Data: 2010-12-01 05:55:44 | |
Autor: FreecoNet | |
FreecoNet | |
On 30 Lis, 02:07, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym Na platformie FreecoNet rozmowa naliczana jest dopiero z momentem nawiązania połączenia (w żadnym wypadku nie w trakcie oczekiwania). Dotyczy to zarówno oferty natywnej jak i Tlenofon (z której korzystają przeniesieni użytkownicy). Jak napisał jeden z uczestników dyskusji możliwe, że pod wybranym numerem zgłasza się centrala telefoniczna i daje sygnał oczekiwania. Wtedy połączenie naturalnie jest naliczane ponieważ de facto zostało odebrane. Prosimy o podanie numeru zgłoszenia, który został Pani odesłany w odpowiedzi na przesłanego maila. Sprawdzimy i przeanalizujemy sprawę, gdyż opisana sytuacja nie jest możliwa. Pozdrawiamy, Zespół FreecoNet |
|