Francuzi biją Kadafiego

Data: 2011-03-19 20:41:44
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
... w końcu zasłużone lanie dla tyrana :

http://fakty.interia.pl/raport/rewolucja-w-krajach-islamskich/news/pilna-francuzi-niszcza-czolgi-kadafiego,1612340

"Francuskie lotnictwo zniszczyło w sobotę po południu pierwsze cele
należące do sił libijskiego przywódcy Muammara Kadafiego: czołgi i wozy
pancerne.

To oficjalna informacja podana przez ministerstwo obrony Francji.

Telewizja Al-Dżazira podała, powołując się na niezidentyfikowane źródła,
że w okolicach Bengazi, głównego bastionu powstańców walczących z siłami
Kadafiego, francuskie samoloty ostrzelały i zniszczyły cztery libijskie
czołgi.

Według władz w Paryżu, około 20 samolotów francuskich prowadzi działania
w promieniu 100-150 kilometrów wokół Bengazi.

Francuski resort obrony podał, że lotniskowiec Charles de Gaulle z
myśliwcami Rafale i Super Etendard na pokładzie wypłynie w niedzielę z
portu w Tulonie i skieruje się w stronę wybrzeża Libii. Okrętowi będą
towarzyszyć dwie fregaty i tankowiec La Meuse.

Wcześniej w sobotę media nad Sekwaną doniosły, że nad Bengazi pojawiły
się francuskie myśliwce Rafale, aby nadzorować tamtejszą przestrzeń
powietrzną. Miały one wykonywać jedynie misję rozpoznawczą, nie
prowadząc ataków lotniczych. Według AFP, obleciały one całe terytorium
Libii, nie napotykając "żadnych problemów".

Prezydent Francji Nicolas Sarkozy poinformował w sobotę po południu w
Paryżu, że samoloty koalicji międzynarodowej rozpoczęły już operację nad
Libią. Zapowiedział, że alianci odpowiedzą "wszelkimi sposobami" na
ataki sił pułkownika Kadafiego na ludność cywilną. Zaznaczył
jednocześnie, że Kadafi może jeszcze "uniknąć najgorszego", jeśli
zaakceptuje "natychmiast i bezwarunkowo" rezolucję Rady Bezpieczeństwa
ONZ, zakazującą lotów nad Libią.

Według źródeł dyplomatycznych, w pierwszych atakach lotniczych na bazy
Kadafiego mają wziąć udział - oprócz Francji - Wielka Brytania i Kanada,
później do operacji mają dołączyć Stany Zjednoczone, a potem państwa
arabskie."

Data: 2011-03-19 22:12:36
Autor: Neko
Francuzi biją Kadafiego
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał \

>. w końcu zasłużone lanie dla tyrana :

BRAWO DLA FRANCUZOW !

Data: 2011-03-19 23:15:30
Autor: Kaczysta
Francuzi biją Kadafiego
[...]
Szkoda, że lotnictwo francuskie na początku września 1939 nie chroniło polskiej ludności cywilnej przed nalotami niemieckimi.
AZ

Data: 2011-03-19 23:29:22
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-19 23:15, Kaczysta pisze:
[...]
Szkoda, że lotnictwo francuskie na początku września 1939 nie chroniło
polskiej ludności cywilnej przed nalotami niemieckimi.

Ciekawe co mówiłeś, jak rosyjskie lotnictwo bombardowało siły tego satrapy Saakaszwilego...
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-19 22:40:53
Autor: obserwator
Francuzi biją Kadafiego
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a): Ciekawe co mówiłeś, jak rosyjskie lotnictwo bombardowało siły tego satrapy Saakaszwilego...

no prosze..i ty sie tu kiedys deklarowales, ze jestem zwolennikiem PiS:)

Data: 2011-03-20 12:27:23
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-19 23:40,  obserwator pisze:
no prosze..i ty sie tu kiedys deklarowales, ze jestem zwolennikiem PiS:)

Jestem.
I w to co piszą media o PiS też nie wierzę.

Czemu miałbym wierzyć w to, co piszą o Libii? Mam zerowe możliwości weryfikacji. Dziwnym mi się zdaje, że państwo które np. najpierw popiera UCK i oderwanie Kosowa od Serbii potem raptem staje się gwarantem stabilności i praworządności w Libii choć nie daje sobie rady z własnymi obywatelami.

Odpowiesz?
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-20 12:33:19
Autor: obserwator
Francuzi biją Kadafiego
Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Czemu miałbym wierzyć w to, co piszą o Libii? Mam zerowe możliwości weryfikacji. Dziwnym mi się zdaje, że państwo które np. najpierw popiera UCK i oderwanie Kosowa od Serbii potem raptem staje się gwarantem stabilności i praworządności w Libii choć nie daje sobie rady z własnymi obywatelami.

pewnie, ze odpowiem. Skoro popierasz PiS, to powinienes znac stanowislo Pana Jaroslawa Kaczynskiego i bylej minister, Pani Fotygi na interwencje w Libii. Nie porownuj tamtych sytuacji z obecna, bo w polityce stalych regul
nie ma.

Ja przegladam informacje podawane przez polskojezyczne media, ale nie dlatego
ze im wierze. Jednoczesnie sprawdzam informacje u zrodel i wyciagam wnioski.

Jesli chodzi o Libie, to jest to niestety kolejna porazka i kompromitacja
Donaldolandii. A Sikorski to bardzo niebezpieczny hipokryta na stanowisku
ministra spraw zagranicznych.

W Libii interwecja musiala byc w tej chwili przeprowadzona, aby zapobiec czemus znacznie gorszemu w przyszlosci.

 wierze

Data: 2011-03-20 19:12:25
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 13:33, obserwator pisze:
[...]

Owszem, nie ma. Wszystko bierze się na wiarę. A aj w przeciweństwie do pana Kaczyńskiego czy pani Fotygi nie wierzę. Staram się DOWIEDZIEĆ - to lepsze od wiary. Jeśli NIE WIEM to jest dokładnie obojętne co na ten temat sądza inni, którzy prawdopodobnei tez nie wiedzą.

Ja przegladam informacje podawane przez polskojezyczne media, ale nie dlatego
ze im wierze. Jednoczesnie sprawdzam informacje u zrodel i wyciagam wnioski.

Czyli u Libijczyków?

Jesli chodzi o Libie, to jest to niestety kolejna porazka i kompromitacja
Donaldolandii. A Sikorski to bardzo niebezpieczny hipokryta na stanowisku
ministra spraw zagranicznych.

Tu pełna zgoda.

W Libii interwecja musiala byc w tej chwili przeprowadzona, aby zapobiec
czemus znacznie gorszemu w przyszlosci.

I tu zgody nie ma bo nie bawię się w gdybologię. Zwłaszcza że historia uczy, że reżim zły zazwyczaj zastępuje gorszy. (Szach -> Chomeini, Sowieci -> Talibowie, carat -> komuniści etc.). Kto w miejsce Kaddafiego? W "wyzwolonych" Tunezji i Egipcie już mordują chrześcijan...
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-20 19:36:36
Autor: obserwator
Francuzi biją Kadafiego
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a): W dniu 2011-03-20 13:33, obserwator pisze:

[...]

a skad wiesz, ze oni wierza, a nie wiedza i skad w takim razie czerpiesz
informacje i uwazasz, ze wiesz dokladniej od nich?

Prosze nie traktuj tych pytan jako czepialstwo, bo ja pytam powaznie.

 Ja przegladam informacje podawane przez polskojezyczne media, ale nie dlatego
 ze im wierze. Jednoczesnie sprawdzam informacje u zrodel i wyciagam wnioski.

Czyli u Libijczyków?

Wszedzie gdzie sie da. Z kazdego zrodla uwazanego za merytoryczne, zarowno po jednej, jak i drugiej stronie.

> [...]

I tu zgody nie ma bo nie bawię się w gdybologię. Zwłaszcza że historia uczy, że reżim zły zazwyczaj zastępuje gorszy. (Szach -> Chomeini, Sowieci -> Talibowie, carat -> komuniści etc.). Kto w miejsce Kaddafiego? W "wyzwolonych" Tunezji i Egipcie już mordują chrześcijan...

a kto sie bawi w gdybologie? Sa pewne przeslanki, aby koniecznie podjac jakas
konkretna decyzje, ale nikt nigdy nie wie do konca, jak zagra przeciwnik.

Sytuacja jednak jest taka, ze szybkie dzialania prewencyjne sa niezbedne.

Alez nie zawsze tak jest z rezimami. W Polsce mielismy rezim komunistyczny,
a teraz go juz nie ma. Chyba mimo wszytko jest teraz lepiej, anizeli bylo za
PRL-u? A w Chinach nie jest jednak generalni lepiej?

Gdzie morduja chrzescijan w Egipcie? To byly sporadyczne przypadki i
prawdopodobnie celowo sprowokowane, aby wywolac zamieszki na tle religijnym.

Teraz juz jest spokoj.

Ta sama taktyke chce teraz zastosowac Kaddafi, wrzeszczac, ze to wojna
wywolana przez krzyzowcow. To metoda ktora chce ten zbrodniarz, wykorzystac
aby obronic swoj tylek.

Data: 2011-03-20 13:01:57
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 12:27, Andrzej Zbierzchowski pisze:
no prosze..i ty sie tu kiedys deklarowales, ze jestem zwolennikiem PiS:)

Jestem.
I w to co piszą media o PiS też nie wierzę.

A co piszą ?

Data: 2011-03-20 19:12:57
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 13:01, u2 pisze:
[...]

Uncle google will tell you...
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-20 10:40:57
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-19 23:29, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Wtedy Kaczki nie udało im się zestrzelić.

Data: 2011-03-20 20:41:35
Autor: Kaczysta
Francuzi biją Kadafiego

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:im3ao9$3eg$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
O ile wiem, to ten "satrapa" wybrany został w demokratycznych wyborach - co z kolei mocno ruskim nie pasuje.
AZ

Data: 2011-03-19 23:34:11
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-19 23:15, Kaczysta pisze:
[...]
Szkoda, że lotnictwo francuskie na początku września 1939 nie chroniło
polskiej ludności cywilnej przed nalotami niemieckimi.

Było wtedy na innym poziomie rozwoju.

Teraz najwyraźniej chcą się zrewanżować za 1939 :)

Data: 2011-03-20 11:41:39
Autor: Klin
Francuzi biją Kadafiego
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Na złość mojej mamie nogę sobie złamię - to aluzja do zachowania
    opozycjonistów w Libii. Nie chcąc się podporządkować swemu Rządowi
    oddali kraj w ręce obcego najeźdźcy - głupota nie zna granic.

Data: 2011-03-20 11:44:11
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 11:41, Klin > pisze:
   Na złość mojej mamie nogę sobie złamię - to aluzja do zachowania
   opozycjonistów w Libii. Nie chcąc się podporządkować swemu Rządowi
   oddali kraj w ręce obcego najeźdźcy - głupota nie zna granic.

Podobno Kaddafi chce rozdać broń dla obywateli. Dobrze, szybciej go obalą.

Data: 2011-03-20 11:45:51
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 11:44, u2 pisze:
[...]

10 tysięcy najemników póki co broni dyktatora, ale skończy się żołd,
skończy się obrona.

Data: 2011-03-20 11:56:07
Autor: niebieski
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 20.03.2011 11:44, u2 pisze:
[...]

I co potem?

--
niebieski

Data: 2011-03-20 12:06:03
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 11:56, niebieski pisze:
[...]

Potem nogi śmierdzą.

Data: 2011-03-20 14:28:55
Autor: jadrys
Francuzi biją Kadafiego
Użytkownik u2 napisał:
[...]

   opozycjonistĂłw w Libii. Nie chcąc się podporządkować swemu Rządowi
   oddali kraj w ręce obcego najeĹşdĹşcy - głupota nie zna granic.

Ogłupiony tłum nawet sobioe pewnie jeszcze nie zdaje z tego sprawy że to nie oni już decydują o sprawach państwa. Dali pretekst wściekłym psom do kolejnej ekspansji.

Data: 2011-03-20 12:36:27
Autor: Panslavista
Francuzi biją Kadafiego

Nie Francuzi a parch  Smarkozy.

Data: 2011-03-20 12:44:53
Autor: obserwator
Francuzi biją Kadafiego
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d8506f8$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

Nie Francuzi a parch  Smarkozy.

:)....dodawanie czosnku do kazdej potrawy, naprawde jest przesada.

Data: 2011-03-20 13:03:52
Autor: u2
Francuzi biją Kadafiego
W dniu 2011-03-20 12:36, Panslavista pisze:
Nie Francuzi a parch  Smarkozy.

No co ty, gdzie politycy zawodzą tam wysyłają wojskowych.

Francuzi biją Kadafiego