Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   FreecoNet

FreecoNet

Data: 2010-12-01 05:55:44
Autor: FreecoNet
FreecoNet
On 30 Lis, 02:07, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym
FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego
wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie. Takich połaczeń w
bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to płacę. Od "grosika" do
"grosika" jakaś sumka zawsze się FreecoNetowi od każdego użytkownina
uzbiera. Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwonię np. do kogoś czy do administracji
gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie (nieraz nikt
słuchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów:
nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę
zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?

--
animka

Na platformie FreecoNet rozmowa naliczana jest dopiero z momentem
nawiązania połączenia (w żadnym wypadku nie w trakcie oczekiwania).
Dotyczy to zarówno oferty natywnej jak i Tlenofon (z której korzystają
przeniesieni użytkownicy). Jak napisał jeden z uczestników dyskusji
możliwe, że pod wybranym numerem zgłasza się centrala telefoniczna i
daje sygnał oczekiwania. Wtedy połączenie naturalnie jest naliczane
ponieważ de facto zostało odebrane.

Prosimy o podanie numeru zgłoszenia, który został Pani odesłany w
odpowiedzi na przesłanego maila. Sprawdzimy i przeanalizujemy sprawę,
gdyż opisana sytuacja nie jest możliwa.

Pozdrawiamy,
Zespół FreecoNet

FreecoNet

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona