Franki zrobieni w ciula!

Data: 2017-02-10 14:08:07
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!
Reżimowe radio pzred chwilą podało, że prezes PiS powiedział frankowiczom by sie walili i radzili sobie sami. Nabraliście kasy to wasza sprawa. Nie obchodzi mnie co elekt Duda wam obiecał. Nikt nie będzie czyścił państwowej kasy dla waszego widzimisię. PiS stanęło murem za prezesem czyli kolejne kłody pod nogi łaskawie z woli Nowogrodzkiej urzędującego prezydenta. Tak się spełnia kolejny "sen o Warszawie". ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-02-10 05:29:05
Autor: V.L.Pinkley
Franki zrobieni w ciula!
Ale to młodzi i wykształceni z dużych miast, chcieli nowoczesnego
kredytu to dostali. Pewnie sobie poradzą.

Ach jak za Donka i Bronka było nowocześnie, klekajta narody:)
Nieskromnie powiem, wyjebali gojców koncertowo.

Data: 2017-02-11 10:20:45
Autor: Dark ice
Franki zrobieni w ciula!

Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:0f42d8cc-8872-4ee2-9031-70df2da50c28googlegroups.com...
Ale to młodzi i wykształceni z dużych miast, chcieli nowoczesnego
kredytu to dostali. Pewnie sobie poradzą.

Ach jak za Donka i Bronka było nowocześnie, klekajta narody:)
Nieskromnie powiem, wyjebali gojców koncertowo.

Teraz rządzi PiS czyli dobra zmiana. Duida obiecał? Więc nie pieprz koleś o Donkach i Bronkach.

CL

Data: 2017-02-11 11:44:07
Autor: t-1
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 10:20, Dark ice pisze:

[...]

Nic nie obiecał. To interpretacja.
Jedynie uważał, że tak mogło by być.
Tu można zobaczyć co naprawdę mówi a co piszą TVNy.

http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/kalendarium-pomocy-dla-frankowiczow,665489.html

Data: 2017-02-11 18:30:32
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 10:20, Dark ice pisze:

Teraz rządzi PiS czyli dobra zmiana. Duida obiecał? Więc nie pieprz
koleś o Donkach i Bronkach.

i jedni i drudzy są siebie warci.

Donald też obiecywał że zrobi wszystko żeby zlikwidować abonament RTV.
Wszyscy wiemy jak to podziałało.
Ale nie powiedział przecież że zlikwiduje :-)

Data: 2017-02-11 22:00:51
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Niewatpliwie jedna z głupszych spraw - obiecac coś tak taniego i nie spełnić takiej prostej obietnicy.
Tylko czy argument pod tytułem "a u was bija murzynów" jest na poziomie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2017-02-12 13:51:53
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 23:00, Budzik pisze:
Niewatpliwie jedna z głupszych spraw - obiecac coś tak taniego i nie
spełnić takiej prostej obietnicy.
Tylko czy argument pod tytułem "a u was bija murzynów" jest na poziomie?

Argument jest głupi tak samo jak ta obietnica. :-)
Bo wszyscy co trochę zgłębili temat wiedzą że pomoc państwa dla frankowiczów jest przeciwskuteczna i może powodować problemy w procesach które frankowicze będą masowo wygrywać jeśli sądy będą stosować polskie prawo bankowe.
To jest jasne jak drut.

Podyskutować można o spredach które też jak drut bankom się nie należały. I nie część tylko całe spredy.

Ale to nadal pod warunkiem że żadne złodziejskie oszukańcze występki i oszustwa bankowców nie będą przez to umniejszane.

Prawo jest jasne i nic tu nie trzeba kombinować ustawami.
Polskie prawo bankowe jest bardziej restrykcyjne niż przepisy ogólne i tu nie można tak po prostu stosować zasady "jak podpisałeś to płacz i płać".
To tak nie działa. Prawo przez banki zostało złamane w wielu miejscach i za to banki muszą ponieść karę a jak jeszcze będą miały pecha (bo prawo jest tak napisane i ważne są terminy przedawnień) to nie odzyskają ani długów ani mieszkań. (dlatego paradoksalnie ustawa abolicyjna może im być na rękę)

TAK. Poczytajcie trochę.
Wiem że lobbing jest silny ale inteligentny wykształcony człowiek da radę to ogarnąć ;-)

Data: 2017-02-12 06:45:10
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
To banki dawaly do podpisania umowy pisane sympatycznym atramentem ktory robil sie widzialny po podpisaniu i wzieciu kasy? To by bylo jakies wytlumaczenie.

Data: 2017-02-12 16:27:24
Autor: Dark ice
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:605e43b6-c981-4d26-aaff-26ab8eaf7739googlegroups.com...
To banki dawaly do podpisania umowy pisane sympatycznym atramentem ktory robil sie widzialny po podpisaniu i wzieciu kasy? To by bylo jakies wytlumaczenie.

Kapelusznik, ty to jak coś wymyślisz to takie to jest symaptyczne, że można posikać się ze śmiechu.

CL

Data: 2017-02-12 17:00:51
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Zenku, moze chociaz doczytasz nasza poprzednia dyskusje w tym temacie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2017-02-12 10:21:16
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Ale Budzik tam tez nikt nie wytlumaczyl cudu polegajacego na tym ze w momencie podpisywania umowy nie bylo w niej zadnych niezgodnych z prawem punktow a pojawily sie one jakis czas po podpisaniu jak frank zdrozal. To zostaja dwa wyjscia. Pierwsze ze umowy byly pisane sympatycznym atramentem albo ze banki wynajely wlamywaczy i falszerzy. Falszerze podrabiali podpisy na nowych umowach a wlamywacze podmieniali je w domach kredytobiorcow. Za swojego zycia raz za mieszkania wiesniakow ktorzy przeniesli sie do miasta placilem.. To teraz mam znowu placic za czyjes mieszkania? I to tylko dlatego ze umow ludzie nie czytali. Jak ktos czuje sie wydymany to do sadu ma isc. Jak sady przyznaja racje niewielkiej czesci kredytobiorcow to banki beda sie chcialy dogadywac z reszta. Ale to tez jest dla mnie zle rozwiazanie bo wtedy tak jak przy jakiejsc materialnej pomocy rzadu znowu za glupote frankowiczow placa przede wszystkim ci co kredytow nie brali. A co z frankowiczami co wzieli kredyty i zdarzyli je splacic zanim siwy dym inni zaczeli robic. Im sie udalo i troche zaoszczedzili. U nich w umowach byly takie same zapisy i jakos nie slychac zeby sie skarzyli i domagali zwrotu czesci kasy.

Data: 2017-02-12 20:00:49
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Alez oczywiscie ze tak...
Spróbuje wytłumaczyc ci to jeszcze raz na przykładzie samochodu:
- idziesz do salonu i prosisz o oszczedne, nie psujące sie auto do dojazdów do pracy
- sprzedawca wypytuje cie o potrzeby po czym proponuje auto ktore jak twierdzi bedzie oszczedne, nie bedzie sie psuło i przejedziesz nim bez problemu 300 tysiecy km.
- kupujesz, auto rzeczywiście oszczedne, fajne ale po dwóch latach zaczyna sie psuc (silnik do wymiany etc)
- przyjezdzasz z reklamacja a sprzedawca ze czego sie pan spodziewał, ze przeciez kupił pan wysilone auto z turbo, dpfem i ze to sie musi psuc, jak pan codziennie 5km jezdzi do pracy.

Pytanie - dlaczego nie reklamowałes zaraz po zakupie?

Odpowiedz: bo wtedy było wszystko zgodnei z zapewnieniami sprzedawcy. Tak samo było z frankowcami - co mieli reklamowac, skoro sprawdzały sie zapewnienia sprzedawców? Co w tym dziwnego, ze zaczeli protestowac, jak sie okazało ze jednak sprzedawcy oszukiwali?

[...]
Oczywiście ze ludzie pójdą do sądu.
Ale nie to im obiecywano... Obietnica była jasna - przewalutowanie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2017-02-12 20:54:46
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Tu nie chodzi o frankowiczów tylko o złamanie prawa przez banki.
Jak chcesz podyskutować o ludzkiej psychice i wadach charakteru to
poszukaj stosownej grupy.
Mataczenia już było od groma i nikt już się na to nie nabierze :-)

Data: 2017-02-12 20:51:06
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
To banki dawaly do podpisania umowy pisane sympatycznym atramentem ktory robil sie widzialny po podpisaniu i wzieciu kasy? To by bylo jakies wytlumaczenie.

Wytłumaczenie się samo pojawia jak się przeczyta polskie prawo bankowe i porówna z umowami jakie dawały do podpisania banki klientom.
To że byli chytrzy i pazerni albo nieświadomi albo nie dostaliby w PLN to nic tu nie znaczy. Wolno im nie są profesjonalistami i mogą dać się omamić podstępnemu marketingowcowi.
Ważne jest złamanie prawa przez instytucję zaufania publicznego.
I za to ta instytucja powinna ponieść karę. Robili to świadomie znając to prawo w przekonaniu że nikt im nic nie zrobi.
To była praktyka odgórna i zwalanie winy na samego sprzedawcę nic tu nie da.
W związku z różnymi okresami przedawnienia dla banków i klientów ta kara może być bardzo dotkliwa. To nie są żarty i nie małe pieniądze.
Dlatego niektórzy tak próbują gmatwać, szukać usprawiedliwień i analogii w prawie cywilnym czy życiu codziennym, żeby umniejszyć winę i przerzucić na klienta.
To tak nie działa. W każdym razie obowiązujące prawo na to nie pozwala.
A że sądy do tej pory wszystkie wykładnie prawomocne przyjmowały na korzyść banków to nie znaczy że zawsze takie zboczenie musi obowiązywać. :-)

Data: 2017-02-12 17:00:51
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Byc moze głupia, być może przez sady bedzie im łatwiej - nie wiem.
Wiem, ze jak puscimy wszystkich frankowiczów przez sądy, to sprawy skoncza sie za 10-20lat.
Jeżeli uznajemy na poziomie ogólnym, ze banki ponoszą częśc winy, to chyba mozna łatwiej?
Zwłaszcza jak sie to obiecało, czyli, jak podejrzewam, widzi sie te sprawe podobnie jak frankowicze to tym bardziej nie ma powodów zeby z tym zwlekać.

Podyskutować można o spredach które też jak drut bankom się nie należały. I nie część tylko całe spredy.

To jest bezsprzeczne ale to tylko wierzchołek góry.

Ale to nadal pod warunkiem że żadne złodziejskie oszukańcze występki i oszustwa bankowców nie będą przez to umniejszane.

Ano własnie.

[...]

Wiesz, to pieknie brzmi ale to idealizm, na ktory wielu frankowiczów moze nie miec czasu, możliwości ani chęci.
Można było dać wybór - skorzystać z ustawy która byłaby mniej korzystna bo np. dzieliłaby wine i konsekwencje powiedzmy pol na pol, albo isc drogą sądową.
Niemniej twierdzić, że obecna sytuacja jest korzystna dla frankowiczów to bardzo optymistyczne podejscie. Bardzo.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-02-12 21:01:50
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-12 o 18:00, Budzik pisze:
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Dlaczego długo i dlaczego tylko część?

Wiem trudne pytanie. A odpowiedź o tym że to trudne że tak zawsze było że się system zawali... blebleble :-)

To już słyszeliśmy wiele razy do porzygania  :-)

To jest bezsprzeczne ale to tylko wierzchołek góry.

Dlatego nie jestem pewien czy zaczynać od wierzchołka bo góra może się tylko pośmiać :-)

Wiesz, to pieknie brzmi ale to idealizm, na ktory wielu frankowiczów moze
nie miec czasu, możliwości ani chęci.

A już widziałem kancelarie prawne zacierające rączki na prowizje od wilomilionowych odszkodowań :-)

Niemniej twierdzić, że obecna sytuacja jest korzystna dla frankowiczów to
bardzo optymistyczne podejscie. Bardzo.

Bo optymistą trzeba być. Szkoda życia na pesymizm :-)
Wyroki (nieprawomocne) już są.
Kropla drąży skałę i w cale nie z powodu PiSu u władzy ale pomimo PiSu.

Data: 2017-02-13 17:00:57
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Bo w Polsce niema prawa precedensu...
Ale dlaczego długo - to pytaj sady ktore zostana zawalone nowymi kilkuset tysiacami spraw...

Wiem trudne pytanie. A odpowiedź o tym że to trudne że tak zawsze było
że się system zawali... blebleble :-)

Ze co?
To już słyszeliśmy wiele razy do porzygania  :-)

Ale chyba nie z moich ust?

[...]

Zapewne.
W pozwie zbiorowym ryzyko niewielkie a potencjalne zyski ogromne.

[...]

Zdecydowanie wymigałes się od odpowiedzi...

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2017-02-11 11:12:40
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Te, parszywa 12-tka. Widze, ze nie wiesz jak było z tymi kredytami i kto je
mógł dostać. Za Bronka i Donka baród był uciskany, zmuszany sciągniętych z
EU wrakami do jazdy po budowanych za pieniadze UE autostradami. Ogolnie była
nędza i bida! Teraz jest raj!  Misiewicze, Piotrowicze i inne Nareszcie Sami
Zostali Złodziejami.

--
Lepudruk

Data: 2017-02-10 08:56:36
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Wiem pizdziak ze glupszy jestes niz ustawa przewiduje ale z ciekawoci spytam. Jak rzad pis powinien pomagac frankowiczom skoro dlugow sobie narobili wczesniej niz ostatnie poltora roku. Odkad pamietam pis raczej chcial zmienic system wlasnosci w budownictwie mieszkaniowym. Nie stawial na wlasnosc jako jedyne dobro objawione w tej materii. Proponowal alternatywy w postaci budownictwa spoldzielczego i komunalnego z dobrowolna opcja wykupu. To POprzednicy dopuscili i nie reagowali jak powstalo frankowe szambo a odwrocili glowy jak sie zaczelo przelewac. Obecny rzad moze ale nie musi pomagac frankowiczom. Moga isc do sadow tak jak dzisiaj przy uchwalaniu ustawy o komisji ds prywatyzacji kamienic proponowali. Twierdzili ze ustawa jest zbedna bo sa sady.

Data: 2017-02-10 18:08:10
Autor: u2
Franki zrobieni w ciula!
Moga isc do sadow tak jak dzisiaj przy uchwalaniu ustawy o komisji ds prywatyzacji kamienic proponowali. Twierdzili ze ustawa jest zbedna bo sa sady.

Kukiz`15 proponuje prostą zmianę w prawie cywilnym, wtedy frankowicze szybko uzyskają korzystny wyrok w sądach w przypadku niedozwolonych klauzul w umowach z bankami.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-10 20:00:39
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Mam pomysł - moze tak jak obiecał?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2017-02-10 12:23:31
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
To znaczy jak? Z ciekawosci pytam bo w temacie nie jestem.

Data: 2017-02-10 22:00:37
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

To znaczy jak? Z ciekawosci pytam bo w temacie nie jestem.

Nie pamietasz tego co obiecywano?
A teraz ani 1/4 nagle sie nie da? Smutne, ze frankowicze najpierw wyruchani przez banki a teraz po raz drugi.
Moze rzeczywiście jedyna nadzieja w sadach...?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2017-02-10 17:16:57
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Nie jestem w temacie, wiem tyle co z publikatorow. Nie mialem i nie mam kredytu we frankach, w zlotowkach tez nie mam. Publikatory mowily ze jakies niekorzystne warunki w umowach byly. No to po chuj podpisywali umowy z niekorzystnymi warunkami, nikt z poszkodowanych nie mowil ze  ci z banku rece wykrecali i straszyli pistoletem zeby podpisac. Jak sie ludzie wychujali na na wlasne zyczenie i teraz chca moich pieniedzy to ja ich pierdole. Pomoc panstwa zawsze sie sprowadza do tego ze jednym sie zabiera i daje innym. Juz to na sobie przerabialem. Jak w miescie potrzebni byli ludzie do pracy to sciagali chlopow. Chlopo robotnikami ich nazywali. Miastowy czekal na mieszkanie 15 lat a oni dwa lata. Miastowy musial w spoldzielni pieniadze zbierac a malorolni w budownictwie zakladowym albo w zasobach komunalnych dostawal. Moi rodzice a potem ja zbudowalismy juz dostatecznie duzo mieszkan dla innych zeby drugi raz na mnie cwiczyc ile mozna ze mnie wydusic kasy zanim sie wkurwie.

Data: 2017-02-11 02:45:10
Autor: Waldek
Franki

 Moi rodzice a potem ja zbudowalismy juz dostatecznie duzo mieszkan
dla innych zeby drugi raz na mnie cwiczyc ile mozna ze mnie wydusic
kasy zanim sie wkurwie.

Zenek już chcesz się wqrwiać. Przecież to twój ukochany wódz Jarek
szykuje ci świetlaną przyszłość i testuje ile jeszcze wodzowskich głupot
zniesiesz.

Data: 2017-02-11 03:10:35
Autor: u2
Franki zrobieni w ciula!
Pomoc panstwa zawsze sie sprowadza do tego ze jednym sie zabiera i daje innym.

no co ty takie farmazony zenek piszesz i to o 2-giej w nocy:)

Data: 2017-02-11 05:00:47
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Bardzo mi się podoba Twoje podejscie:
- nie wiem o co chodzi
- to w sumie i tak nie ma wiekszego znaczenia bo...
- na grupach nie musze być przeciez wiarygodny.
Powodzenia! :)

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2017-02-11 06:13:15
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Ty Budyn tez nie wiesz o co chodzi bo jak bys wiedzial to bys napisal, linka dal. A Ty takiego madrego z siebie lubisz robic bo przekrecisz to co inni napisza.

Data: 2017-02-11 15:58:00
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Tłumaczyłem ci kiedys w dyskusji na 100 postów po czym w 100. stwierdziłes, ze w sumie to dlaczego nie przewalutowac.
I w kolejnych 20 musiałem ci tłumaczyc dlaczego to nie jest takie proste.
Ale widze ze nic nie przyswoiłes z wiedzy.
Przypominam ze nie rozumiałes wtedy w ogole na czym polega problem frankowiczów, skąd roznica w wartosci kredytu etc.

Nie zrozumiałes tez tego, ze ja akurat tutaj nie wypowiadałem się czy przewalutowanie jest sprawiedliwe czy nie, czy jest sensowne czy nie - stwierdziłem tylko ze obiecywano frankowiczom przewalutowanie po kursie z dnia zaciągniecia kredytu.
Mysle ze nikt w to nie wierzył, ale wielu frankowiczów wierzyło, ze chociaz odpowiedzialnosc zostanie podzielona np. pol na pol miedzy nimi a bankami.
A teraz wyszło jak wyszło.
I dlatego stwierdzilem, ze wyruchano frankowiczów bez mysła po raz drugi, raz przez banki i teraz po raz kolejny obiecujac im pomoc.
I tyle.

I gdybys KURWA był tak łaskaw nie przekrecac mojego nicka...!
No chyba ze robisz to celowo a nie wynika to z Twoich ograniczen poznawczych? Daj, znac, jezeli to drugie to wpisze cie do KF i juz.
Bo ostatnio ktos cie tu bronił, ze to przez przypadek, ale dwa razy z rzedu??? Really?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2017-02-11 09:30:57
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Sorrki Budzik za przekrecenie, nie bylo celowe. W dalsym ciagu do mnie nie trafia idea pomocy frankowiczom. Kazdy z nich dobrowolnie podpisal umowe. I wtedy jakies zapisy im nie przeszkadzaly. Zaczely przeszkadzac jak sie okazalo ze trzeba placic wiecej. Ale to ze rata moze wzrosnac nie wynikalo z jednostronnego narzucenia przez bank a z dobrowolnie wczesniej podpisanej umowy ktora taka sytuacje obejmowala. To ze banki ruchaly frankowiczow jest pewne. Chociazby wymog przeliczania zlotowek na franki po kursie banku w ktorym brany byl kredyt. I to chyba dalo sie zalatwic odgornie i frankowicze mogli splacac kredyt frankami kupionymi w kantorach. Jak dla mnie frankowicze powinni dolaczyc do prostowania bananow przez pizdziaka. Nic im sie od tych co nie brali kredytow nie nalezy.

Data: 2017-02-11 22:00:51
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Sorrki Budzik za przekrecenie, nie bylo celowe.

:)

[...]

Bank coś obiecywał.
Dopóki było tak jak obiecywał to  kto i po co miałby prostestować.
A ze mało kto rozumiał w 100% co podpisuje, ze mało kto umiał oszacowac ryzyko etc to chyba nie masz watpliwośc?
Ja byłem na wielu spotkaniach w banku w tej sprawie i wierzmi ze to co obiecywano a to co z tego wyszło to dwie zupełnie rózne sprawy.
Ale powtarzam - to przeciez nie o to chodzi...

[...]

Dopiero od jakiegoś czasu, ale to tylko fragment problemu, powiedzmy jakies 5-10%...

Jak dla mnie
frankowicze powinni dolaczyc do prostowania bananow przez pizdziaka.
Nic im sie od tych co nie brali kredytow nie nalezy.
Ale przeciez frankowicze nie walcza o pomoc z budzetu czy od obywateli.
Chca partycypacji w konsekwencjach od banków ktore te całe franki wymysliły.

Ale znów - nie do tego sie odnosiłem...

Pisałem tylko o tym, ze najpierw obiecywano a teraz okazało sie, ze nie maja co liczyc na spełnienie tych obietnic.
Nic o tym czy obietnica była sensowna, czy postulaty sa sensowne. To temat na inna dyskusje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2017-02-11 15:36:21
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Z czego banki im maja dac? Zysk banku to zysk akcjonariuszy, wlasciciela itd. Jesli bank ma cos dac czy partycypowac w kosztach to musi dac mniejsze oprocentowanie lokat, wieksze kredytow, podniesc jakies oplaty za uslugi itd.. Jak jakis bank obciazy klientow zeby miec pieniadze na jakies zobowiazania dla frankowiczow to taki co nie dawal kredytow we frankach tez podniesie oplaty. Oni tylko dla publiczki ze soba konkuruja. To na koncu kto zaplaci za jakas kase dla frankowiczow? Bank czy ja?

Data: 2017-02-12 09:01:00
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Doszedłes własnie do sciany.
Przestałes się zastanawiac czy złodziej jest złodziejem, rozgrzeszyłem go bo gdyby miał sie nim okazać to zadoscuczyneinie nadwątli jego budzet.
Czyli własciwie nie ma co łapać złodzieja, skoro i tak nie moze oddac kasy bo: akcjonariusze, klienci etc...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2017-02-12 21:14:09
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-12 o 10:01, Budzik pisze:
[...]

I tu koniecznie trzeba dodać że banki w Polsce mają nadpłynność gotówki i jej na pewno wystarczy na udzielanie nowych kredytów i rentowność wyższą od niemieckiej (nawet) i nic strasznego dla sektora bankowego i gospodarki się nie wydarzy zwłaszcza jak się dobrodusznie rozłoży to na raty bo też trzeba mieć dobre serce :-)

A i jeszcze jedno.
Ta gotóweczka nie pójdzie w kosmos. Ona będzie krążyć na rynku. Klienci jej nie przepiją na majorkach. :-)

Data: 2017-02-11 17:24:20
Autor: u2
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 16:58, Bucek pisze:
I dlatego stwierdzilem, ze wyruchano frankowiczów bez mysła po raz drugi,
raz przez banki i teraz po raz kolejny obiecujac im pomoc.

bucuś przerzuca winę z banków na polityków, którzy różne mogą mieć pomysły, co jednak nie oznacza, że politycy są winni oszukańczym praktykom zagranicznych banków

no i bucuś nie widzi roli sądów zwalczaniu tych nieuczciwych umów:)

Data: 2017-02-12 01:32:52
Autor: Tomasz Chmielewski
Franki zrobieni w ciula!
On 02/12/2017 01:24 AM, u2 wrote:
[...]

Państwowe PKO BP i polski Getin naudzielały z połowę tych "oszukańczych praktyk".

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-11 18:00:55
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik Tomasz Chmielewski tch@nospam.example.com ...

[...]

Nie wiem po co u2 z kibla wyciągasz ale widze ze on nie zrozumiał...
Ja nie odnosze sie do tego czy politycy powinni pomóc frankowiczom czy nie bo to inny temat...
Ja tylko mowie ze obiecali pomoc z teraz pokazali palec... srodkowy...

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-02-11 12:08:34
Autor: V.L.Pinkley
Franki zrobieni w ciula!
użytkownik Budzik napisał:

Ja tylko mowie ze obiecali pomoc z teraz pokazali palec... srodkowy...

Dudadej obiecał i coś tam zrobił, nie wiem czy Kaczory z Szydłami obiecali w tym kierunku.

Może Kaczor uznał że to nie jego target i olał.

Data: 2017-02-11 22:00:50
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik V.L.Pinkley vernon.l.pinkley@gmail.com ...

Ja tylko mowie ze obiecali pomoc z teraz pokazali palec... srodkowy...

Dudadej obiecał i coś tam zrobił, nie wiem czy Kaczory z Szydłami obiecali w tym kierunku.

hahahaha
To tak jakby ktos obiecał ze da ci 100, potem zmienił zdanie ze jednak 5 a ty mowisz ze jest ok, chociaz tak po prawdzie to nawet tej piatki jeszcze nie dostałes. Fajnie.

Może Kaczor uznał że to nie jego target i olał.

No zapewne. Ale czy to w jakikolwiek sposób zmienia sytuacje frankowiczów, ktorzy liczyli na spełnienie obietnicy?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-02-11 23:18:34
Autor: u2
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 23:00, Bucek pisze:
No zapewne. Ale czy to w jakikolwiek sposób zmienia sytuacje frankowiczów,
ktorzy liczyli na spełnienie obietnicy?

bucuś znowu nie słucha, Kaczor wyraźnie powiedział, żeby poszli do sądu:)

Data: 2017-02-12 21:07:44
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 23:18, u2 pisze:
bucuś znowu nie słucha, Kaczor wyraźnie powiedział, żeby poszli do sądu:)

A Kaczor wie co mówi bo sądy będą przynajmniej robić wrażenie nieulegania lobbystom banksterskim :-)

Data: 2017-02-11 19:25:33
Autor: u2
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 17:32, Tomasz Chmielewski pisze:
Państwowe PKO BP i polski Getin naudzielały z połowę tych "oszukańczych
praktyk".

polskich klientów należy chronić chmieluś, dlatego jeśli ktoś został oszukany przez polski bank jest droga sądowa.

a skąd masz dane chmieluś, że połowa frankowiczów jest z pko bp i getin noble ?:)

Data: 2017-02-11 09:16:37
Autor: u2
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-11 o 06:00, Bucek pisze:
- nie wiem o co chodzi

taaa bucuś, ty zawsze nie wiesz o co chodzi:)

Data: 2017-02-11 11:12:50
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!

Przychlast "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Nie jestem w temacie, wiem tyle co z publikatorow.

--
Zenuś, przedsiiębiorco od 3 mln PiS-owskich mieszkań. Rżniesz ważniaka a
zachowujesz się jak najgorsza łajza. Bo ty Zenuś tą łajzą jesteś. Pod

--
Lepudruk

Data: 2017-02-11 11:12:44
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!
Kutas złamany "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
To znaczy jak? Z ciekawosci pytam bo w temacie nie jestem.

No nie k...wa! Jak to nie jesteś???  Instrukcje z Nowogrodzkiej nie
przyszły? Poducz się pajacu! Co tam słychać na temat deflacji? ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-02-11 10:25:31
Autor: Dark ice
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:19ddcc76-abbe-4d38-a179-5e51571b6686googlegroups.com...
[...]

Kapelusznik, ależ dziś się produkujesz!!! Wnuczek ci pomaga? Temat dotyczy frankowiczów a nie 3 mln mieszkań które obiecało wybudować PiS ale nie zdążyło. Panujący prezydent obiecał? Obiecał? Panująca premier obiecała? Obiecała? Ale posieł J.Kaczyński powiedział: a takiego ch..ja. To się nazywa dobra zmiana! Nie czepiaj się PO bo to nie oni zmuszali ludzi do brania tanich kredytów, kredyty brali rózne cwaniaki twego pokroju co to teraz jęcżą, że PO ich oszukało a dziadek Jarek nie może pomóc bo coż on może kiedy w kasie nie ma kasy?

CL

Data: 2017-02-11 11:12:47
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Wiem pizdziak ze glupszy jestes niz ustawa przewiduje

Zenuś, na twój genetyczny debilizm nie ma paragrafu więc wypierdalaj pajacu
na drzewo.

--
Lepudruk

Data: 2017-02-11 06:09:58
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Jakos pizdziak a teraz i waldus nie mam ochoty dolaczyc co ciebie na drzewie. Siedzisz na nim od dawna, banany doginasz do europejskiego wzorca krzywizny. Siedz sobie sam.

Data: 2017-02-11 15:40:09
Autor: Waldek
Franki zenek prymityw

  banany doginasz do europejskiego wzorca krzywizny.

zenek
ty rozumiesz tylko doginanie bananów, tzn. że z ciebie
jest niesamowity prymityw.

Data: 2017-02-11 15:58:00
Autor: Budzik
Franki zrobieni w ciula!
[...]

Dzieci, spokój!

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2017-02-12 10:14:04
Autor: Dark ice
Franki zrobieni w ciula!

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d61b9182-1d2e-466b-8c1d-41b6b756ca3cgooglegroups.com...
Jakos pizdziak a teraz i waldus nie mam ochoty dolaczyc co ciebie na drzewie. Siedzisz na nim od dawna, banany doginasz do europejskiego wzorca krzywizny. Siedz sobie sam.

Kapelusznik, z kim ty tak "rozmawiasz" bo juz się gubię. Nie masz ochoty a walisz w klawiaturę jakbyś żywił się tylko ruskim kawiorem który ci z mózgu zrobił galaretkę owocową. Co z tobą chłopie nie tak?

CL

Data: 2017-02-14 12:46:38
Autor: Lord Donald
Franki zrobieni w ciula!
Ja także nie rozumiem problemu frankowiczów? Przecież istnieje mechanizm dobrego wyjścia z sytuacji. Mogą ogłosić upadłość konsumencką. Ale oni chcą zachować wyłudzony łup i oczekują że ludzie za to zapłacą. W umowach nie było błędu, był jasny zapis że spłata jest we frankach, zakup waluty po kursie z dnia spłaty, to było jasne nikt tego nie ukrywał. Właśnie jedynymi co kłamali to byli POsrańcy, to oni przekonali swoich debili że za kilka lat ich rządów to będą sobie frankiem dupę podcierać. Wyszło jak wyszło z wszystkimi obietnicami POsrańców. Kredyty brali frajerzy którzy wierzyli w obietnice POsrańców, dzięki temu POsrańcy kradli przez ostatnie 8 lat. Frankowicze to wyborcy POsrańćów, naiwnie mieli nadzieję że obłowią się za czasów tej partii, bo przecież Donek obiecał, to teraz niech poniosą konsekwencję swojej głupoty. Co gorsze ci frajerzy mimo że płaczą i srają w gacie to nadal idą wspierać bandytów ludzi którzy ich okradli w różnego rodzaju puczach POsrańców. Jedyny sposób pomagania im to upadłość konsumencka, która wyzwoli ich z pod niewoli oszustów, ewentualnie mogą się zapisać w kolejce o mieszkanie socjalne, jak inni normalnie nie radzący sobie ludzie, nie ma mowy aby kraj spłacał ich wypasione chawiry.

Data: 2017-02-14 20:56:15
Autor: Tomasz Chmielewski
Franki zrobieni w ciula!
On 02/14/2017 08:46 PM, Lord Donald wrote:
[...]

A tako rzecze "solidarność, nowoczesność" - co to za partia?

http://old.pis.org.pl/article.php?id=4415

Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość z niepokojem
przyjmuje zalecenia Komisji Nadzoru Bankowego tzw.
,,Rekomendację S" wprowadzające ograniczenia w dostępności do
kredytów walutowych, których głównym skutkiem będzie
zmniejszenie możliwości nabywania przez obywateli (szczególnie
przez młode osoby) własnych mieszkań.

(...) walutowe kredyty mieszkaniowe były niewątpliwe czynnikiem
sprzyjającym nabywaniu mieszkań po znacznie niższych kosztach
(...)

Ale ciemny lud kupi!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 13:22:01
Autor: z
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 2017-02-14 o 12:46, Lord Donald pisze:
[...]

ciach.

Co było napisane w umowach to wszyscy wiedzą a co można było z godnie z prawem umieścić w takiej umowie to zupełnie inna sprawa a lobbujący "eksperci" skrzętnie nie pamiętają o polskim prawie bankowym które jest bardziej rygorystyczne niż cywilne.
Porównania z kupowaniem bułek czy łopaty nie mają tu zastosowania ;-)

Co zarobili a co stracili "frankowicze" to poboczny watek.

Mowa jest o łamaniu prawa przez banki.

Wiem... To jest zbyt proste żeby zrozumieć ale próbować warto :-)

Data: 2017-02-14 13:39:58
Autor: Lord Donald
Franki zrobieni w ciula!
W dniu 14.02.2017 o 13:22, z pisze:
[...]

Ale to proste, jeżeli umowa łamała prawo bankowe to zaskarżyć do sądu z pewnością wygra taką umowę, a bank ma obowiązek pokryć szkody. Właśnie w tym przybadku demontaż mafijnego układu w sądach zbudowanego przez POsrańców jest jak najlepszą drogą. Jeżeli jednak umowy nie łamały prawa to wina rządzącego lobby czyli POsrańców. Sam mam takich frajerów znajomych także i w rodzinie. Biegali klaskali że biorą te kredyty, bo im POsrańcy powiedzieli, że se dupę za niedługo będą podcierać frankiem, taki dobrobyt będzie, kredyty walutowe same się spłacą. Jak im się tłumaczyło że po rządach POsrańców to jedynego co można się spodziewać to upadłości gospodarczej to o mało oczu nie wydrapali. Bo tak wierzyli swoim wodzom. W ich oczach to ja byłem frajerem bo brałem że nie wierzą w obiecany dobrobyt POsrańców. wymyślali od pisuarów mimo że jednych i drugich miałem w dupie. Dla nich byłem frajerem, bo brałem kredyty w naszej walucie i miesiącami musiałem udowadniać wypłacalność gdy oni dostali kredyt z marszu za sam uśmiech frajera. Dlaczego teraz ja mam spłacać ich kredyty, jak banki ich okradły to do sądu, jak dali się ojebać POsrańcom to niech ogłaszają upadłość i pokażą bankom gest Kozakiewicza i zaczną od nowa, prawo jest przyjazne dla nich nie muszą spłacać tego do usranej śmierci a chatę i tak czy inaczej stracą ale przecież nigdy jej nie mieli. W sumie to w ich wypadku lepiej szybciej z ta upadłością, bo po co się łudzić i spłacać to co i tak jest stracone.

Data: 2017-02-15 13:34:07
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
twoi pizdziak obiecywali Japonie, Irlandie, wieksze bezrobocie przez trzy miesiace a potem nieograniczony rozwoj. I sie okazalo ze dla siebie Kanade robili kosztem innych. Sto milionow jeden obiecywal, napisz cos o tym.

Data: 2017-02-16 14:40:34
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!
psi kutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Zenuś! Głupi ciulu! Jeden obiecywał 3 miliony mieszkań i co? Wciąż mieszkasz
jak emigrant w PRL-owskim bloku. Złamany fiucie! Po to głupi naród wybierał
PiS wybrał PiS by było lepiej a jak jest? Tak samo a nawet gorzej bo do
rządzenia państwem dorwała się hołota twego pokroju!

--
Lepudruk

Data: 2017-02-16 08:09:35
Autor: Zenek Kapelinder
Franki zrobieni w ciula!
Znaczy sie utozsamiasz sie pizdziak a holota innego pokroju co obiecywala wczesniej po sto milionow, 100 000 000 zl na leb. Jak by dala tamta holota po sto milionow, 100 000 000 zl to trzy miliony zbudownych przez panstwo mieszkan bylo by zbedna bo ludzie sami by sobie zbudowai albo kupili. Do tego obiecanki niejakiego Balcerowicza ze trzy miesiace bedzie trwalo wejscie na sciezke nieograniczonego rozwoju.

Data: 2017-02-16 17:11:34
Autor: Pajdak
Franki zrobieni w ciula!

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b17448bc-5d0e-49a5-80a6-96e77bdd4a23googlegroups.com...
[...]

W O  N   TY CHORY NA UMYŚLE S U K I N S Y N U !

--
Lepudruk

Franki zrobieni w ciula!