Francuski parlament stanął w obronie dobrego imienia (wizerunku) "Państwa Islamskiego" [immunitet Le Pen]

Data: 2017-11-09 21:34:27
Autor: japanizer
On Thursday, November 9, 2017 at 5:31:00 AM UTC+9, A. Filip wrote:
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-parlament-uchylil-immunitet-marine-le-pen-wszystko-przez-dra,nId,2462815
> [...]
>
> Francuski parlament uchylił immunitet prawicowej posłance Marine Le
> Pen w związku z opublikowanymi przez nią w 2015 r. na Twitterze
> zdjęciami przedstawiającymi brutalne egzekucje zakładników
> przeprowadzane przez dżihadystów z Państwa Islamskiego.  Będąca
> szefową antyunijnej i antyimigracyjnej partii Front Narodowy Marine Le
> Pen zareagowała na decyzję Zgromadzenia Narodowego publikując
> uszczypliwy wpis na Twitterze: "Lepiej być dżihadystą wracającym (do
> Francji) z Syrii niż posłem, który potępia brutalność Państwa
> Islamskiego; podejmuje się wtedy mniejsze ryzyko prawne". [...]

Do takiej Europy _chcemy_ zmierzać?

Znowu czegoś nie zrozumiałeś.

Jakby w podobny sposób, z podobnym komentarzem opublikowała brutalne zdjęcia egzekucji wykonanej w Teksasie na kilkudziesięciu osobach przez białego, prawicowego, katolickiego fundamentalistę, to też by jej uchylili immunitet - bo również w tym przypadku by złamała francuskie prawo:

  Zgodnie z francuskim prawodawstwem, za rozpowszechnianie obrazów   przedstawiających przemoc grozi do trzech lat więzienia i grzywna w wysokości   75 tys. euro.

Francuski parlament stanął w obronie dobrego imienia (wizerunku) "Państwa Islamskiego" [immunitet Le Pen]