Francja podzielona

Data: 2019-10-05 03:56:31
Autor: Ola
Francja podzielona
Data: 2019-10-05 05:16:02
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Nie my mamy jakiś początek a Francuzi. My mamy jeszcze ze sto lat na wypracowanie metod zeby nie zacząć ja Francja. Jesli we Francji jest jakiś początek to na bliskim wschodzie zaczyna się koniec nieduzego nie arabskiego państwa. To o nim ten cytat "
Zniszczenie Izraela nie jest naszym marzeniem, ale jest naszym celem - oświadczył w poniedziałek generał Husajn Salami, naczelny dowódca irańskiego Korpusu Strażników Rewolucji Islamskiej.". Po takim oświadczeniu w Izraelu musi wzrosnac zapotrzebowanie na walizki. Pozostaje pewne pytanie. Który kraj przyjmie z otwartymi ramionami uciekających?

Data: 2019-10-05 08:42:49
Autor: Ola
Francja podzielona
W dniu sobota, 5 października 2019 15:16:03 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Straszą nas, he,he, od 1948 roku. Polska może być spokojna, jeśli przyjedziemy to tylko na wakacje. Te wszystkie paszporty polskie były w celu pracy w Europie, nie dla stałego pobytu w Polsce. Oczywiście, nostalgia jest, ale na niej się kończy.

Polska niech się pilnuje, aby nie zmuszono jej do pójścia śladami zachodniej Europy.

Ola

Data: 2019-10-05 10:26:25
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Jak Wy się nie boicie Iranu który może mieć z milion takich rakiet jak te co ostatnio trafiły z rafinerie to czego my się mamy tutaj bać? Sadzisz ze Amerykanie Wam pomogą. Pomogą tak jak anglicy i francuzi w Polsce w 1939 roku. Nie macie środków zeby zestrzelic milion rakiet wystrzelony z mobilnych stanowisk na pustyniach. Oni nie najada Izraela czołgami a ich piechota nie będzie walczyła o każdy dom i ulice. Kraje arabskie staną za Iranem. Oni kochają USA na zasadzie dobrowolnosci przymusowej.

Data: 2019-10-05 17:56:38
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 05.10.2019 o 17:42, Ola pisze:
Polska niech się pilnuje, aby nie zmuszono jej do pójścia śladami zachodniej Europy.

nie ściemniaj, Polska od wieków zalicza się do Europy zachodniej, zwłaszcza dla was, potomków z rusi kijowskiej i moskiewskiej:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 09:04:33
Autor: Ola
Francja podzielona
W dniu sobota, 5 października 2019 18:56:39 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie ściemniaj, Polska od wieków zalicza się do Europy zachodniej, zwłaszcza dla was, potomków z rusi kijowskiej i moskiewskiej:)

Masz rację, zwłaszcza dla mnie, urodzonej we Lwowie.
Ale na świecie Polskę, Bułgarię a nawet Węgry i Rumunię (były blok wschodni) zaliczają do wschodniej Europy.

Ola

Data: 2019-10-05 18:08:39
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 05.10.2019 o 18:04, Ola pisze:
[...]

ale ale ty nie ze "świata", ty teraz z Izraela, a to sytuacja nie do pozazdroszczenia:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 09:17:25
Autor: Ola
Francja podzielona
W dniu sobota, 5 października 2019 19:08:38 UTC+3 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ale ale ty nie ze "świata", ty teraz z Izraela, a to sytuacja nie do pozazdroszczenia:)

Gdyby świat mniej się "troszczył" o Izrael, życie byłoby łatwiejsze, także w Europie. Trzymając uwagę na Izraelu, Europa pogrąża się coraz głębiej w tych samych problemach z którymi Uzrael nauczył się borykać.

Ola

Data: 2019-10-05 10:36:59
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Nikt się o was nie troszczy. Wasza powojenna rola strażnika arabskiej ropy się zakończyła. USA za słabe są na wojne z Iranem a co dopiero z całym światem arabskim. To że chwilowo jacys rzadzacy w krajach arabskich wymieniają z USA całuski nic nie znaczy.

Data: 2019-10-05 18:20:17
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 05.10.2019 o 18:17, Ola pisze:
Gdyby świat mniej się "troszczył" o Izrael, życie byłoby łatwiejsze, także w Europie. Trzymając uwagę na Izraelu, Europa pogrąża się coraz głębiej w tych samych problemach z którymi Uzrael nauczył się borykać.

ale ale co Bolanda do jakichś problemów w Izraelu ? to że premier Matteo ma ciotkę w Izraelu to za mało, aby za was ginąć w bezsensownej wojnie z arabami:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 19:41:40
Autor: boukun
Francja podzielona
Użytkownik "Ola"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Straszą nas, he,he, od 1948 roku. Polska może być spokojna, jeśli przyjedziemy to tylko na wakacje. Te wszystkie paszporty polskie były w celu pracy w Europie,
Ola
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Znaczy, kto ze strony polskiej uczestniczył w tym przekręcie z polskimi paszportami dla Żydów?

boukun

Data: 2019-10-05 12:00:25
Autor: obserwator1435
Francja podzielona
użytkownik boukun napisał:
[...]

Nikt nie musi uczestniczyć, wystarczy "ż" jako ambasador tu i tam..
Swojak swojakowi.

Data: 2019-10-05 19:54:37
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 05.10.2019 o 19:41, boukun pisze:
[...]

żydzi i praca (fizyczna) ? toż to antonim:)

a paszporty i obywatelstwo polskie są potrzebne do otrzymania rekompensat dla gminy żydoskiej w Warszawie za mienie żydoskie:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 05:28:18
Autor: Ola
Francja podzielona
W dniu sobota, 5 października 2019 20:54:37 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

a paszporty i obywatelstwo polskie są potrzebne do otrzymania rekompensat dla gminy żydoskiej w Warszawie za mienie żydoskie:)

Poplątane z pokręconym. Gminy żydowskie starają się o mienie bez spadkobierców, prywatni spadkobiercy chyba nie potrzebują paszportów jeśli mają zapis w Księgach Wieczystych, a jeśli nie mają, to im nic nie pomoże.
Ola

Data: 2019-10-06 07:06:47
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Nie wiesz Olu o co chodzi z grabieza nazywana zwrotem mienia bezspadkowego czy udajesz ze nie wiesz?

Data: 2019-10-06 14:35:41
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 06.10.2019 o 14:28, Ola pisze:
Poplątane z pokręconym. Gminy żydowskie starają się o mienie bez spadkobierców, prywatni spadkobiercy chyba nie potrzebują paszportów jeśli mają zapis w Księgach Wieczystych, a jeśli nie mają, to im nic nie pomoże.

no nie, mienie żydowskie, typu synagogi i kirkuty przeszły dawno na własność gminy żydowskiej, paczaj ustawa z roku 1997

mienie bezspadkowe przechodzi z mocy prawa na własność skarbu państwa, tyle, że twoi pazerni ziomale z USA i okolic chcą rekompensat od Bolanda za to mienie, tak nie ma nigdzie na cywilizowanym świecie:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 07:10:11
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Zeby sie za jakis czas nie okazalo ze jak to pisales to przedsiębiorstwo holokaust kase już dawno dostało.

Data: 2019-10-06 16:29:00
Autor: u2
Francja podzielona
Zeby sie za jakis czas nie okazalo ze jak to pisales to przedsiębiorstwo holokaust kase już dawno dostało.

Bronek Komoruski chciał sprywatyzować Polskie Lasy w tym celu, nawet była ustawka nocna, po północy, ale nie przeszła 5 głosami:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 08:44:06
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Jak się nie dało legalnie to mogli dostać pod stołem. Raptem przez osiem lat wychodzi ze kazdy Polak zrzucił by się po 70 zlotych miesiecznie i by wyszło tyle kasy ile na początku chcieli.

Data: 2019-10-06 10:30:09
Autor: Konopny Nespresso
Francja podzielona
[...]

70pln x 16mln pracujących x 12 miesięcy x 8 lat daje 107,5mld
oczekiwania są większe ok 10x :)

cyt.
Piechociński: Kto zabezpieczał Lasy Państwowe
pod wnioski reprywatyzacyjne? Zapomnieliście? Jest
to jeden wielki wstyd, panie prezesie Kaczyński.
(Oklaski)
(Głosy z sali: Oszust!)

str.32
http://orka2.sejm.gov.pl/StenoInter7.nsf/0/E6D295956DB1D684C1257DB20015017C/$File/83_a_ksiazka_bis.pdf

Tak że tak to wygląda:)

Data: 2019-10-06 11:16:02
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Ja każdy Polak Ty tylko pracujący. Kwota to ok 60 miliardow dolarow.  Dziwnym zbiegiem okoliczności po rzadach placformy w kasie zabrakło 250 miliardow zlotych.

Data: 2019-10-06 19:30:54
Autor: u2
Francja podzielona
Jak się nie dało legalnie to mogli dostać pod stołem. Raptem przez osiem lat wychodzi ze kazdy Polak zrzucił by się po 70 zlotych miesiecznie i by wyszło tyle kasy ile na początku chcieli.

no wiesz, jest ustawka od klik lat obejmująca 50 tysięcy żydów w Izraelu, która daje 100 ojro miesięcznie "kombatantom", cokolwiek byś nie myślał o tych "kombatantach"

https://www.fronda.pl/a/przypominamy-pis-polska-placi-zydom-za-holokaust,124284.html

--
I love love

Data: 2019-10-06 09:54:23
Autor: Ola
Francja podzielona
W dniu niedziela, 6 października 2019 15:35:42 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

mienie bezspadkowe przechodzi z mocy prawa na własność skarbu państwa, tyle, że twoi pazerni ziomale z USA i okolic chcą rekompensat od Bolanda za to mienie, tak nie ma nigdzie na cywilizowanym świecie:)

Mienie bezspadkowe (też ofiar Holokaustu) przechodzi z mocy prawa na własność skarbu państwa, ale gdyby to mienie oszacować i ustanowić fundusz pamięci Holokaustu i gdyby z tego funduszu opłacać te cele które i tak państwo opłaca, to te organizacje amerykańskie nie miałyby już żadnych podstaw do roszczeń. Zaproponował to w swoim czasie Paweł Jędrzejewski i to byłoby mądre rozwiązanie.

Ola

Data: 2019-10-06 10:38:05
Autor: Konopny Nespresso
Francja podzielona
W dniu niedziela, 6 października 2019 18:54:24 UTC+2 użytkownik Ola napisał:

Mienie bezspadkowe (też ofiar Holokaustu) przechodzi z mocy prawa na własność skarbu państwa, ale gdyby to mienie oszacować i ustanowić fundusz pamięci Holokaustu i gdyby z tego funduszu opłacać te cele które i tak państwo opłaca, to te organizacje amerykańskie nie miałyby już żadnych podstaw do roszczeń.

> [...]
Gminy spieniężały także elementy żydowskiego dziedzictwa. Chociażby świetnie zachowaną synagogę w Lubrańcu (za 500 tys. zł), neoklasycystyczny szpital w Siedlcach (za 610 tys. zł) czy remontowany przed sprzedażą Bejt Midrasz w Sokołowie Podlaskim (za 100 tys. zł). Nie wstydzą się tego liderzy stojący na czele polskich społeczności żydowskich i Michael Schudrich cyt.
,,Szwajcarskie miliardy ofiar Holocaustu okazały się zupełnym mitem", pisał The Times w wydaniu sobotnim z 13 października 2001 r., odsłaniając kulisy jednego z najbardziej groteskowych i niesmacznych dramatów, jakim zawsze pozostaje kryminalny akt wyłudzenia i rabunku. A zaczęło się to wszystko w 1995 roku, kiedy to dwóch ważnych gentlemanów, Edgar Bronfman (przewodniczący Światowego Kongresu Żydów) i Abraham Burg (wschodząca gwiazda izraelskiej polityki), odwiedziło banki szwajcarskie z humanitarną misją. "Macie miliardy dolarów zdeponowane na waszych kontach przez Żydów przed II Wojną Światową", powiedzieli. "Żądamy natychmiastowego wypłacenia pieniędzy, dopóki Żydzi ocaleni z Holocaustu jeszcze żyją. Niech ostatnie chwile ich życia przeżyją w miarę dostatnio".

VS

Ze 180 tysięcy Żydów ocalałych i mieszkających teraz w Izraelu, aż 45 tysięcy żyje w upokarzającej nędzy - wynika z raportu izraelskiego Stowarzyszenia Natychmiastowej Pomocy dla Ocalałych z Holocaustu.
Raport z 2015 roku przypomniał brytyjski Telegraph Zwyczajnie rżną głupa. Teraz trafili na kamień, ot co.
Pic na wodę, twoi ziomale wyrwali w chj kasy od niemców, francuzów, szwajcarów
etc etc, a ludkowie którzy faktycznie zostali poszkodowani dalej żyją w nędzy.

Data: 2019-10-06 19:41:58
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 06.10.2019 o 19:38, Konopny Nespresso pisze:
[...]

był tekst "kadisz za milion dolarów", żydzi z USA niestety nie reprezentują polskich żydów, oni robią geszeft na polskich żydach

--
I love love

Data: 2019-10-06 11:13:20
Autor: Jacek Bialy
Francja podzielona
   -- - Mienie bezspadkowe (też ofiar Holokaustu) przechodzi z mocy prawa na własność skarbu państwa, ale gdyby to mienie oszacować (...)

Co również nie jest rzeczą prostą, bo trzeba sprawdzać sprawy takie jak stan zadłużenia, stopień zniczenia, wkład odbudowy ze strony państwa lub po prostu mieszkańców, którzy do niej przystąpili nie patrząc na relacje własnościowe. Do tego dochodzą ostatnie przekręty, których niejako w imieniu żyjących Żydów dokonywał warszawski ratusz przy udziale peerelowskich służb specjalnych (i nie tylko warszawski zresztą...)
Myślę sobie że amerykańscy Żydzi nie mają bladego pojęcia o tym, czym były zjawiska takie jak wojna, okupacja i późniejszy komunizm.  Jeżeli przyszło im do głowy, że obłowią się na Polakach tak jak na Szwajcarach, to bardzo źle trafili. A jeśli swoimi działaniami będą chcieli zepsuć jakieś relacje wewnątrz NATO, to zaszkodzą tylko własnemu lobby w USA.

Pozdrawiam
JB

Data: 2019-10-06 19:28:25
Autor: boukun
Francja podzielona
> [...]

Zaproponował to w swoim czasie Paweł Jędrzejewski i to byłoby mądre rozwiązanie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Skoro i tak państwo te cele już opłaca, to wystarczy od początku te opłaty oszacować...

boukun

Data: 2019-10-06 19:37:57
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 06.10.2019 o 19:28, boukun pisze:
Skoro i tak państwo te cele już opłaca, to wystarczy od początku te opłaty oszacować

Bolanda już łoży miliony na muzeum Polin, którego były dyrektor prof. Stola urządza antypolskie konferencje:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 19:36:11
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 06.10.2019 o 18:54, Ola pisze:
[...]

no nie, to byłaby grabież w biały dzień, nigdy na to się nie zgodzę, aby fundować Izraelowi miliardy nienależnych świadczeń:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 10:40:54
Autor: Konopny Nespresso
Francja podzielona
W dniu niedziela, 6 października 2019 19:36:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no nie, to byłaby grabież w biały dzień, nigdy na to się nie zgodzę

 ,,Prawo będzie przyjęte. Decyzja już zapadła. Nikt wpływowy w polskiej polityce nie będzie tego kwestionował. To jedynie kwestia czasu".

https://www.pch24.pl/notatka-wikileaks-- kaczynski-zgodzil-sie-na-zydowskie-roszczenia-,68155,i.html

Data: 2019-10-06 19:45:04
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 06.10.2019 o 19:40, Konopny Nespresso pisze:
[...]

to było dawno, żydzi za bardzo się rzucali i peace już wiele razy dał nim odpór:)

Jadwiga Wiśniewska zdecydowanie odrzuciła żydoskie bezpodstawne roszczenia i potwierdziła, że tylko peace może obronić Bolandę przed tymi kuriozalnymi żądaniami:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 10:52:35
Autor: Konopny Nespresso
Francja podzielona
W dniu niedziela, 6 października 2019 19:45:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Jadwiga Wiśniewska zdecydowanie odrzuciła żydoskie bezpodstawne roszczenia i potwierdziła, że tylko peace może obronić Bolandę przed tymi kuriozalnymi żądaniami:)

Pewnie musiała tak mówić:) Ona wyjechała do brukselki, Kaczka
pozostał.

Data: 2019-10-06 19:59:51
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 06.10.2019 o 19:52, Konopny Nespresso pisze:
Pewnie musiała tak mówić:) Ona wyjechała do brukselki, Kaczka
pozostał.

no nie, po tym jak Katz powiedział publicznie, że Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki, Matteo, choć ma ciotkę w Izraelu olał żydków:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-07 02:19:44
Autor: Ola
Francja podzielona
W dniu niedziela, 6 października 2019 20:36:14 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no nie, to byłaby grabież w biały dzień, nigdy na to się nie zgodzę, aby fundować Izraelowi miliardy nienależnych świadczeń:)

kto powiedział Izraelowi? mówię o instytucjach polskich w Polsce, muzea, edukacja, instytuty badania Holokaustu itp.

Ola

Data: 2019-10-07 11:20:40
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Polskim instytucjom w Polsce nie są potrzebne żadne pieniądze z mienia bezspadkowego obywateli polskich zamordowanych przez niemców tylko dlatego że wyznawali religie judaistyczne. Muzea zeby budować. Bez przesady, wyznawcow judaizmu nie było w przedwojennej Polsce tak dużo żeby w każdym mieście poświęcone im muzeum było. Oni wpisywali się w całokształt państwa i na takich samych zasadach jak rdzenni Polacy mają mieć swoje miejsce w historii Polski. Edukować mówisz. Czy również o tym uczyc co się działo w powojennym wymiarze sprawiedliwości? Jeden z wybitnych przedstawicieli Waszego narodu powiedział publicznie tak "Czytam nazwiska żydowskich sędziów, prokuratorów czy ubeków i myślę: czy ja mam prawo krytykować Polaków?". Co jest do badania w holokauście. Wszystko zostało zbadane i wyjaśnione. Materiałów dostarczyli ci co go stworzyli. Mieli wszystko spisane, zarchiwizowane. Poza tym co badać jak państwo Izrael stoi zawsze w poprzek jeśli trzeba ustalić prawdę historyczną.

Data: 2019-10-07 15:01:13
Autor: Jacek Bialy
Francja podzielona
   -- - Co jest do badania w holokauście. Wszystko zostało zbadane i wyjaśnione. Materiałów dostarczyli ci co go stworzyli. Mieli wszystko spisane, zarchiwizowane.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nu - Niemcy mieli manię fotografowania i filmowania, więc materiału takiego jest całkiem sporo. Ale są też zapisy robione przez samych mordowanych, na przykład archiwum Ringelbluma. Gdy oglądałem Pianistę Polańskiego, to niektóre sceny rodzajowe były jakby żywcem wyjęte z Kroniki Getta Ringelbluma.

JB

Data: 2019-10-07 20:31:11
Autor: u2
Francja podzielona
  Jeden z wybitnych przedstawicieli Waszego narodu powiedział publicznie tak "Czytam nazwiska żydowskich sędziów, prokuratorów czy ubeków i myślę: czy ja mam prawo krytykować Polaków?".

ano:)

Data: 2019-10-07 16:01:04
Autor: Jacek Bialy
Francja podzielona
   -- - kto powiedział Izraelowi? mówię o instytucjach polskich w Polsce, muzea, edukacja, instytuty badania Holokaustu itp.

Takie rzeczy są na miejscu - ku przestrodze. Jednak uważamy, że powinny to być instytucje państwowe. Dlaczego?
Musisz zrozumieć, że w czasie niemieckiej okupacji Polacy mieli obowiązek denuncjowania ukrywających się Żydów, za którego uchylanie się groziła kara śmierci. Wszystko mogło zależeć od formy donosu - na przykład, 'w takiej a takiej wsi' mogło się zakończyć wymordowaniem całej wsi, natomiast 'w tym domu' mogło oznaczać spalenie żywcem domowników razem z ukrywającymi się. Dlatego byli Polacy, którzy zabijali Żydów ze  strachu o siebie i o swoich bliskich (na przykład po spaleniu rodziny Ulmów słyszano o pogromach w okolicznych wsiach).
I teraz przyjeżdża jakiś cham z Ameryki, który o wojnie nie ma zielonego pojęcia, lecz zaczyna wytaczać próżne  oskarżenia osadzone w kontekście normalnych realiów życia (bo innych nie zna). Albo spodziewa się tego, że się obłowi pod szyldem jakiejś fundacji..    Jeżeli nie będziecie takich ludzi trzymać na smyczy, to my zaczniemy naglaśniać analogiczne 'żydowskie zbrodnie', bo przed chamstwem i pazernością każdy ma prawo się bronić.

JB

Data: 2019-10-07 16:57:24
Autor: Zenek Kapelinder
Francja podzielona
Cos czuje że pieniądze już dostali. Sprawa mienia bezspadkowego nie jest z tego miesiąca a ciagnie się od 1990 roku. Prezes Kaczyński powiedział że żadnych pieniędzy za mienie bezspadkowe nie będzie. Jak zapłacone to normalne że nie będzie.

Data: 2019-10-07 20:28:58
Autor: u2
Francja podzielona
W dniu 07.10.2019 o 11:19, Ola pisze:
kto powiedział Izraelowi? mówię o instytucjach polskich w Polsce, muzea, edukacja, instytuty badania Holokaustu itp.

nie ściemniaj:)

Francja podzielona