Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]

Data: 2020-12-07 18:03:17
Autor: A. Filip
Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
https://tvn24.pl/swiat/bialorus-mieszkajaca-w-szwajcarii-natalia-hershe-zostala-oskarzona-o-stosowanie-przemocy-wobec-milicjanta-4770037
Chciała spojrzeć w oczy milicjantowi. Może spędzić w więzieniu 2,5 roku
; 7 grudnia 2020, 11:14

Miała odwiedzić ojczyznę i wrócić do Szwajcarii, gdzie mieszka od 12
lat. Białorusinka Natalia Hershe trafiła jednak do mińskiego aresztu i
została oskarżona o "stosowanie przemocy wobec funkcjonariusza
MSW". Przemoc polegała na zerwaniu kominiarki z twarzy
milicjanta. Prokuratura domaga się kary 2,5 roku więzienia. [...]

--
A. Filip

Data: 2020-12-08 12:33:19
Autor: Olin
Dnia Mon, 07 Dec 2020 18:03:17 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

 Przemoc polegała na zerwaniu kominiarki z twarzy
milicjanta. Prokuratura domaga się kary 2,5 roku więzienia. [...]

No proszę. Kiedy w czasie orgii w Brukseli - słynnej w całej galaktyce
dzięki brawurowej ucieczce po rynnie niezłomnego obrońcy wartości
chrześcijańskich Józsefa Szájera - do lokalu wpadli policjanci, część
uczestników próbowała im rozpinać rozporki, bo myślała, że to część zabawy. Ciekawe, ile im za to grozi. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-08 12:57:50
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Według relacji Radia Wolna Europa jest także oskarżona o
"zbrodnie pandemiczną" (narażenie na zakażenie) przez
zadrapanie twarzy policjanta.  Uzasadnieniem nalotu policji
na  gejowską orgie w Brukseli z *trzema* "dyplomatami" nie było
złamanie ograniczeń pandemicznych?

https://www.rferl.org/a/more-detentions-made-in-belarus-in-latest-crackdown-on-postelection-protests/30988404.html
Natalia Hershe pulled off a balaclava from a riot police officer and
*scratched* his face while resisting arrest, the authorities said.

--
A. Filip

Data: 2020-12-08 13:25:20
Autor: Olin
Dnia Tue, 08 Dec 2020 12:57:50 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

 Uzasadnieniem nalotu policji
na  gejowską orgie w Brukseli z *trzema* "dyplomatami" nie było
złamanie ograniczeń pandemicznych?

Ktoś temu przeczy?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-08 14:36:14
Autor: A. Filip
[...]

IMHO niektórzy całkiem skutecznie choć nie wprost "mogli zasugerować"
że prawdziwy powód był "nieco inny".

--
A. Filip

Data: 2020-12-08 14:53:23
Autor: Shrek
W dniu 08.12.2020 o 14:36, A. Filip pisze:

[...]

A z ciekawości jaki? Bo moim zdaniem po prostu było za głośno jak na domówkę i sąsiedzi się wkurwili. Ot i cała tajemnica.

--
Shrek

Data: 2020-12-08 15:02:10
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

A na ile wcześniejszych imprez się wkurwili?  *Możesz* mieć rację ale
bez śladu elementarnego sprawdzenia przez dziennikarzyny innych
hipotez/możliwości jakoś się przesadnie nie rwę w to wierzyć.
Zasada że najprostsze wyjaśnienie jest najczęściej prawdziwe jest mniej
sensowna przy inteligentnych stronach (także trzecich) które "mogą
mataczyć".

--
A. Filip

Data: 2020-12-08 15:26:41
Autor: Olin
Dnia Tue, 08 Dec 2020 15:02:10 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

A na ile wcześniejszych imprez się wkurwili?  *Możesz* mieć rację ale
bez śladu elementarnego sprawdzenia przez dziennikarzyny innych
hipotez/możliwości jakoś się przesadnie nie rwę w to wierzyć.

No dobra. Co na ten temat mówią Sakiewicz i Karnowscy, bo im chyba można wierzyć bez zastrzeżeń.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-08 15:27:39
Autor: Shrek
W dniu 08.12.2020 o 15:02, A. Filip pisze:

A z ciekawości jaki? Bo moim zdaniem po prostu było za głośno jak na
domówkę i sąsiedzi się wkurwili. Ot i cała tajemnica.

A na ile wcześniejszych imprez się wkurwili?

Pewnie na wszystkie. Powiem ci, że z mojego skromnego doświadczenia w organizacji imprez, to na pierwszą od razu imprezę nie wpadają z drzwiami. Grzecznie dzwonią i proszą żeby drugi raz przyjeżdzać nie musieli. Z opowiadań kolegi wynika że na imprezie na której był to za pierwszym razem poprosili, za drugim razem mandat dali, a za trzecim jak gospodarz drzwi otworzył, to dostał nimi w ryja wpadła ekipa znaleźli trochę zioła i odwieźli co bardziej pyskujących na dołek (a jednego na SOR bo  rękę złamał). Przynajmniej tak jest u nas. No chyba że patologia to wtedy nie reagują.

*Możesz* mieć rację ale
bez śladu elementarnego sprawdzenia przez dziennikarzyny innych
hipotez/możliwości jakoś się przesadnie nie rwę w to wierzyć.

Możesz sobie wierzyć w co chcesz. Przynajmniej na razie:P

Zasada że najprostsze wyjaśnienie jest najczęściej prawdziwe jest mniej
sensowna przy inteligentnych stronach (także trzecich) które "mogą
mataczyć".

No dobrze, ale nie napisałeś jaki jest domniemany powód według ciebie? Mosad mu podał wodę mineralną z eliksirem gejostwa, a potem "podpierdolił na pały" żeby sponiewierać polskę poprzez ośmieszenie jej "sojusznika"?

--
Shrek

Data: 2020-12-08 16:09:33
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

W wersji najprostsze z narzucających się alternatywnych wyjaśnień:
To była orgia "zasadniczo" gejowska (AFAIR były tam jakieś kobiety)
a facet został wprowadzony w błąd lub był aż tak "zainteresowany"
(napalony) częścią hetero że zignorował resztę :-)

Średnio dobry prawnik w kwadrans powinien potrafić wygenerować parę
podobnych alternatywnych (zaciemniających) wyjaśnień a w mediach jakoś
wersji innych uczestników (poza organizatorem) "niezbyt wiele".
Niby dlaczego druga strona sporu ma mieć miło, łatwo i przyjemnie? :-)

--
A. Filip

Data: 2020-12-08 16:18:04
Autor: Olin
Dnia Tue, 08 Dec 2020 16:09:33 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

Liczyłem, że rzucisz kolejną prowokacją TVN, a tu o jakichś kobietach na gejowskiej orgii, na którą ziomal misiewiczów trafił przypadkiem, bo akurat przechodził z tragarzami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-08 16:30:17
Autor: Shrek
W dniu 08.12.2020 o 16:09, A. Filip pisze:

[...]

No dobrze. Ale ty pisałeś o jakiejś teorii spiskowej czemu tam policja wpadła. Motywacja czemu kolo wpadł na orgię nie ma z tym nic wspólnego. W sumie lepiej dla niego jakby poszedł tam poruchać, bo inaczej to już zupełny przegryw:P

--
Shrek

Data: 2020-12-08 16:45:56
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Wariant "mógł zostać wprowadzony w błąd" nie sugeruje że sąsiadom ktoś
mógł pomóc się wkurwić albo był sąsiad który wiedział kiedy należy się
wkurwić?  Zakładanie (bardzo) złej woli policji nie jest raczej+
konieczne a spora część początkowych relacji może sugerować że obawiali
się że jakby "poszli miękko" to oni mogliby mieć kłopoty z "dyplomatą"
(jednym z trzech, dwaj pozostali pozostali "nieujawnieni" AFAIK).

--
A. Filip

Data: 2020-12-08 18:19:53
Autor: Shrek
W dniu 08.12.2020 o 16:45, A. Filip pisze:

[...]

No nie wiem. Jakby mnie ktoś zaprosił na orgię a tam sami faceci, to bym ta rynną spierdalał na długo przed pojawieniem się policji. Ale jak tam sobie uważasz - każdy sądzi po sobie:P

nie sugeruje że sąsiadom ktoś
mógł pomóc się wkurwić albo był sąsiad który wiedział kiedy należy się
wkurwić?

Czyli wracamy do punktu wyjścia - mossad podał mu eliksyr gejostwa i podpierdolił policji. Pomyślmy... nie, nie kupuję.

--
Shrek

Data: 2020-12-08 23:49:43
Autor: Kviat
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Ja rozumiem, że sugerujesz prowokację i spisek żeby gościa skompromitować. Najpierw niecni ludzie namówili typa na gejowską orgię (no tak... wprowadzili w błąd...), potem ci sami ludzie specjalnie zawiadomili policję żeby typa przyłapali i w ten sposób chcieli skompromitować przyzwoitego, prawicowego, heteroseksualnego i dbającego o dobro rodziny i czystość moralną uczciwego polityka.

Tylko jak wytłumaczysz fakt, że taki człowiek z gębą pełną frazesów o moralności i prześladujący we własnym kraju homoseksualistów dał się namówić na gejowską (czy nie gejowską) orgię... i jak wytłumaczysz to, że widząc prawie samych gołych facetów nie powiedział o kurwa, to ja dziękuję za taką imprezę i nie odwrócił się na pięcie, tylko się przyłączył?

Inaczej mówiąc, co za różnica kto zawiadomił policję, lub kto pomógł wkurwić sąsiadów? Co za różnica, czy w sądzie się będzie tłumaczył, że został wprowadzony w błąd? (Pewnie po rynnie spierdalał, bo się przestraszył mandatu za złamanie zakazu zgromadzeń?) Jakie to ma znaczenie dla istoty sprawy sprawy, że kryptogej homofob prześladujący we władnym kraju ludzi sam robi dokładnie to samo, za co chce prześladować tych ludzi?
Jakby policja nie wpadła i by się nie wydało, to wszystko w porządku?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-09 00:26:10
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Nazwiska dwóch z trzech dyplomatów na "(głównie?) gejowskiej orgii
pandemicznej" się nie wydały i oni są dalej w porządku bo opinia
publiczna "nie ma prawa wiedzieć". To zupełnie niczego nie może
sugerować"?  Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

Mleko się wylało, politycznie leci cię<=cie strat oraz szersze dzielenie
się wstydem niżby co poniektórym pasowało.  Czy przewodniczący
D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?
<ironia> Milczenie wychodzi mu najbardziej profesjonalnie? :-)  </ironia>

--
A. Filip

Data: 2020-12-09 01:44:44
Autor: Kviat
W dniu 09.12.2020 o 00:26, A. Filip pisze:
Kviat pisze:

[...]

Ale co sugerować? Może ich nazwiska nie padły, bo nie ma to znaczenia.
Już ci raz pisałem i nie dotarło: jeżeli nie są kryptogejami homofobami prześladującymi homoseksualistów, to są w porządku - nikogo nie obchodzi, że sobie gejowskie party zrobili.

Jeżeli są, to do kogo masz pretensje, że ich nazwiska nie padły? Zapytaj tych, co to opisali, dlaczego nie podali tych nazwisk zamiast snuć bezsensowne domysły sugerujące jakieś idiotyczne spiski.

Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

A szerzyli epidemię?
Za złamanie obostrzeń powinien być mandat i już. Tylu ludzi dostaje mandaty i nie zdziwiło cię dlaczego prasa międzynarodowa nie opisuje każdego przypadku?
Trzeba być idiotą żeby udawać, że to afera o złamanie obostrzeń.

  > Mleko się wylało, politycznie leci cię<=cie strat oraz szersze dzielenie
się wstydem niżby co poniektórym pasowało.

Ty kompletnie nie ogarniasz o jaki wstyd chodzi. Wy prawaki macie tak zryte banie, że dla was większym wstydem jest branie udziału w gejowskiej orgii niż wstyd, że w gejowskiej orgii brał udział homofob hipokryta kryptogej zwalczający homoseksualistów we własnym kraju.
To jest wstyd, a nie jakieś tam party, których pewnie odbywa się na świecie setki jak nie tysiące.

Czy przewodniczący
D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?

Pewnie bez wypowiedzi Tuska nie będziesz wiedział co masz myśleć o tym człowieku spierdalającym po rynnie.
Nie możesz zasnąć, jeżeli przynajmniej raz dziennie nie usłyszysz wypowiedzi Tuska na jakiś temat? Chcesz oddać swój głos na Tuska, że tak cię interesuje co ma do powiedzenia?

<ironia> Milczenie wychodzi mu najbardziej profesjonalnie? :-)  </ironia>

Próbujesz zmienić temat na Tuska z jakiegoś konkretnego powodu, czy to zwykła kliniczna obsesja?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-09 07:18:59
Autor: Shrek
[...]

No dobrze - chcesz to szukaj tych nazwisk, ale co to ma do naszego heteroseksualnego węgra, który przez pomyłkę uczestniczył w gejowskiej orgii? Napisz otwarcie, kto i w jakich okolicznosciach mu eliksir gejostwa do herbaty dosypał? Putin?

Czy przewodniczący
D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?

A więc to tusk mu dolał! Wiedziałem że to musi być wina tuska! Tak dla informacji - fidesz jest zawieszony w prawach nomen omen członka EPL.

--
Shrek

Data: 2020-12-09 10:10:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd00309$0$518$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale kto powiedzial, ze "chce przesladowac" ?

Czy gejowskie party sa na Wegrzech zakazane, lub partia Szajera proponuje jakies ... utrudnienia, bo przeciez nie przesladowania :-)

Na razie chyba jedno
https://www.dw.com/pl/walka-orb%C3%A1na-z-lgbtq-tak-jeste%C5%9Bmy-homofobami/a-53538406

Według nowej ustawy w żadnym dokumencie nie mogą one już zmienić płci wpisanej do aktu urodzenia. Tzw. płeć metrykalna przypisana przy urodzeniu zostaje stwierdzona na podstawie ,,pierwszorzędnych cech płciowych lub chromosomów" - na zawsze.

Szajer plci nie zmienia :-)

J.

Data: 2020-12-09 15:30:09
Autor: Shrek
W dniu 09.12.2020 o 10:10, J.F. pisze:

Ale kto powiedzial, ze "chce przesladowac" ?

Czy gejowskie party sa na Wegrzech zakazane, lub partia Szajera proponuje jakies ... utrudnienia, bo przeciez nie przesladowania :-)

Co nie znaczy że nie chce. U nas też żadnych utrudnień nie ma. No może poza tym, że niektóre członki rządu mówią że to trochę nie ludzie...

W niemczech do pewnego momentu też można było spytać - czy ktoś chce prześladować żydów - przecież nic im się złego nie dzieje.

--
Shrek

Data: 2020-12-09 12:15:32
Autor: Olin
Dnia Tue, 8 Dec 2020 23:49:43 +0100, Kviat napisał(a):

[...]

Kiedy nawalony Pęk zasnął na korytarzu sejmowym, tłumaczył się kłopotami ze
zdrowiem, cukrzycą i problemami neurologicznymi; Mówił, że zasłabł z
gorąca:
https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-VnaV-NKid-4pVP_senator-bogdan-pek-664x0-nocrop.jpg

Słynne poskoki Janowskiego, wyjaśniano działaniami KGB:
https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E

Oni już tak mają, że co krok padają ofiarą wyrafinowanych spisków.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-09 12:29:28
Autor: A. Filip
Homofobiczny medialny przekaz roku prosto z Brukseli: Gejowskie orgie roznoszą też kowid
[...]

Chcesz bez spisków?  Proszę bardzo, po linii wysokiej politycznej
poprawności też się da jak się tylko zechce:

Z całą stanowczością potępiam homofobiczną kampanie mediów i
belgijskiej policji (oraz niektórych użytkowników usenetu) mogącą
sugerować że geje (gejowskie orgie) roznoszą też kowid.  W sposób
oczywisty musi się to kojarzyć z propagandową kampanią nazistowskich
niemiec że Żydzi roznoszą tyfus.

--
A. Filip

Data: 2020-12-09 12:40:37
Autor: Olin
Dnia Wed, 09 Dec 2020 12:29:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

 W sposób
oczywisty musi się to kojarzyć z propagandową kampanią nazistowskich
niemiec że Żydzi roznoszą tyfus.

Dobrze, że przypomniałeś. Naziole świętujący urodziny Hitlera w lesie, tłumaczyli się prowokacją TVN.
Dowodów do dzisiaj brak.

Data: 2020-12-09 14:34:22
Autor: A. Filip
Tylko telewizja TVN dostarczy 25% uczestników urodzin adolfa h.! ;-)
[...]

25% udziału pracowników TVN (Dwoje  TVNowców na 8 wszystkich
uczestników) to nie "spora sugestia"? :-)
To było coś do zignorowania? Nie.  To było coś zasługujące na aż takie
gigantyczne "medialne rozdmuchanie"?  Przez "telewizje na poziomie
brukowca" jak najbardziej.

Mnie najbardziej ubawił tytuł  TVN "Kolejnych 6 (uczestników)
oskarżonych o urodziny adolfa h." (cytuje z pamięci).
Taki profesjonalizm na miarę TVN :-)

--
A. Filip

Data: 2020-12-09 15:42:29
Autor: Olin
Dnia Wed, 09 Dec 2020 14:34:22 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

25% udziału pracowników TVN (Dwoje  TVNowców na 8 wszystkich
uczestników) to nie "spora sugestia"? :-)

Tak właśnie była linia obrony nazioli propagowana przez gadzinówki wyklęte,
z wPotylicę i Sieci na czele. Mieli nawet dostać pieniądze w reklamówce,
ale jakoś nie znaleziono ani pieniędzy, ani reklamówki i na ławie
oskarżonych zasiadło 6 osób.
W obronę swych ideowych braci zaangażowali się również prominentni
misiewicze, ale sprawie nie dało się ukręcić łba.

Na drugi raz róbcie takie imprezy w miejscach, z których da się uciec po
rynnie.

Data: 2020-12-09 16:35:07
Autor: Kviat
W dniu 09.12.2020 o 14:34, A. Filip pisze:
[...]

Nie.

To było coś do zignorowania? Nie.

Oczywiście, że spędów faszystów nie wolno ignorować.
Możesz się dowiedzieć dlaczego z podręcznika historii.

To było coś zasługujące na aż takie
gigantyczne "medialne rozdmuchanie"?

Tak.
Zajrzyj do podręcznika historii, to dowiesz się dlaczego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-09 12:59:51
Autor: Budzik
Homofobiczny medialny przekaz roku prosto z Brukseli: Gejowskie orgie roznoszą też kowid
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

To jest podsumowanie tego jakim jestes dobrym człowiekiem...
Rzyg ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2020-12-09 14:38:13
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Czyli ty nie potępiasz ale pochwalasz?

--
A. Filip

Data: 2020-12-09 13:59:52
Autor: Budzik
[...]

Nie zrozumiesz. Ale wspolczuje skojarzen.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-12-09 15:41:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia 09 Dec 2020 13:59:52 GMT, Budzik napisał(a):

Nie zrozumiesz. Ale wspolczuje skojarzen.

Jasiowi wszystko się kojarzyło z d... a temu tu wszystko się kojarzy z
Żydami. Co zrobisz, taka natura :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-09 16:54:08
Autor: A. Filip
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
Dnia 09 Dec 2020 13:59:52 GMT, Budzik napisał(a):

Nie zrozumiesz. Ale wspolczuje skojarzen.

Jasiowi wszystko się kojarzyło z d... a temu tu wszystko się kojarzy z
Żydami. Co zrobisz, taka natura :)

Bardzo przepraszam że w przeszłości czytałem za dużo Gazety Wyborczej :-)

--
A. Filip

Data: 2020-12-09 13:34:52
Autor: ąćęłńóśźż
Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
No to miała szczęście, że nie w Stanach.

-- -- -