Francja - jak± karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?

Data: 2014-10-01 00:03:11
Autor: Latet
Francja - jak± karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?
Witam,

Mam spedzić tydzień we Francji. Chciałbym tam używac lokalnej karty SIM, aby mieć internet 3G/LTE w normalnej cenie. My¶lę, że ok. 200-300 MB to jest max, co wykorzystam przez tydzień.

Czy możecie polecić konkretn± kartę pre-paid konkretnego tamtejszego operatora?

P.S.
Chodzi głównie o internet - ceny poł±czeń i SMS-ów bez znaczenia.

Dzięki.

Data: 2014-10-02 08:48:26
Autor: W
Francja - jak± karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?
Latet wystukał, co następuje:

Witam,

Mam spedzić tydzień we Francji. Chciałbym tam używac lokalnej karty
SIM, aby mieć internet 3G/LTE w normalnej cenie. Myślę, że ok. 200-300
MB to jest max, co wykorzystam przez tydzień.

Czy możecie polecić konkretną kartę pre-paid konkretnego tamtejszego
operatora?

Hm, jak nie potrzebujesz dużo to może warto zabrać ze sobą kartę Lebara - 19gr za 1MB - głowy nie urywa, ale do sporadycznego korzystania się nada. A z tego co zauważyłem w większości krajów UE koszt nabycia karty oscyluje w okolicach 10€ i później potencjalne pakiety od 5-10€, więc kosztowo do tych 40pln będziesz miał te 200MB a nie będziesz musiał na miejscu ganiać i szukać karty sim.

Data: 2014-10-05 19:14:17
Autor: Latet
Francja - jakÄ… karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?
Hm, jak nie potrzebujesz dużo to może warto zabrać ze sobą kartę Lebara -

Na stronie Lebara piszą, że to działa tylko w Holandii.

Data: 2014-10-08 19:56:39
Autor: W
Francja - jak± karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?
Latet wystukał, co następuje:

Hm, jak nie potrzebujesz dużo to może warto zabrać ze sob± kartę Lebara -
Na stronie Lebara pisz±, że to działa tylko w Holandii.

eee, sznurek? bo raczje w calej ue...

Francja - jak± karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?