Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki

Data: 2010-08-12 09:30:10
Autor: P_ablo
Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości

Lublin lepiej wyszedł z czołówki niż Hummer...
(zakładając, że to jest Lublin... niektóre fotki sugerują, że to może być
coś o kształcie Cantera, ale to wtedy jeszcze gorzej dla Hummera - bo w
canterze przed kierowcą jest kawałeczek plastiku i cienka blacha)

Czy lepiej..
"Hummer" jak widac ciety nie byl... Zreszta te H3 sa zrobione na bazie jakiegos amerykanskiego gowna (chyba Chevroleta Coloardo) i z Hummerem maja wspolna tylko nazwe.  Do tego ten przesmiewczy topic umocuj w relacji jakiegos badziewka w sytul Focusa czy nawet Insigni z tym wlasnie Lublinem a wtedy pogadamy!

W dostawczakach przednie zawieszenie a w tym belki, oraz podluznice sa znacznie solidniejsze niz w osobowkach/SUVach, ponadto niewykluczone, ze podluznice w tym lublinie sa wyzej niz w H3. Na koniec - nic nie napisali, czy pasazerka miala zapiete pasy, bo przestrzeni na przezycie w tym miejscu jest dosc sporo.

--
Picasso

Data: 2010-08-12 09:44:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 12 Aug 2010 09:30:10 +0200, P_ablo napisał(a):

[...]

prawie jak Radio Erewań...
H2 (a nie H3) jest zrobiony na bazie Chevroleta Tahoe, który lekko licząc
jest większy od tego dostawczaka.
H3 jest wielkości typowego SUVa  jak Cayenne czy Touareg, którego głównym
zastosowaniem jest odwożenie dzieci do szkoły. Głównie dlatego, że
blondynkowate żony bogaczy czują się w nich bezpiecznie.

A jak sobie zobaczysz jeszcz raz topic i tym razem przeczytasz do końca,
zauważysz, że o SUVach właśnie w nim pisałem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-12 11:23:57
Autor: P_ablo
Frajerzy niewierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:o3hl116lszba.dlglepper.institute.com...

[...]

Czyli mam rozumiec, ze samochod klasy Astry lepiej wyjdzie w konfrontacji z Lublinem niz taki "Hummer" czy inny SUV?!
Chyba, ze...  mam kupic zonie Lublina, bo przeciez nie Yaris ani Aygo... Ostatecznie zawsz emoge "zanabyc" SKOTa - ten taniej wyjdzie w zakupie a i lublin nie bedzie mial z nim szans...

Przytoczeni przez Ciebie "frajerzy" wierza, ze KAZDY SUV jest _bezpieczniejszy_ od  kazdego lzejszego i mniejszego nieSUVa a to jest zasadnicza roznica ... i pisze o prawdziwych SUVach a nie popierdolkach typu Kuga czy Qashqai...

--
Picasso

Data: 2010-08-12 14:42:56
Autor: Massai
P_ablo wrote:

> [...]

Ostatecznie zawsz emoge "zanabyc" SKOTa - ten taniej wyjdzie w
zakupie a i lublin nie bedzie mial z nim szans...

Czemu takie półśrodki? Rosomaka z uzbrojeniem, albo od razu Twardy ;-)

--
Pozdro
Massai

Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki