Frank Szwajcarski, Stary banknot gdzie wymienic??

Data: 2009-05-09 17:54:28
Autor: Adam Sito
Frank Szwajcarski, Stary banknot gdzie wymienic??
Posiadam stary banknot 50 Franków Szwajcarskich (seria 6) wazny do 2020r
emitowany do 2000r. Mogę go jakoś wymienić w Polsce?? Jak??

Instytucja tzw. inkasa, prowadzą je wszystkie wieksze banki komercyjne. Sprawa porównywalna kosztowo i papierologicznie z inkasem czeku zagranicznego. Ostatnio dokonywałem inkasa czeku z wystawienia prywatnego w łusa na kwotę 17,5 $ i koszt tej operacji wyniósł mnie 20 złotych w BPH. Czekałem 3 miesiące.

--
AS

Frank Szwajcarski, Stary banknot gdzie wymienic??