Francja - Prowansja

Data: 2012-04-17 09:45:17
Autor: Jacek Maciejewski
Francja - Prowansja
Cześć
Wybieram się rowerem do Francji. Wyjazd 5-go maja koleją do Freiburga,
dalej juz rowerem Prowansja, Owernia, Bretania itd. Jeśli ktoś ma ochotę
się przyłączyć to niech pisze :)
--
Jacek

Data: 2012-04-17 02:02:55
Autor: Inquirer
Francja - Prowansja
On Apr 17, 9:45 am, Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> wrote:
[...]

na rowerze z Freiburga do Prowansji?
ja bym miał ochotę, ale termin trochę nieteges.
powodzenia!

Data: 2012-04-17 12:00:17
Autor: whitey
Francja - Prowansja
On 17/04/12 08:45, Jacek Maciejewski wrote:
Cześć
Wybieram się rowerem do Francji. Wyjazd 5-go maja koleją do Freiburga,
dalej juz rowerem Prowansja, Owernia, Bretania itd. Jeśli ktoś ma ochotę
się przyłączyć to niech pisze :)

Zazdraszczam. Mozesz napisac na ile dni jedziesz? i gdzie zamierzacie spac?

--
whitey

Data: 2012-04-17 15:50:58
Autor: Jacek Maciejewski
Francja - Prowansja
Dnia Tue, 17 Apr 2012 12:00:17 +0100, whitey napisał(a):

Zazdraszczam. Mozesz napisac na ile dni jedziesz? i gdzie zamierzacie spac?

Ja jadę na 3 miesiące. Spanko w namiocie.
--
Jacek

Data: 2012-04-17 15:58:56
Autor: kawoN
Francja - Prowansja

Ja jadę na 3 miesiące. Spanko w namiocie.

Ech, byle do emerytury... :)

--
kawoN
-

Data: 2012-04-17 12:51:33
Autor: tadek
Francja - Prowansja
On 17 Kwi, 15:58, kawoN <bike4...@bike4win.pl> wrote:

> Ja jadę na 3 miesiące. Spanko w namiocie.

> [...]

zapomniałeś dodać "godziwej" emerytury

Data: 2012-04-18 09:10:12
Autor: whitey
Francja - Prowansja
On 17/04/12 14:50, Jacek Maciejewski wrote:
Ja jadę na 3 miesiące

Ok wiecej nie draznij mnie ;-)

--
whitey