[OG] Frameset Kona Stab 05 + 888 VF

Data: 2011-05-29 09:40:11
Autor: CeZ__134
[OG] Frameset Kona Stab 05 + 888 VF
Witam

Do sprzedania mam secik Kona Stab 05 + 888 VF
Wiecej informacji w linku
http://allegro.pl/sprzedam-secik-kona-stab-05-888-vf-idealny-i1634479300.htm

CeZ__134

Data: 2011-05-29 14:00:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-05-29 09:40, CeZ__134 pisze:
Witam

Do sprzedania mam secik Kona Stab 05 + 888 VF
Wiecej informacji w linku
http://allegro.pl/sprzedam-secik-kona-stab-05-888-vf-idealny-i1634479300.htm

Jakby tak osądzić ludzi wg opisów allegro, to wychodzi, że wszelcy "grawitacyjni" są po prostu grupą lanserów z przeciętnego ogródka piwnego. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-29 14:12:37
Autor: CeZ__134
[OG] Frameset Kona Stab 05 + 888 VF

> Witam
>
> Do sprzedania mam secik Kona Stab 05 + 888 VF
> [...]

Jakby tak os±dzić ludzi wg opisów allegro, to wychodzi, że wszelcy
"grawitacyjni" s± po prostu grup± lanserów z przeciętnego ogródka
piwnego. ;)

Bledy mlodosci :) i brak rozwoju na nizinach :)Dlatego teraz idzie na sell
na koszt zakupu czegos innego :)

Pozdrawiam `lanserow niegrawitacyjnych` :)

CeZ__134

[OG] Frameset Kona Stab 05 + 888 VF