FreecoNet

Data: 2010-11-30 08:26:29
Autor: Henry(k)
FreecoNet
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a):

Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej poprawy nie ma. Dalej to samo.

Po co płacisz? Jakby co miesi±c musieli wynajdywać te błędne poł±czenia i
je korygować, to szybko by się nauczyli co zrobić żeby nie trafiały na
fakturę.
A tak poleciał tylko e-mail do działu rozliczeń, z niego do działu bilingu,
z niego do central... A centrale VoIPowe s± tak skomplikowane że nikomu się
nie będzie chciało ruszać konfiguracji...

Henry

Data: 2010-11-30 13:33:12
Autor: animka
FreecoNet
W dniu 2010-11-30 08:26, Henry(k) pisze:
[...]

Po co płacisz? Jakby co miesiąc musieli wynajdywać te błędne połączenia i
je korygować, to szybko by się nauczyli co zrobić żeby nie trafiały na
fakturÄ™.
A tak poleciał tylko e-mail do działu rozliczeń, z niego do działu bilingu,
z niego do central... A centrale VoIPowe sÄ… tak skomplikowane ĹĽe nikomu siÄ™
nie będzie chciało ruszać konfiguracji...

Jakbym nie zapłaciła za fakturę to poniosłabym konsekwencje. Poza tym musiałabym się już pożegnać z tą telefonią.

--
animka

FreecoNet