Francja dostarczała broń syryjskim rebeli antom

Data: 2015-09-11 17:52:03
Autor: Mark Woydak
Francja dostarczała broń syryjskim rebeli antom
MOJA MATÓLA DOKONAUA KÓLINARNEGO OTKRYCIA NA MIAREM GEŚLER ALBO KRASULI ,OTUSZ STFIERDŹIŁA ,RZE NAJLEPRZE SOM ŹEMNJACZANE PLACOHY S KACZEJ KÓPY S LEBIODOM I POKSZYOWM SMARZONE NA OLEJU ŚILNIKOWYM S KAMAZA

--
nÓZÓWM ŚEM PAYDAK I JEZDEM WOYDAKJEM I ŻREM KÓPY
ACHA I WONHAM MAJTKI MOJEJ BAPKI CO MA OŚEMNDŹEŚONT LAT JAK NJE WIDŹI

Data: 2015-09-11 18:00:24
Autor: Mark Woydak
Francja dostarczała broń syryjskim rebeliantom
WON SUWALSKI ŚMIECIU!

Mark Woydak!