Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?

Data: 2018-06-25 16:42:33
Autor: Lord Donald
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko Władysławowi Frasyniukowi ws. naruszenia nietykalności cielesnej dwóch umundurowanych policjantów na służbie - poinformował rzecznik tej prokuratury prok. Łukasz Łapczyński.

http://telewizjarepublika.pl/frasyniuk-pojdzie-siedziec-na-3-lata,66758.html

Zagrzeje prycze Tuskowi i Hance.

Data: 2018-06-25 16:46:00
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

Dostanie wyrok w zawiasach a jak bez zawiasów to odsiedzi góra kilka miesięcy.
IMHO zasadniczo wystarczy by kolejny wyrok dostawał już Frasyniuk recydywista.

--
A. Filip

Data: 2018-06-26 04:18:08
Autor: stevep
W dniu 2018-06-25 o 16:46, A. Filip pisze:
[...]

Ale to będzie w manarchii towarzyszu.

--
stevep

Data: 2018-06-26 04:22:03
Autor: u2
W dniu 26.06.2018 o 04:18, steviepiepszykoski pisze:
Ale to będzie w manarchii towarzyszu.

kut kut kuta cyrkus:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-26 08:45:00
Autor: stevep
W dniu 2018-06-26 o 04:22, u2 pisze:
W dniu 26.06.2018 o 04:18, steviepiepszykoski pisze:
Ale to będzie w manarchii towarzyszu.

kut kut kuta cyrkus:)
A co z tą manarchią, może chodzi o anarchię?

--
stevep

Data: 2018-06-26 02:28:59
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
  a nie o marychę?

Data: 2018-06-27 05:54:35
Autor: stevep
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
W dniu 2018-06-26 o 11:28, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   a nie o marychę?

Głodnemu chleb na myśli tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-26 23:34:47
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
Znowu pomyliliscie pieczywo z dupczywem towarzyszu Piszczyk.. Jak tak dalej pójdzie, dostaniecie naganę partyjną!

_kolektyw

Data: 2018-06-26 04:31:10
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
??r?? ??ć!

Data: 2018-06-27 05:56:41
Autor: stevep
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
W dniu 2018-06-26 o 13:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
??r?? ??ć!

A nie można by chociaż szyfrem "rwa jego w 3 d... mać" tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-26 07:54:23
Autor: Pazerność i Stołki
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+euqclayhhf-i6p1@wp.eu...
Dostanie wyrok w zawiasach a jak bez zawiasów to odsiedzi góra kilka miesięcy.
IMHO zasadniczo wystarczy by kolejny wyrok dostawał już Frasyniuk recydywista.

Kiedyś sitwa PiS-owska zapłaci za swoje skurwysyństwa!

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2018-06-26 04:08:49
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
Oj-czyznę Do-ojną
         racz nam wrócić Paanie!

Buuuuuuu ha-ha!

Data: 2018-06-26 07:52:19
Autor: Pazerność i Stołki
komuch zapluty "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pgqv0o$k27$1gioia.aioe.org...
[...]

Tęsknisz za PRL-em, co?

CL

Data: 2018-06-26 04:33:04
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
 ???

Data: 2018-06-27 05:57:26
Autor: stevep
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
W dniu 2018-06-26 o 13:33, jacekbialy80@gmail.com pisze:
  ???

Kupa na rzadko tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-27 07:58:16
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
??...

Data: 2018-06-27 08:02:12
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?

  ???

Data: 2018-06-27 08:59:42
Autor: pulsar
> [...]

> Znowu pomyliliscie pieczywo z dupczywem towarzyszu Piszczyk.. Jak tak dalej pójdzie, dostaniecie naganę partyjną!

  ???

Jak ci się nie znudzi robić tu, na poważnej
grupie dyskusyjnej, za przygłupa-wesołka?

-- -
pulsar

Data: 2018-06-27 02:35:46
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
 > ??r?? ??ć!

 > Oj-czyznę Do-ojną
 > racz nam wrócić Paanie!
 > Buuuuuuu ha-ha!

  ???

Jak ci się nie znudzi robić tu, na poważnej
grupie dyskusyjnej, za przygłupa-wesołka?
-- -- -- -- -- --

Czy ja ciebie tutaj zaczepiam?
JB

Data: 2018-06-27 11:52:23
Autor: pulsar
W dniu 2018-06-27 o 11:35, jacekbialy80@gmail.com pisze:
  > ??r?? ??ć!

  > Oj-czyznę Do-ojną
  > racz nam wrócić Paanie!
  > Buuuuuuu ha-ha!

   ???

Jak ci się nie znudzi robić tu, na poważnej
grupie dyskusyjnej, za przygłupa-wesołka?
-- -- -- -- -- --

Czy ja ciebie tutaj zaczepiam?
JB

Upubliczniasz tu swoje teksty i tak niektóre
właśnie odbieram... jak zaczepki. To poważna
grupa dyskusyjna o polityce, jakbyś zapomniał...

-- -
pulsar

Data: 2018-06-27 04:11:06
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
  -- Upubliczniasz tu swoje teksty i tak niektóre
właśnie odbieram... jak zaczepki. To poważna
grupa dyskusyjna o polityce -- -

Zlituj się pulsar...
Prymitywną antyklerykalną nagonke nazywasz poważną dyskusją? Co wspólnego z polityką mają twoje osobiste urazy do katolickiego kleru?

JB

Data: 2018-06-27 13:50:41
Autor: pulsar
W dniu 2018-06-27 o 13:11, jacekbialy80@gmail.com pisze:

Zlituj się pulsar...
Prymitywną antyklerykalną nagonke nazywasz poważną dyskusją? Co wspólnego z polityką mają twoje osobiste urazy do katolickiego kleru?
JB

Na jakim ty świecie żyjesz JB? Nie widzisz kto
ma władzę w Polsce i dlaczego? Dorośnij albo wstań
wreszcie z kolan... i:

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

-- -
pulsar

Data: 2018-06-27 05:44:01
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
  -- Na jakim ty świecie żyjesz JB? Nie widzisz kto
ma władzę w Polsce
-- -- -- -- -- -

Ależ oczywiście że wiem: Od wielu dziesiątek lat władzę na ziemiach polskich sprawowały służby LWP za pomocą rozmaitych jurgieltnik?w, w tym również za pomocą katolickiego kleru.

     -- - i dlaczego?

Ależ dlatego, że służby te wywodzące się z sowieckiego GRU przybyły tutaj wraz z taborami sowieckiej armii (mogłobyć inaczej?)

JB

Data: 2018-06-27 06:31:02
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
wielu dziesiątek lat władzę na ziemiach polskich sprawowały służby LWP za pomocą rozmaitych jurgieltnik?w, w tym również za pomocą katolickiego kleru.
-- -- -- -- -- -- --
Na chwilę obecną następuje odrywanie ryjów przyrosłych do koryta, ale nie myśl sobie, że kler katolicki stoi całkowicie po stronie PiS-u. Jest tak samo podzielony jak reszta społeczeństwa: hierarchia jest za PO, doły są za PiSem.

JB

Data: 2018-08-31 02:39:36
Autor: brat_olin
Lord Donald wrote:

[...]

Co Frasyniuk ma w dupie?:
https://twitter.com/BratWodza/status/874372520908136448

I mial racje, sie okazuje:
https://wiadomosci.wp.pl/przedstawil-sie-jako-jozef-grzyb-wladyslaw-frasyniuk-niewinny-6289961711072897a

Przedstawił się jako Józef Grzyb. Władysław Frasyniuk niewinny
Jest decyzja sądu dotycząca wydarzeń z 10 czerwca 2017 roku.

Wyrok dotyczy incydentu, do którego doszło podczas miesięcznicy smoleńskiej w czerwcu 2017 r. Według policji - która domagała się 1 tys. zł grzywny - Frasyniuk, przedstawiając się innym nazwiskiem, wprowadził policjanta w błąd.

Prawnik Frasyniuka Piotr Schramm jeszcze przed rozpoczęciem sprawy stwierdził, że "zgodnie z polskim prawem nie można wprowadzić funkcjonariusza w błąd, jeśli on nie daje się nabrać". Tłumaczył, że zgodnie z polskim prawem nawet "usiłowanie wprowadzenia w błąd' jest niekaralne".

Przypomnijmy, że Władysław Frasyniuk był jedną z kilkudziesięciu osób, które 10 czerwca 2017 r. na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie próbowały zablokować przejście uczestnikom miesięcznicy smoleńskiej. Został wówczas usunięty siłą z ulicy i wylegitymowany.

Sprawa blokowania przez 22 osoby, w tym Władysława Frasyniuka, marszu uczestników miesięcznicy smoleńskiej w czerwcu 2017 r. została pod koniec kwietnia umorzona. Ale to nie wszystko.

W czerwcu Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała do sądu akt oskarżenia wobec Władysława Frasyniuka. Zarzuca mu naruszenie nietykalności cielesnej policjanta podczas tej samej miesięcznicy.

Dobry dzień

Czwartek jest wyjątkowo udanym dniem dla Frasyniuka. Obchodzi też 10. rocznicę ślubu. Jego żona zamieściła z tej okazji wpis na Facebooku.

"Dziś z Janem Józefem Grzybem obchodzimy 10-tą rocznicę ślubu. Jan Józef Grzyb co prawda mówi, że jak za komuny dostał wyrok 10 lat, to po czterech była amnestia, a tu nic, ale w końcu gość to recydywa, wtedy przedterminowo nie zwalniają.. A tak na serio. W każdym momencie tych 10 lat, w każdej radości lub smutku, towarzyszy nam dzielnie nasz syn Antek. Jest naszą największą radością i dumą. Ale te 10 lat nie udałoby się bez nieustającego, silnego wsparcia wspaniałych dzieci Władka, Asi, Dominiki, Martyny oraz Michała, którzy są, poza wszystkim, po prostu super fajnymi ludźmi, oraz mojej ukochanej mamy Jadwigi. Za to Wam, Kochani, zawsze, ale szczególnie dziś, bardzo gorąco dziękujemy. Magda i Władek" - napisała.

--
Smart questions to stupid answers

Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?