Frankowicze

Data: 2019-10-03 11:51:35
Autor: z
Frankowicze
"- Po dzisiejszym wyroku TSUE są tak naprawdę dwie drogi: albo utrzymanie kredytu w złotych na oprocentowaniu frankowym, albo unieważnienie kredytu - mówi money.pl mec. Łukasz Bielecki z kancelarii Axelo. W obu scenariuszach górą jest klient banku."

Data: 2019-10-03 12:43:20
Autor: J.F.
Frankowicze
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d95c4a7$0$17346$65785112@news.neostrada.pl...
"- Po dzisiejszym wyroku TSUE są tak naprawdę dwie drogi: albo utrzymanie kredytu w złotych na oprocentowaniu frankowym, albo

Ale ja o tym, ze banki maja swietna okazje do wypowiedzenia tego kredytu, bo LIBOR sie skonczyl.
I moga zaproponowac WIBOR :-)

unieważnienie kredytu - mówi money.pl mec. Łukasz Bielecki z kancelarii

Ale to im grozi :-)

J.

Data: 2019-10-03 12:56:16
Autor: z
Frankowicze
W dniu 2019-10-03 o 12:43, J.F. pisze:
Ale ja o tym, ze banki maja swietna okazje do wypowiedzenia tego kredytu, bo LIBOR sie skonczyl.
I moga zaproponowac WIBOR :-)

mogą ale musi to być bardziej korzystne dla kredytobiorcy Tak uznał trybunał ;-)

Frankowicze