Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?

Data: 2018-06-26 07:52:19
Autor: Pazerność i Stołki
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
komuch zapluty "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pgqv0o$k27$1gioia.aioe.org...
Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko Władysławowi Frasyniukowi ws. naruszenia nietykalności cielesnej dwóch umundurowanych policjantów na służbie - poinformował rzecznik tej prokuratury prok. Łukasz Łapczyński.

http://telewizjarepublika.pl/frasyniuk-pojdzie-siedziec-na-3-lata,66758.html

Zagrzeje prycze Tuskowi i Hance.

Tęsknisz za PRL-em, co?

CL

Data: 2018-06-26 04:33:04
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
 ???

Data: 2018-06-27 05:57:26
Autor: stevep
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
W dniu 2018-06-26 o 13:33, jacekbialy80@gmail.com pisze:
  ???

Kupa na rzadko tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-27 07:58:16
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
??...

Data: 2018-06-27 08:02:12
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?

  ???

Data: 2018-06-27 08:59:42
Autor: pulsar
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
W dniu 2018-06-26 o 13:33, jacekbialy80@gmail.com pisze:

> Znowu pomyliliscie pieczywo z dupczywem towarzyszu Piszczyk.. Jak tak dalej pójdzie, dostaniecie naganę partyjną!
> _kolektyw

> ??r?? ??ć!

> Oj-czyznę Do-ojną
> racz nam wrócić Paanie!
> Buuuuuuu ha-ha!

  ???

Jak ci się nie znudzi robić tu, na poważnej
grupie dyskusyjnej, za przygłupa-wesołka?

-- -
pulsar

Data: 2018-06-27 02:35:46
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
 > ??r?? ??ć!

 > Oj-czyznę Do-ojną
 > racz nam wrócić Paanie!
 > Buuuuuuu ha-ha!

  ???

Jak ci się nie znudzi robić tu, na poważnej
grupie dyskusyjnej, za przygłupa-wesołka?
-- -- -- -- -- --

Czy ja ciebie tutaj zaczepiam?
JB

Data: 2018-06-27 11:52:23
Autor: pulsar
W dniu 2018-06-27 o 11:35, jacekbialy80@gmail.com pisze:
  > ??r?? ??ć!

  > Oj-czyznę Do-ojną
  > racz nam wrócić Paanie!
  > Buuuuuuu ha-ha!

   ???

Jak ci się nie znudzi robić tu, na poważnej
grupie dyskusyjnej, za przygłupa-wesołka?
-- -- -- -- -- --

Czy ja ciebie tutaj zaczepiam?
JB

Upubliczniasz tu swoje teksty i tak niektóre
właśnie odbieram... jak zaczepki. To poważna
grupa dyskusyjna o polityce, jakbyś zapomniał...

-- -
pulsar

Data: 2018-06-27 04:11:06
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
  -- Upubliczniasz tu swoje teksty i tak niektóre
właśnie odbieram... jak zaczepki. To poważna
grupa dyskusyjna o polityce -- -

Zlituj się pulsar...
Prymitywną antyklerykalną nagonke nazywasz poważną dyskusją? Co wspólnego z polityką mają twoje osobiste urazy do katolickiego kleru?

JB

Data: 2018-06-27 13:50:41
Autor: pulsar
W dniu 2018-06-27 o 13:11, jacekbialy80@gmail.com pisze:

Zlituj się pulsar...
Prymitywną antyklerykalną nagonke nazywasz poważną dyskusją? Co wspólnego z polityką mają twoje osobiste urazy do katolickiego kleru?
JB

Na jakim ty świecie żyjesz JB? Nie widzisz kto
ma władzę w Polsce i dlaczego? Dorośnij albo wstań
wreszcie z kolan... i:

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

-- -
pulsar

Data: 2018-06-27 05:44:01
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
  -- Na jakim ty świecie żyjesz JB? Nie widzisz kto
ma władzę w Polsce
-- -- -- -- -- -

Ależ oczywiście że wiem: Od wielu dziesiątek lat władzę na ziemiach polskich sprawowały służby LWP za pomocą rozmaitych jurgieltnik?w, w tym również za pomocą katolickiego kleru.

     -- - i dlaczego?

Ależ dlatego, że służby te wywodzące się z sowieckiego GRU przybyły tutaj wraz z taborami sowieckiej armii (mogłobyć inaczej?)

JB

Data: 2018-06-27 06:31:02
Autor: jacekbialy80
Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?
wielu dziesiątek lat władzę na ziemiach polskich sprawowały służby LWP za pomocą rozmaitych jurgieltnik?w, w tym również za pomocą katolickiego kleru.
Na chwilę obecną następuje odrywanie ryjów przyrosłych do koryta, ale nie myśl sobie, że kler katolicki stoi całkowicie po stronie PiS-u. Jest tak samo podzielony jak reszta społeczeństwa: hierarchia jest za PO, doły są za PiSem.

JB

Frasyniuk pójdzie siedzieć na 3 lata?