Franken Rufa

Data: 2009-06-22 22:46:18
Autor: stachura
Franken Rufa

Rufa Frankena jest stosunkowo malo znana tutaj pare zdjec z ostatniego nurkowania z Litorala http://picasaweb.google.com/stachura.tomek/FrankenRufaVI2009#

zapraszam Tomek Stachura --

Data: 2009-06-22 23:12:32
Autor: krokodyl73
Franken Rufa
Dnia 22-06-2009 o 22:46:18 <stachura@santi.pl> napisał(a):

[...]

Ekstra;)Szczegolnie zaciekawilo mnie zdjecie P.Poreby w  maszynowni..Konkretnie automat w buzi..Moze sie nie znam,ale czyzby to nie  byl bron Boze Apex?!!!!!!Poza tym..dla mnie bomba;)

Data: 2009-06-22 22:05:23
Autor: Tomek Sienicki
Franken Rufa
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
Moze sie nie znam,ale czyzby to nie  byl bron Boze Apex?!!!!!!

Nie, to zwykły APEKS...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-06-23 10:55:56
Autor: krokodyl73
Franken Rufa
Dnia 23-06-2009 o 00:05:23 Tomek Sienicki <t-sienicki@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

[...]

Dzieki,uspokoiliscie mnie;)Juz mi sie zdawalo,ze to jakis Sherwood;)

Data: 2009-06-23 00:09:15
Autor: Haw
Franken Rufa
krokodyl73 pisze:

Ekstra;)Szczegolnie zaciekawilo mnie zdjecie P.Poreby w maszynowni..Konkretnie automat w buzi..Moze sie nie znam,ale czyzby to nie byl bron Boze Apex?!!!!!!Poza tym..dla mnie bomba;)

oczywiscie ze to nie Apex. to zdaje sie Apeks seria XTX, ale nie dam sobie weza LP obciac - zdjecia na picassie sa w malej rozdzielczosci.

pzd,
Haw.

Data: 2009-06-24 01:11:40
Autor: Marcin Przybylak
Franken Rufa
stachura@santi.pl pisze:

Rufa Frankena jest stosunkowo malo znana tutaj pare zdjec z ostatniego nurkowania z Litorala http://picasaweb.google.com/stachura.tomek/FrankenRufaVI2009#

zapraszam Tomek Stachura

Tomku jakim aparatem i z jaką nakładka szerokokątną robiłeś fotki?

Marcin Przybylak
dziurkonurek/malpiszon/o2.pl

Data: 2009-06-24 10:38:14
Autor: stachura
Franken Rufa

Tomku jakim aparatem i z jaką nakładka szerokokątną robiłeś fotki?

Canon 350 D z obiektywem 10-22 mm Tomek --

Data: 2009-06-24 11:02:10
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Franken Rufa

Użytkownik <stachura@santi.pl> napisał w wiadomości news:67c0.000000bb.4a41e5f6newsgate.onet.pl...

Tomku jakim aparatem i z jaką nakładka szerokokątną robiłeś fotki?

Canon 350 D z obiektywem 10-22 mm

Jeszcze jakie lampy i obudowa i będziemy mieli komplet..

pzdr, Karol

Data: 2009-06-25 07:43:38
Autor: stachura
Franken Rufa

> Canon 350 D z obiektywem 10-22 mm

Jeszcze jakie lampy i obudowa i będziemy mieli komplet..

pzdr, Karol

Sea&Sea  , obudowa i lampy YS 90 , choc przy mocniejszych lampach , dzialo wygladaloby lepiej -)

pzdr Tomek --

Franken Rufa