Frasyniuk: elektorat Komorowskiego jest w mocnym szoku

Data: 2015-05-16 19:32:42
Autor: Przedstawiciel_narodu
Frasyniuk: elektorat Komorowskiego jest w mocnym szoku
- Usłyszałem, że oto mamy w Polsce kandydata antysystemowego, został nim Bronisław Komorowski - mówił w rozmowie z TVN24 Władysław Frasyniuk. Mam poważne wątpliwości, czy elektorat Kukiza to zrozumiał i czy do nich to dotarło, ale wiem jedno, że elektorat Komorowskiego jest w mocnym szoku - tak Władysław Frasyniuk skrytykował działania prezydenta po przegranej pierwszej turze wyborów.

- Prezydent Komorowski, poważny człowiek, odwołujący się do wartości i zasad, który do celów doraźnych, utrzymania fotela, zamierza w trybie pilnym dokonać zmian w konstytucji - nie jest poważnym człowiekiem, ani poważnym politykiem. Nie budzi zaufania, że będzie człowiekiem, dla którego interes społeczeństwa, interes prawny, jest ważniejszy, niż jego osobisty interes - podkreślił były działacz opozycji w PRL.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Frasyniuk-elektorat-Komorowskiego-jest-w-mocnym-szoku,wid,17543325,wiadomosc.html?ticaid=114e03&_ticrsn=5

 ~mika 5 godzin i 36 minut temuPoważny człowiek nie olewa społeczeństwa jak to robi obecny prezydent.

Data: 2015-05-16 11:38:59
Autor: szklanynocnik