FreecoNet

Data: 2010-11-30 02:07:33
Autor: animka
FreecoNet
Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie. Takich połaczeń w bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to płacę. Od "grosika" do "grosika" jakaś sumka zawsze się FreecoNetowi od każdego użytkownina uzbiera. Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwonię np. do kogoś czy do administracji gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie (nieraz nikt słuchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów: nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?

--
animka

Data: 2010-11-29 21:46:36
Autor: witek
FreecoNet
On 11/29/2010 7:07 PM, animka wrote:
Co mam zrobić jak nie chcę zrezygnować z usługi, z której korzystam już
parÄ™ lat?

nie rezygnuj.

Data: 2010-11-30 08:26:29
Autor: Henry(k)
FreecoNet
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisa³(a):

Podobno oddali ten problem do dzia³u technicznego (moja reklamacja, chocia¿ za faktury zap³aci³am), ale odzewu ¿adnego i ¿adnej poprawy nie ma. Dalej to samo.

Po co p³acisz? Jakby co miesi±c musieli wynajdywaæ te b³êdne po³±czenia i
je korygowaæ, to szybko by siê nauczyli co zrobiæ ¿eby nie trafia³y na
fakturê.
A tak polecia³ tylko e-mail do dzia³u rozliczeñ, z niego do dzia³u bilingu,
z niego do central... A centrale VoIPowe s± tak skomplikowane ¿e nikomu siê
nie bêdzie chcia³o ruszaæ konfiguracji...

Henry

Data: 2010-11-30 13:33:12
Autor: animka
FreecoNet
W dniu 2010-11-30 08:26, Henry(k) pisze:
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a):

Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
poprawy nie ma. Dalej to samo.

Po co płacisz? Jakby co miesiąc musieli wynajdywać te błędne połączenia i
je korygować, to szybko by się nauczyli co zrobić żeby nie trafiały na
fakturÄ™.
A tak poleciał tylko e-mail do działu rozliczeń, z niego do działu bilingu,
z niego do central... A centrale VoIPowe są tak skomplikowane że nikomu się
nie będzie chciało ruszać konfiguracji...

Jakbym nie zapłaciła za fakturę to poniosłabym konsekwencje. Poza tym musiałabym się już pożegnać z tą telefonią.

--
animka

Data: 2010-11-30 09:07:15
Autor: Ludek Vasta
FreecoNet
On 30/11/2010 02:07, animka wrote:
Tlenofon zosta³ przeniesiony do FreecoNet. No i teraz s± problemy. W tym
FreecoNet maj± jakie¶ oszukañcze liczniki co to naliczaja ju¿ od samego
wybrania numeru, od czasu oczekiwania na po³±czenie.

Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie mia³a miejsce. Wczoraj te¿ dzwoni³em i kilka razy mia³em zajête. Teraz sprawdzi³em w panelu Freeconet, naliczy³ tylko te naprawdê zrealizowane po³±czenia.

Ludek

Data: 2010-11-30 13:30:33
Autor: animka
FreecoNet
W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze:
[...]

Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie miała miejsce.
Wczoraj też dzwoniłem i kilka razy miałem zajęte. Teraz sprawdziłem w
panelu Freeconet, naliczył tylko te naprawdę zrealizowane połączenia.

Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko do Freeconet.
Nie będę Ci udawadniała (wklejała) danych. Ktoś nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie np. ze 2 minuty, ktoś nie odbiera, rozłączam sie,a licznik policzył od czasu wybrania numeru do "położenia słuchawki".

--
animka

Data: 2010-11-30 17:46:51
Autor: Kotlet
FreecoNet
W dniu 2010-11-30 13:30, animka pisze:
[...]

moze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod wewnetrzny numer i daje sygnal oczekiwania
?
http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-30 23:19:22
Autor: Smok Eustachy
FreecoNet
Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a):
/../
[...]

Ale świnie. Trzaby sprawdzić z innego numeru.

Data: 2010-12-03 14:34:37
Autor: animka
FreecoNet
W dniu 2010-12-01 00:19, Smok Eustachy pisze:
[...]

W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za niepołączone-oczekiwanie na połaczenie. Można jeszcze było sobie sprawdzić wykres połączenia (także czy odebrane, czy nie), a we FreeConet to jakaś lipa!

--
animka

Data: 2010-12-03 20:36:26
Autor: gacek
FreecoNet
On 2010-12-03 14:34, animka wrote:
W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za
niepołączone-oczekiwanie na połaczenie. Można jeszcze było sobie
sprawdzić wykres połączenia (także czy odebrane, czy nie), a we
FreeConet to jakaÅ› lipa!

Przestań jęczeć i zajmij się sprawą "w realu".

Wyślij reklamację na piśmie, po mailu czy telefonie nikt palcem nie kiwnie. Nie wiem czy są podstawy żądania zwrotu kosztu poleconego.

gacek

Data: 2010-12-01 05:55:44
Autor: FreecoNet
FreecoNet
On 30 Lis, 02:07, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Tlenofon zosta³ przeniesiony do FreecoNet. No i teraz s± problemy. W tym
FreecoNet maj± jakie¶ oszukañcze liczniki co to naliczaja ju¿ od samego
wybrania numeru, od czasu oczekiwania na po³±czenie. Takich po³aczeñ w
bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to p³acê. Od "grosika" do
"grosika" jaka¶ sumka zawsze siê FreecoNetowi od ka¿dego u¿ytkownina
uzbiera. Podobno oddali ten problem do dzia³u technicznego (moja
reklamacja, chocia¿ za faktury zap³aci³am), ale odzewu ¿adnego i ¿adnej
poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwoniê np. do kogo¶ czy do administracji
gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na po³±czenie (nieraz nikt
s³uchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów:
nie by³o, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobiæ jak nie chcê
zrezygnowaæ z us³ugi, z której korzystam ju¿ parê lat?

--
animka

Na platformie FreecoNet rozmowa naliczana jest dopiero z momentem
nawi±zania po³±czenia (w ¿adnym wypadku nie w trakcie oczekiwania).
Dotyczy to zarówno oferty natywnej jak i Tlenofon (z której korzystaj±
przeniesieni u¿ytkownicy). Jak napisa³ jeden z uczestników dyskusji
mo¿liwe, ¿e pod wybranym numerem zg³asza siê centrala telefoniczna i
daje sygna³ oczekiwania. Wtedy po³±czenie naturalnie jest naliczane
poniewa¿ de facto zosta³o odebrane.

Prosimy o podanie numeru zg³oszenia, który zosta³ Pani odes³any w
odpowiedzi na przes³anego maila. Sprawdzimy i przeanalizujemy sprawê,
gdy¿ opisana sytuacja nie jest mo¿liwa.

Pozdrawiamy,
Zespó³ FreecoNet

Data: 2010-12-03 20:38:04
Autor: gacek
FreecoNet
On 2010-11-30 02:07, animka wrote:
Co mam zrobić jak nie chcę
zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?

No właśnie. Mam podobnie. Chleb razowy z pobliskiej piekarni tyle czasu kosztował 2.20, a teraz 2.60. Co mam zrobić, żeby nie rezygnować z ceny 2.20?

gacek

Data: 2010-12-03 14:06:53
Autor: witek
FreecoNet
On 12/3/2010 1:38 PM, gacek wrote:
On 2010-11-30 02:07, animka wrote:
Co mam zrobić jak nie chcę
[...]

przerzuć się na chleb o mniejszej wadze. moze nawet wyjsc taniej niz 2.20

jak nie ma, to na bułki.

FreecoNet