Francja tonie w długach. Pociągnie na dno Europę? a udaje ze ratuje innych np Grecjie czy Portugalie!

Data: 2011-07-28 01:20:59
Autor: muto2100
Francja tonie w długach. Pociągnie na dno Europę? a udaje ze ratuje innych np Grecjie czy Portugalie!
Data: 2011-07-28 11:45:53
Autor: Leprechaun
Francja tonie w długach. Pociągnie na dno Europę? a udaje ze ratuje innych np Grecjie czy Portugalie!

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:685a64b6-80f1-4dfe-9c9a-fb6835147272p20g2000yqp.googlegroups.com...
http://www.sfora.biz/Francja-tonie-w-dlugach-Pociagnie-na-dno-Europe-a34442

Dwa tygodnie temu byłem w Paryżu. Jeżeli w czymś toną to w ilości turystów i pozostawianych przez nich smieci. Bieda widoczna gołym okiem! ;)

BomBel

Data: 2011-07-28 23:26:35
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e312fd1$0$3510$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobra - pogadamy za kilka miesięcy. Pozory mylą - za rok takich obrazów już tam nie zobaczysz.
AZ

Data: 2011-07-29 13:31:19
Autor: Józek
[...]

We Francji biedę widać na każdym kroku, tylko że trzeba ja chcieć widzieć!
Oczywiście dla turysty umyka jej widok, na obrzeża Paryża czy innego miasta
to zobaczysz, jak zresztą w większości miast Europy.

Józek

Data: 2011-07-29 17:52:41
Autor: [HeÂŽSk]
Francja tonie w długach. Poci±gnie na dno Europę? a udaje ze ratuje innych np Grecjie czy Portugalie!
On Fri, 29 Jul 2011 13:31:19 +0200, "Józek" <stasdam@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>
> BomBel

We Francji biedę widać na każdym kroku, tylko że trzeba ja chcieć widzieć!

 jak wszedzie. zawsze znajdzie sie jakis brud, ktory chcemy ukryc.

Oczywiście dla turysty umyka jej widok, na obrzeża Paryża czy innego miasta
to zobaczysz, jak zresztą w większości miast Europy.

 jaki z tego wniosek?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Francja tonie w długach. Pociągnie na dno Europę? a udaje ze ratuje innych np Grecjie czy Portugalie!