Francja: Macron kandydatem Merkel

Data: 2017-04-24 08:39:27
Autor: A. Filip
Francja: Macron kandydatem Merkel
http://www.rp.pl/Wybory-we-Francji/170429583-Merkel-i-Gabriel-zyczyli-zwyciestwa-Macronowi.html
Merkel i Gabriel życzyli zwycięstwa Macronowi
publikacja: 23.04.2017 ; aktualizacja: 23.04.2017, 23:40
[...] "To dobrze, że Emmanuel Macron odniósł sukces opowiadając się za
silną Unią Europejską i społeczną gospodarką rynkową. Życzymy
powodzenia za dwa tygodnie" - napisał rzecznik kanclerz Niemiec
Steffen Seibert na Twitterze. [...]

Data: 2017-04-24 14:14:10
Autor: Dark Ice [27:1]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1ceorh6htf-h4o1@buntownik.pl...
[...]

Życzyła bo wygrał 1-wszą turę. Co prawda nie 27:1 ale zawsze ;-)))

CL

Francja: Macron kandydatem Merkel