Frasyniuk & Policja

Data: 2017-06-12 15:34:18
Autor: prezydent San Escobar
Frasyniuk & Policja
Najpierw Władysław Frasyniuk zrelacjonował rozmowę z legitymującym go
policjantem, który zapytał. Jak za czasów PRL, mundurowy usłyszał od niego
zmyślone nazwisko, ale nie do końca dał temu wiarę. - No OK..., ale jak się pan
nazywa, bo tam krzyczeli na pana "Władek" - dopytywał. - To mój pseudonim
konspiracyjny - odpowiedziała legendarna postać walki z komunizmem. - Po
jakichś dwóch godzinach ten policjant do mnie podszedł i mówi: "Ja Pana
strasznie przepraszam. Wie Pan, bo ja skończyłem historię... Ja po prostu
wszystko o Panu wiem, ja tylko Pana nie rozpoznałem! Ja bardzo Pana
przepraszam!" - wspominał Władysław Frasyniuk.

I nie była to jedyna tego typu rozmowa Frasyniuka z funkcjonariuszami. W pewnym
momencie po zatrzymaniu miał do niego podejść jeden z dowódców akcji. Poprosił
go na stronę i odciągał tak daleko, że Frasyniuk nieco zaczął się obawiać, gdy
znalazł się sam wśród rzeszy mundurowych. - Panie Frasyniuk, ja Pana świetnie
znam. Pan się nie boi takich rzeczy. Chcę Pana dyskretnie wypuścić - usłyszał w
tym momencie.

Z przychylności funkcjonariuszy pamiętających o ślubowaniu stania na straży
"honoru, godności i dobrego imienia służby" Władysław Frasyniuk jednak nie
skorzystał. - Wie Pan, ja stąd nie wyjdę, dopóki ostatnia osoba nie zostanie
zwolniona. Więcej! Wie Pan, jestem przekonany, że Jarek Kaczyński przyjdzie,
żeby mnie tu osobiście uwolnić, bo pewnie mnie jeszcze lubi - stwierdził
opozycjonista. - Nie wiem jak pan Jarek, ale ja Pana na pewno lubię - odparł
policjant.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-12 15:47:29
Autor: boukun
Frasyniuk & Policja
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Legendarny burak!

producent
2h temu

Na drzwiach go nie ponieśli, do krzyża nie przywiązali, korony żadnej nie
dali ? Błąd "scenograficzny" :)

kolega bolka
2h temu

ja bym wzią taczke i na wysypisko wywiózł apierw dobry wpiepsz jak komuna
robiła za delikatnie z tymi terorystami

jack
2h temu

JAK BY MI KTOS ZA PLECAMI TAK PAJACOWAL TO DALBYM COS NA ZGRYZ

LEGENDA BOLEK 2
2h temu

TAK BARDZO CHCIAŁ BYC SPAŁOWANY JUZ ZAMÓWIŁ TVN A TU TAKA KLAPA WYNIESLI
HAŃBE OPOZYCJL JAK PIJAKA Z KNAJPY

Kierowca Tira
5h temu

Powinni go załadować do helikoptera i na wysokości 2000m bez spadochronu
wyrzucić nad niemcami i jego bazą tirów.

Data: 2017-06-12 16:10:26
Autor: prezydent San Escobar
Frasyniuk & Policja
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Powinni go załadować do helikoptera i na wysokości 2000m bez spadochronu
wyrzucić nad niemcami i jego bazą tirów.

Ach te bezpłatne komuchy z Pisuaru :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-12 17:47:51
Autor: boukun
Frasyniuk & Policja
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trzym się Władziu !4h temu

.. Frasyniuk, szofer z zawodu i wykształcenia był szefem partii
intelektualistów (rzidowskich): Mazowieckiego( dwa lata studiów prawniczych,
żądał kary śmierci dla biskupa Kaczmarka), Geremka (agenta STASI, doktorat o
żebrakach i prostytutkach średniowiecznego Paryża) i innych "zasłużonych" w
grabieniu Polski.

piotr
1h temu

WG. Lecha Wałęsy kolegi Frasyniuka za zakłócanie porządku należy ,,Pałować"
tak oświadczał i co Wy na to ?

ja
1h temu

Ale pokazał reżymowi. Siedział jak pies na kupie. Po co siwemu człowiekowi
tak się ośmieszać?

Frasyniuk & Policja