Franka T. odłączyli już od prądu

Data: 2012-06-25 02:37:15
Autor: Przemysław W
Franka T. odłączyli już od prądu

Olejnik: Tusk jest w podobnym stanie jak nasi piłkarze. Wygląda, jakby go odłączyli od prądu

"Mam takie wrażenie, że on jest w podobnym stanie jak nasi piłkarze w meczu Polska - Czechy. Wpadł na boisko i powinien wygrać, ale też wygląda, jakby go odłączyli od prądu" - mówi Monika Olejnik o premierze w wywiadzie dla "Wprost". Dziennikarka przyznaje, że nawet nie wie, czy Tusk chce być dalej politykiem, czy nie.

"Jak mnie ktoś zapyta, czy chcę być dziennikarzem, to mówię od razu, że chcę. A pan premier się zastanawia, czy może być dalej przywódcą PO, czy nie" - mówi dziennikarka w rozmowie z Piotrem Najsztubem. Przyznaje, że nie rozumie tego typu dylematów na tyle lat przed wyborami. Opisuje sytuację, w której Tusk wstaje rano i zadaje sobie pytanie "Być albo nie być?". "Wieczorem się kładzie i 'być', a następnego wieczoru już 'nie być'?" - zastanawia się.

Tusk musi mieć pomysł

"Dotąd byliśmy niesieni na skrzydłach Euro, euforią, oczekiwaniem, jak będą wyglądały stadiony, czy będzie autostrada, kolejny jej centymetr" - mówi Olejnik, po czym dodaje, że to się właśnie kończy. Stwierdza, że Tusk musi mieć pomysł na rządzenie. Na pytanie o to, kto będzie jego zastępcą i czy może to być Radosław Sikorski, odpowiada, że szef MSZ jest zbyt zakochany w sobie i jest zbyt dużym indywidualistą.

Franka T. odłączyli już od prądu