Freediving (i drugie pyt. o piankę)

Data: 2010-10-19 10:11:18
Autor: PesTYcyD
Freediving (i drugie pyt. o piankę)
W dniu 2010-10-18 19:42, Renata Golebiowska pisze:
I drugie pyt. o piankę. Zajrzałam na stronę Decathlona i tam pianka
5mm kosztuje 200zł z kawałkiem, wpisałam piankę 5mm w Allegro

Jak już to szukaj pianek 7mm do tego krótką piankę jako docieplacz może być 3-5mm. Pamiętaj że polskie wody są zimne i w piance 5mm długo nie wytrzymasz poniżej termokliny.

Data: 2010-10-19 10:59:34
Autor: 666
Freediving (i drugie pyt. o piankę)
Dlaczego tak źle koleżance życzysz??
Pojedzie na ciepłe morze i będzie do pianki 7 mm musiała brać tony ołowiu.

-- -- -

Data: 2010-10-19 11:21:53
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 10:59,  666 pisze:
Dlaczego tak źle koleżance życzysz??
Pojedzie na ciepłe morze i będzie do pianki 7 mm musiała brać tony ołowiu.

A co ma piernik do wiatraka? W Polsce jest zimo i na polskie warunki 7+3 to minimum. Na ciepłe wody będzie miała docieplacz.

Data: 2010-10-19 12:52:39
Autor: Renata Golebiowska
Dnia 19.10.2010 PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał/a:
[...]

W Pl nie planuję. Chodzi mi o oglądanie ryb, a nie samo nurkowanie, ale kto wie, może spodoba mi się też nurkowanie dla nurkowania, z tym że i tak mogę tylko do 15m.

Chodzi głównie o Egipt (Hawaje, Karaiby itp. też, ale małe szanse, żebym pojechała tak daleko na samo nurkowanie). Przejrzałam wcześniejsze wątki i wywnioskowałam, że potrzebuję 5mm na Egipt głównie VI-X, może kiedyś w lutym- choć to mniej prawdopodobne. Jeśli źle myślę, to sprostujcie.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-19 12:57:34
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 12:52, Renata Golebiowska pisze:
[...]

Skoro na ciepłe wody to 5mm styknie. Z tym, że jeżeli będziesz tam jeździła od swięta to ja bym na twoim miejscu nie kupował pianki. Spokojnie wypożyczysz cały sprzęt na miejscu. Lepiej dołóż kasę do komputera.

Data: 2010-10-19 18:33:01
Autor: Renata Golebiowska
[...]

Podobno ludzie sikają do pianek:)

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-19 19:36:33
Autor:
Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał(a):
Podobno ludzie sikają do pianek:)

Nie podobno tylko na prawdę. Jak się robi zimno to naturalna reakcja oganizmu.
Można z tym trochę powalczyć albo nie krępować się. pozdrawiam rc

Data: 2010-10-19 22:31:31
Autor: Pszemol
"Renata Golebiowska" <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> wrote in message news:slrnibri1t.mn0.Renata.Golebiowskalocalhost.localdomain...
[...]

Piankę warto mieć swoją i to nie tylko z powodu sikania
ale z tego powodu że sobie najlepiej ją dopasujesz do siebie.
Z drugiej strony jeśli masz być raz w roku to chyba faktycznie lepiej
wypożyczać i nie wygłupiać się z zakupem i wożeniem całego sprzętu.

p.s. z kim wybierasz się do Egiptu? Szukam partnera do oglądania rybek.

Data: 2010-10-20 14:54:38
Autor: Renata Golebiowska
Dnia 20.10.2010 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Problem polega na tym, że nie mam z kim:) Do tej pory byłam 2 razy, pierwszym razem szybko złapałam osobę towarzyszącą, a w tym roku aż się ogłosiłam w internecie:), bo wyjeżdżałam we wrześniu, gdy wszystkie koleżanki już były po urlopach, ale w końcu zlitował się ktoś z rodziny i ze mną pojechał:)

W przyszłym roku będę miała pewnie ten sam problem. Z tym że ja jeszcze nie nurkuję, ale zamierzam. Do tej pory tylko snurkowałam i to też miałam dzięki temu dużo zabawy.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-20 15:15:16
Autor: Renata Golebiowska
Dnia 20.10.2010 Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał/a:
[...]

Jak byśmy mieli bliżej omówić ten temat, to proponuję priva:

imie.nazwisko@gmail.com

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-19 13:30:45
Autor: 666
Freediving (i drugie pyt. o piankę)
Pomyśl też o cienkim kapturze 'Tropic', tak żeby na wszelki wypadek do bagażu dorzucić.
Generalnie jakbyś znała swój rozmiar (są tabelki lub kalkulatorki na stronach producentów) to możesz sobie coś bardzo lekko
używanego lub nowego z wyprzedaży ściągnąć z Niemiec / Austrii za niewielkie pieniądze.

-- -- -