Freemium bez roamingu?

Data: 2018-09-20 14:10:49
Autor: Trybun
Freemium bez roamingu?

Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" - Play internet jest.

Data: 2018-09-20 16:17:00
Autor: J.F.
Freemium bez roamingu?
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:po0855$6uh$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 20.09.2018 o 14:10, Trybun pisze:
Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" - Play internet jest.

Chyba masz rację bo żona ostatnio miała tak samo, wychodziła z domu poza WiFi i brak transmisji danych, dałem reset ustawień i działa ale faktycznie mogło się przełączyć na Play.

Niedawno Virgin jakies reorganizacje robil i nowe ustawienia rozsylal.

J.

Data: 2018-09-21 08:46:56
Autor: Trybun
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-20 o 15:43, Chris pisze:
[...]

Czyli takie ograniczenie jest faktem. Z drugiej strony nie wiadomo czy dotyczy to też użytkowników tego pakietu na nowych zasadach, czyli płatnego?

Data: 2018-09-22 14:08:24
Autor: jerzu.xyz
Freemium bez roamingu?
On Thu, 20 Sep 2018 15:43:02 +0200, Chris <xxx@xxx.xxx> wrote:

Chyba masz rację bo żona ostatnio miała tak samo, wychodziła z domu poza WiFi i brak transmisji danych, dałem reset ustawień i działa ale faktycznie mogło się przełączyć na Play.

Jaki masz ustawiony APN? Bo u mnie roaming nie działa jak ustawię
"internet". Po wpisaniu "virgin-internet" działa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-09-22 18:07:22
Autor: Animka
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-22 o 14:08, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Gdzie mniej więcej w telefonie są te opcje?
Dawniej zawsze widziałam, a teraz nie mogę znaleźć.

--
animka

Data: 2018-09-22 20:33:32
Autor: Jingiel
Freemium bez roamingu?
W dniu 22.09.2018 o 18:07, Animka pisze:
[...]

Mniej więcej w punkty dostępu.

Data: 2018-09-22 23:05:53
Autor: Animka
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-22 o 20:33, Jingiel pisze:
[...]

Dziękuję serdecznie :-)
Zajrzałam w te ustawienia.

Ps. Twój nick mnie rozbraja. Pomysłowy jesteś :-)

--
animka

Data: 2018-09-23 04:27:13
Autor: Junta EUdSSR
Freemium bez roamingu?
Animka <animka@wp.pl> Wrote in message:
nick mnie rozbraja

Co tu jest rozbrajajace, "krotki
muzyczny wypierd" doprowadza
cie do 'squirt'u... ?!

Mozna sie .................

--
Junta EUdSSR (nie cierpie NATO dupolizow)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-absurdistan,  to tenze
zniszczy ich z pewnoscia!

Kontynuacja polityki hitlera,
neoPRL ponownie w rozbiorze
http://goo.gl/tgSG61

Data: 2018-09-23 17:48:31
Autor: geos
Freemium bez roamingu?
On 20.09.2018 14:10, Trybun wrote:

Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny
trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" -
Play internet jest.

potwierdzam, podróżowałem po UE i nie miałem transferu danych w roamingu pomimo wykupionego odpowiedniego pakietu. złożyłem reklamację.

pozdrawiam,
geos

Data: 2018-09-23 18:19:31
Autor: Jingiel
Freemium bez roamingu?
W dniu 23.09.2018 o 17:48, geos pisze:
[...]

Tutaj raczej chodzi o roaming krajowy.

Data: 2018-09-24 10:36:43
Autor: Jingiel
Freemium bez roamingu?
W dniu 23.09.2018 o 18:19, Jingiel pisze:
[...]

Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez T-Mobile i Plusa.

Internet:
Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe
Wybierz kartę SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w punkty dostępu
Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
Jako NAZWA ustaw Internet
W polu APN wpisz virgin-internet
W polu HASŁO nic nie wpisujemy
Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP
Jako TYP APN wpisz default
Jako PROTOKÓŁ APN wybierz Ipv4/IPv6
Naciśnij MENU i ZAPISZ

MMS:
Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe
Wybierz kartę SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w Punkty Dostępu
Wybierz MENU i APN MMSÓW,który jest już utworzony na telefonie
W pole APN wpisz virgin-mms
W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA nic nie wpisujemy
W polu HASŁO wpisz nic nie wpisujemy
W pole MMSC wpisz http://mms.virginpol.jsc
Proxy dla MMS: wap.virginpol.jsc
W pole PORT MMS wpisz 8080
Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP
MCC:260 oraz MNC : 06
Jako PROTOKÓŁ APN wybierz Ipv4/IPv6
Jako TYP APN wpisz mms
Naciśnij MENU i ZAPISZ

Data: 2018-09-24 12:11:35
Autor: Animka
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-24 o 10:36, Jingiel pisze:
Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez T-Mobile i Plusa.

Z Virgin nowe ustawienia przesyłali tylko dla tych ludzi ze starszymi kartami. Jeśli chodzi  o nowsze karty to nic się nie zmieniło. Nie wiem tylko od jakiego okresu czasu nastały te nowsze karty,

--
animka

Data: 2018-09-24 15:20:47
Autor: Chris
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-24 o 10:36, Jingiel pisze:
Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i
wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez
T-Mobile i Plusa.

Problemy były chwilowe i działa, być może właśnie po wykasowaniu starych ustawień i przyjęciu nowych. Ważne że działa.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-09-26 19:04:20
Autor: Dąbrowski
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-23 o 17:48, geos pisze:
[...]

Uznali?W sierpniu we Francji internet w roamingu działał bez problemów. We wrześniu byłem w Rumunii i ani po drodze (Słowacja, Węgry) ani w Rumunii internetu w roamingu nie było chociaż wpisałem nowe ustawienia.

Freemium bez roamingu?