Frakcja estetów

Data: 2013-08-17 13:53:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Frakcja estetów

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kunlt8$isr$1node1.news.atman.pl...
A jeśli znikła na przykład linia tramwajowa? To każdy powinien sobie
kupić  samochód, bo tramwajami jeździło się za Gomółki.
Buuu-ha-ha-ha-ha!)

I to prawda. Dziś mamy 29 milonów samochodów osobowych, przymułku! A ty biegaj per pedes!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-17 06:35:05
Autor: leming.show
Frakcja estetów
I to prawda. Dziś mamy 29 milonów samochodów osobowych, przymułku! A ty biegaj per pedes!

Ale to nie chodzi o to aby je miec, tylko o to aby nimi jezdzic. Samo posiadanie jest dobre dla kolekcjonerow.

Jak to sie molo stac ze po wczorajszym wrzuceniu linka, wywedrowal na pierwsze miejsce w googlu. Cuda.
O ten link chodzi:
http://wiadro.org.pl/imperium/doc/lysiak/stulecie-klamcow.pdf

O, a ten juz na drugie miejsce wskoczyl, tez cuda:
http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html?page=75

Ja tylko linkuje, gdyby ktos pytal to nie ja wrzucilem do sieci.

Data: 2013-08-17 14:02:02
Autor: u2
Frakcja estetów
to prawda. Dziś mamy 29 milonów samochodów osobowych

wy macie milony tow. bidzik ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-17 07:44:37
Autor: stchebel
Frakcja estetów
W dniu sobota, 17 sierpnia 2013 14:02:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> to prawda. Dziś mamy 29 milonów samochodów osobowych

wy macie milony tow. bidzik ...-;)

I tak wygląda dyskusja z magistrem inżynierem (ponoć U2 takim jest) 'wyedukownym' w czasach egzaminów na Wyższe Uczelnie, gdzie były promocje (punkty) za pochodzenie.

I tyle co do powiedzenia ma niejaki U2. Albo wklejka, albo do adwersarza:
- GWno czytasz
- GWno prawda

Dyskusja z U2 ?! ZAPOMNIEĆ !!

Data: 2013-08-17 17:11:50
Autor: u2
Frakcja estetów
W dniu 2013-08-17 16:44, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

te heblik co tak dzisiaj nadpobudzony jestes ? ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-18 12:30:46
Autor: Mark Woydak
Frakcja estetów

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:520f663a$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
to prawda. Dziś mamy 29 milonów samochodów osobowych

wy macie milony tow. bidzik ...-;)

Jeżeli nie masz nic do powiedzenia w temacie ty głupi gnoju to zamknij ten swój pijacki dziub stary dziadu!

MW

Data: 2013-08-17 15:46:15
Autor: Towarzysz Gnój
Frakcja estetów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:520f6429$0$1259$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości
|
| I to prawda. Dziś mamy 29 milonów samochodów osobowych

Słusznie towarzyszu Idzikowski! Warszawskie metro również nie jest nikomu potrzebne. Bo skoro jak mówicie, mamy już tyle samochodów, to po jakiego chuja je rozbudowują?
__
Z Partyjnym Pozdrowieniem!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-08-17 07:33:32
Autor: stchebel
Frakcja estetów
W dniu sobota, 17 sierpnia 2013 15:46:15 UTC+2 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:
> [...]

Słusznie towarzyszu Idzikowski! Warszawskie metro również nie jest nikomu potrzebne. Bo skoro jak mówicie, mamy już tyle samochodów, to po jakiego chuja je rozbudowują?

W zasadzie można użyć stwierdzenia "bredzisz gościu" i na tym poprzestać. Bo tak naprawdę, to ciężko wdawać się w dyskusję z kimś, kto robi tylko wklejkę, do adwersarza zwraca się 'per Wy towarzyszu', no i jak z Tobą dyskutować? Schopenhauer już dawno coś pisał o erystyce..  Jak nie wiesz co to takiego, użyj gógla!!  No i teraz masz 3 możliwości :

1) Piszesz (chcesz podyskutować) w nawiązaniu do wklejki z wątka głównego o czym chcesz gadać, albo nie mam nic do gadania, wkleiłem se to tak...  cholera wie po co ??

2) W odniesieniu do Twojej wklejki, podejmujemy dyskusję przy założeniu, że podasz o co Ci chodzi, z czym się zgadzasz bądź nie, no i oczywistaoczywistość choćby kawałki argumentów z którymi też można się zgadzać lub nie, no i mamy podstawę do dyskusji.

3) No i pozostaje 3-cia prosta możliwość! Nie wdawać się w żadne dyskusje z Idzikowskim, Stachem Cheblem i podobnymi..  Nadać im od głupich chujów!!

Data: 2013-08-17 17:03:26
Autor: Towarzysz Gnój
Frakcja estetów

napisał:
> [...]

je rozbudowują?

W zasadzie można użyć stwierdzenia "bredzisz gościu" i na tym poprzestać.

Widzicie Idzikowski? Nie dadzą nam zburzyć metra, pewnie tramwajów ruszyć tez nie pozwolą, to ja wam powiem tak: Jedźcie wy do Wiednia i wytłumaczcie im tam, że ich tramwaje to przeżytek po radzieckiej okupacji, więc niech jeżdżą po Ringu wyłącznie samochodami.
gru.pl

Data: 2013-08-17 18:46:08
Autor: miś z okienka
Frakcja estetów
3) No i pozostaje 3-cia prosta możliwość! Nie wdawać się w żadne dyskusje z Idzikowskim, Stachem Cheblem i podobnymi..  Nadać im od głupich chujów!!

         buuuuuuuuhaha!! w domu też tak na siebie nadajesz?

Frakcja estetów