Freemium bez roamingu?

Data: 2018-09-23 17:48:31
Autor: geos
Freemium bez roamingu?
On 20.09.2018 14:10, Trybun wrote:

Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny
trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" -
Play internet jest.

potwierdzam, podróżowałem po UE i nie miałem transferu danych w roamingu pomimo wykupionego odpowiedniego pakietu. złożyłem reklamację.

pozdrawiam,
geos

Data: 2018-09-23 18:19:31
Autor: Jingiel
Freemium bez roamingu?
W dniu 23.09.2018 o 17:48, geos pisze:
[...]

Tutaj raczej chodzi o roaming krajowy.

Data: 2018-09-24 10:36:43
Autor: Jingiel
Freemium bez roamingu?
W dniu 23.09.2018 o 18:19, Jingiel pisze:
[...]

Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez T-Mobile i Plusa.

Internet:
Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe
Wybierz kartę SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w punkty dostępu
Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
Jako NAZWA ustaw Internet
W polu APN wpisz virgin-internet
W polu HASŁO nic nie wpisujemy
Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP
Jako TYP APN wpisz default
Jako PROTOKÓŁ APN wybierz Ipv4/IPv6
Naciśnij MENU i ZAPISZ

MMS:
Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe
Wybierz kartę SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w Punkty Dostępu
Wybierz MENU i APN MMSÓW,który jest już utworzony na telefonie
W pole APN wpisz virgin-mms
W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA nic nie wpisujemy
W polu HASŁO wpisz nic nie wpisujemy
W pole MMSC wpisz http://mms.virginpol.jsc
Proxy dla MMS: wap.virginpol.jsc
W pole PORT MMS wpisz 8080
Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP
MCC:260 oraz MNC : 06
Jako PROTOKÓŁ APN wybierz Ipv4/IPv6
Jako TYP APN wpisz mms
Naciśnij MENU i ZAPISZ

Data: 2018-09-24 12:11:35
Autor: Animka
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-24 o 10:36, Jingiel pisze:
Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez T-Mobile i Plusa.

Z Virgin nowe ustawienia przesyłali tylko dla tych ludzi ze starszymi kartami. Jeśli chodzi  o nowsze karty to nic się nie zmieniło. Nie wiem tylko od jakiego okresu czasu nastały te nowsze karty,

--
animka

Data: 2018-09-24 15:20:47
Autor: Chris
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-24 o 10:36, Jingiel pisze:
Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i
wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez
T-Mobile i Plusa.

Problemy były chwilowe i działa, być może właśnie po wykasowaniu starych ustawień i przyjęciu nowych. Ważne że działa.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-09-26 19:04:20
Autor: Dąbrowski
Freemium bez roamingu?
W dniu 2018-09-23 o 17:48, geos pisze:
[...]

Uznali?W sierpniu we Francji internet w roamingu działał bez problemów. We wrześniu byłem w Rumunii i ani po drodze (Słowacja, Węgry) ani w Rumunii internetu w roamingu nie było chociaż wpisałem nowe ustawienia.

Freemium bez roamingu?