Fraud czy prawdziwa oferta?

Data: 2009-10-12 21:09:10
Autor: Wojo
Fraud czy prawdziwa oferta?
Witam,
Spotkałem się z taka oto ofert±. Czy kto¶ bliżej to może przetestował? Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. Jaki¶ czas temu było o tym gło¶no.

*************
Poszukujemy studentów do przetestowania
Kart Kredytowych.

Karta Kredytowa jest wydawana bezpłatnie na cały okres studiów
lub do ukończenia 26 roku życia.

Karta studencka jest całkowicie bezpłatna !!!
- nie ma opłat miesięcznych, rocznych itp.
- można j± mieć na wszelki wypadek...

Test polega na dokonaniu 3 transakcji przy użyciu karty na dowoln± kwotę.
Następnie można z karty zrezygnować lub sobie zostawić.

Wraz z Kart± można przetestować bezpłatne konto osobiste, za które
również otrzymasz wynagrodzenie.

Każda osoba testuj±ca otrzymuje :

do 250zł

Istnieje możliwo¶ć podpisania z nami umowy o dzieło na polecanie
studentów do odbioru karty,
minimalne wynagrodzenie 1000zł

Ilo¶ć kart do przetestowania ograniczona.
Decyduje kolejno¶ć zgłoszeń.
Test zaczynamy 1 pażdziernika.

Jeżeli jeste¶ zainteresowany/a przetestowaniem Karty proszę o maila
zwrotnego a w TEMACIE WIADOMO¦CI PROSZĘ WPISAĆ
" TAK - IMIĘ i NAZWISKO - NR TELEFONU - ROK STUDIÓW"

Data: 2009-10-12 12:46:11
Autor: mic49
Fraud czy prawdziwa oferta?
Bardzo prosto to sprawdzić: czy kto¶, kto poleca ten rodzaj
działalno¶ci - ma nazwę firmy / nazwisko / telefon / stronę
internetow±, a przede wszystkim czy gdzie¶ w tych nazwach jest nazwa
jakiego¶ banku itp.

Michał

Data: 2009-10-12 21:47:15
Autor: Irokez
Fraud czy prawdziwa oferta?
Użytkownik "Wojo" <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:havusm$p9n$1news.wp.pl...
[...]

Biedny student, pójdzie siedzieć za współudział w kradzieży.

--
Irokez

Data: 2009-10-12 21:52:51
Autor: Wojo
Fraud czy prawdziwa oferta?
Biedny student, pójdzie siedzieć za współudział w kradzieży.

Niestety już nie jestem studentem, a takie pytanie zadał mi wła¶nie student znajomy.

> [...]
> działalno¶ci - ma nazwę firmy / nazwisko / telefon / stronę
> internetow±, a przede wszystkim czy gdzie¶ w tych nazwach jest nazwa

I tak też doradziłem, ale pytam bo może kto¶ się spotkał.

Wojtek

Data: 2009-10-13 10:14:17
Autor: jacko
Fraud czy prawdziwa oferta?

Data: 2009-10-13 16:19:55
Autor: Krzysztof Halasa
Fraud czy prawdziwa oferta?
Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> writes:

Spotkałem się z taka oto ofertą. Czy ktoś bliżej to może przetestował?
Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. JakiĹ› czas temu
było o tym głośno.

Tego nie da sie stwierdzic bez istotnych informacji.
Ale to moze nie byc fraud:

Poszukujemy studentĂłw do przetestowania
Kart Kredytowych.

Karta Kredytowa jest wydawana bezpłatnie na cały okres studiów
lub do ukończenia 26 roku życia.

Bezrobotni zazwyczaj nie maja ukonczonych studiow.

Karta studencka jest całkowicie bezpłatna !!!
- nie ma opłat miesięcznych, rocznych itp.

W tej chwili, a moze nawet do ukonczenia studiow.

Test polega na dokonaniu 3 transakcji przy uĹĽyciu karty na dowolnÄ… kwotÄ™.
Następnie można z karty zrezygnować lub sobie zostawić.

Jak z kazda karta.

Wraz z Kartą można przetestować bezpłatne

(obecnie)

konto osobiste, za ktĂłre
rĂłwnieĹĽ otrzymasz wynagrodzenie.

(w nieznanej wysokosci).

KaĹĽda osoba testujÄ…ca otrzymuje :

do 250zł

1,50 zl to takze jest "do 250 zl".
Albo np. 0,15% od tych wykonanych 3 transakcji.

Istnieje możliwość podpisania z nami umowy o dzieło na polecanie
studentĂłw do odbioru karty,
minimalne wynagrodzenie 1000zł

pod warunkiem wykonania planu sprzedazy oczywiscie. Nikt nie mowil ze
studenci maja byc drodzy.

Ilość kart do przetestowania ograniczona.

Ilosc atomow w Ukladzie SĹ‚onecznym takze jest ograniczona.
--
Krzysztof Halasa

Fraud czy prawdziwa oferta?