Data: 2010-11-30 08:26:29 | |
Autor: Henry(k) | |
FreecoNet | |
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a):
Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej poprawy nie ma. Dalej to samo. Po co płacisz? Jakby co miesi±c musieli wynajdywać te błędne poł±czenia i je korygować, to szybko by się nauczyli co zrobić żeby nie trafiały na fakturę. A tak poleciał tylko e-mail do działu rozliczeń, z niego do działu bilingu, z niego do central... A centrale VoIPowe s± tak skomplikowane że nikomu się nie będzie chciało ruszać konfiguracji... Henry |
|
Data: 2010-11-30 13:33:12 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-11-30 08:26, Henry(k) pisze:
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a): Jakbym nie zapłaciła za fakturę to poniosłabym konsekwencje. Poza tym musiałabym się już pożegnać z tą telefonią. -- animka |
|