Fraud czy prawdziwa oferta?

Data: 2009-10-12 21:47:15
Autor: Irokez
Fraud czy prawdziwa oferta?
Użytkownik "Wojo" <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> napisał w wiadomości news:havusm$p9n$1news.wp.pl...
Witam,
Spotkałem się z taka oto ofertą. Czy ktoś bliżej to może przetestował? Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. Jakiś czas temu było o tym głośno.

*************
Poszukujemy studentów do przetestowania
Kart Kredytowych.

Biedny student, pójdzie siedzieć za współudział w kradzieży.

--
Irokez

Data: 2009-10-12 21:52:51
Autor: Wojo
Fraud czy prawdziwa oferta?
Biedny student, pójdzie siedzieć za współudział w kradzieży.

Niestety już nie jestem studentem, a takie pytanie zadał mi właśnie student znajomy.

> Bardzo prosto to sprawdzić: czy ktoś, kto poleca ten rodzaj
> działalności - ma nazwę firmy / nazwisko / telefon / stronę
> internetową, a przede wszystkim czy gdzieś w tych nazwach jest nazwa
> jakiegoś banku itp.

I tak też doradziłem, ale pytam bo może ktoś się spotkał.

Wojtek

Fraud czy prawdziwa oferta?