Data: 2010-11-30 09:07:15 | |
Autor: Ludek Vasta | |
FreecoNet | |
On 30/11/2010 02:07, animka wrote:
Tlenofon zosta³ przeniesiony do FreecoNet. No i teraz s± problemy. W tym Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie mia³a miejsce. Wczoraj te¿ dzwoni³em i kilka razy mia³em zajête. Teraz sprawdzi³em w panelu Freeconet, naliczy³ tylko te naprawdê zrealizowane po³±czenia. Ludek |
|
Data: 2010-11-30 13:30:33 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze:
On 30/11/2010 02:07, animka wrote: Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko do Freeconet. Nie będę Ci udawadniała (wklejała) danych. Ktoś nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie np. ze 2 minuty, ktoś nie odbiera, rozłączam sie,a licznik policzył od czasu wybrania numeru do "położenia słuchawki". -- animka |
|
Data: 2010-11-30 17:46:51 | |
Autor: Kotlet | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-11-30 13:30, animka pisze:
W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze: moze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod wewnetrzny numer i daje sygnal oczekiwania ? -- http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/ http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/ http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/ |
|
Data: 2010-11-30 23:19:22 | |
Autor: Smok Eustachy | |
FreecoNet | |
Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a):
/../ Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko domoze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod Ale świnie. Trzaby sprawdzić z innego numeru. |
|
Data: 2010-12-03 14:34:37 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-12-01 00:19, Smok Eustachy pisze:
Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a): W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za niepołączone-oczekiwanie na połaczenie. Można jeszcze było sobie sprawdzić wykres połączenia (także czy odebrane, czy nie), a we FreeConet to jakaś lipa! -- animka |
|
Data: 2010-12-03 20:36:26 | |
Autor: gacek | |
FreecoNet | |
On 2010-12-03 14:34, animka wrote:
W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za Przestań jęczeć i zajmij się sprawą "w realu". Wyślij reklamację na piśmie, po mailu czy telefonie nikt palcem nie kiwnie. Nie wiem czy są podstawy żądania zwrotu kosztu poleconego. gacek |
|