Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Roma na Polańskiego

Data: 2009-10-01 09:52:51
Autor: Jacek
Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Roma na Polańskiego
"Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Romana Polańskiego"
http://wiadomosci.onet.pl/2052659,19,roman_polanski_niepredko_wyjdzie_na_wolnosc,item.html

Francuzi się wycofują. Tusk nie poparł akcji politycznej, Kaczyński
spławił sprawę na swoich prawników (czuje że polański sam teraz
lepszych prawników wynajął). Hillary jeszcze listu nie przeczytała, a
już mówi 'nie'. Chyba Radosław Sikorski zostanie sam z artystami.
Ośmieszył się i swój urząd i powinien go opuścić.
http://pajakowo.blogspot.com/2009/09/polanski-i-pedofilia.html

Data: 2009-10-01 09:59:49
Autor: Tzva Adonai
On 1 Paź, 18:52, Jacek <turbo...@gmail.com> wrote:

"Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Romana Polańskiego

No i chuj w dupę żabojadom... Niemcy i Polacy już się za nim wstawili,
to wystarczy...

Data: 2009-10-01 10:02:27
Autor: Pistacjusz
On 1 Paź, 18:59, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

> "Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Romana Polańskiego

No i chuj w dupę żabojadom... Niemcy i Polacy już się za nim wstawili,

Wystarczy do czego?

Data: 2009-10-01 10:07:28
Autor: Marek
On 1 Paź, 19:02, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> No i chuj w dupę żabojadom... Niemcy i Polacy już się za nim wstawili,
> to wystarczy...

Wystarczy do czego?

....zeby dostal maksymalna kare.

Data: 2009-10-01 10:14:05
Autor: Pistacjusz
On 1 Paź, 19:07, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> Wystarczy do czego?

...zeby dostal maksymalna kare.

Aaaaa, rzeczywiście. Dzięki.

Data: 2009-10-01 17:09:21
Autor: iaforek
Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Romana Polańsk
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
No i chuj w dupę żabojadom...

Takiej "pięknej" polszczyzny to gdzie się nauczyłeś?

--
iaforek

Data: 2009-10-01 10:14:51
Autor: Tzva Adonai
On 1 Paź, 19:09, "iaforek" <iafo...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Takiej "pięknej" polszczyzny to gdzie się nauczyłeś?

Jestem dzieckiem polskiej ulicy... ;}.. Większość dzieciństwa
spędziłem na łobuzerce....

Data: 2009-10-02 05:28:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:0ee4c24f-b0c4-44f7-8447-26c6e7811c12c28g2000yqd.googlegroups.com...
On 1 Paź, 19:09, "iaforek" <iafo...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Takiej "pięknej" polszczyzny to gdzie się nauczyłeś?
Jestem dzieckiem polskiej ulicy... ;}.. Większość dzieciństwa
spędziłem na łobuzerce....

To tak jak Tusek na podwórkach w odróżnieniu od salonowych żoliborskich "inteligentów".

--
stevep

Data: 2009-10-01 20:52:44
Autor: Piotr
Dnia Thu, 1 Oct 2009 17:09:21 +0000 (UTC), iaforek napisał(a):

Takiej "pięknej" polszczyzny to gdzie się nauczyłeś?

Życie... Jak już miał zasadzone, to musiał jakoś tę sytuację opisać...
Wałkun wtedy mówił "zagoniłem do pały"... Polski ma wiele dialektów, he, he.
Piotr

Data: 2009-10-01 19:22:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Francuski rząd wycofał
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
On 1 PaĹş, 18:52, Jacek <turbo...@gmail.com> wrote:

"Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Romana Polańskiego

No i chuj w dupę żabojadom... Niemcy i Polacy już się za nim wstawili,
to wystarczy...

Komu i do czego? Tobie do "pełnej satysfakcji"? :-)

Jeśli grzmot nie jest zbyt głośny, wieśniacy zapominają uczynić
znak krzyĹźa.
  -- Przysłowie mołdawskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-01 19:55:30
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:3f9201b8-7a2a-4788-beed-04b765280151a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
jacy niemcy i polacy, rysiu sikorski i rysiu z niemiec?
awe

Data: 2009-10-01 20:38:59
Autor: Jacek
> [...]

> "Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Romana Polańskiego

No i chuj w dupę żabojadom... Niemcy i Polacy już się za nim wstawili,

No popatrz Niemcy w czasie Holokaust podobno wielu porządnych ludzi
zlikwidowali, a takiemu pedofilowi się udało przetrwać. Ale koniec o
Polańskim.
Zauważyłem że największym skurwysynom zawsze się jakoś udaje wyjść na
swoje na plecach uczciwych ludzi. Większe czystki nie mają sensu bo
przetrwa zawsze najgorszy element.
DZIOBAS RAR PLAYER
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Francuski rząd wycofał oficjalne poparcie dla Roma na Polańskiego