Francuski-imigrant-francji-juz-nie-ma-ucieklem-do-polski

Data: 2015-11-17 06:03:36
Autor: Zenek Kapelinder
Francuski-imigrant-francji-juz-nie-ma-ucieklem-do-polski
Dla mnie żadne zdziwienie. Przewidziałem to z pol roku temu. W przeciągu kilku lat w Polsce będzie bardzo dużo białych ludzi z krajów zachodnich. Na poczatku będą to ichnia klasa średnia. Taka sytuacja będzie dobrze wrożyła dla Polski i wschodniej Europy. Przyjada z pieniędzmi zarobionymi tam i będą je wydawali tutaj. Na dodatek uznają ze ich życiowy interes to niedopuszczenie do osiedlania się w Europie Wschodniej dzikusow z Afryki. Zamieszanie na zachodzie dobrze wróży dla Polakow. Proces jest w toku. Krupp miał w Polsce przedstawicielstwo. Zatrudniał 20 osób. Teraz planuje zwiększyć zatrudnienie do siedmiuset. A przecież w Polsce nie ma rewolucji technologicznej żeby trzeba było kilkadziesiąt razy więcej stali. Na południu Hiszpanii zamknięto fabrykę sprzętu AGD i przeniesiono do Łodzi. Zwiększenie zatrudnienia o 500 osób. Jakies Amazony zakładają tutaj firmy nie przez przypadek. Śmieszne jest to ze Niemcy zawsze chcieli przestrzeni życiowej na wschodzie i niedługo będą ja mieli. Ale nie metoda wymordowania wszystkich którzy tu żyją a poprzez zapłacenie nam za za ochronę. Oczywiście cały czas będą chcieli odbić tereny które stracą u siebie. Ale to może potrwać dziesiątki jeśli nie setki lat.

Francuski-imigrant-francji-juz-nie-ma-ucieklem-do-polski