Frekwencja wyborcza

Data: 2011-10-09 17:29:30
Autor: u2
Frekwencja wyborcza
... glosowal poki co, tylko co czwarty, ale u mnie tlumy, nigdy takich
nie widzialem w moim lokalu wyborczym :)

http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/glosowal;prawie;co;czwarty;uprawniony;zobacz;dane;z;wojewodztw,34,0,932386.html#

Frekwencja na godzinę 14.00 wyniosła 23,03 procent. Największą
odnotowano w województwach mazowieckim i podlaskim, najmniej osób
pojawiło się przy urnach w Lubuskiem i Opolskiem.

aktualizacja 17:20

Data: 2011-10-09 18:22:59
Autor: Ikselka
Frekwencja wyborcza
Dnia Sun, 09 Oct 2011 17:29:30 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No i dobrze - znaczy reszcie wszystko jedno.
--
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

Data: 2011-10-09 18:27:10
Autor: boukun
Frekwencja wyborcza

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf7rervzxxb3.1o4o69mvyltwv.dlg40tude.net...
[...]

Reszta jest mądra i nie bierze udziału w hucpie pt. "wybory" bez prawa wyboru... Tzw. "wyborcy" nie mają żadnego wpływu na sposób rządzenia wybrańców. Wybrańcy i tak pracują tylko na to, by polski naród jak najbardziej zniewolić...

boukun

Data: 2011-10-09 16:32:16
Autor: obserwator
Frekwencja wyborcza
Reszta jest mądra i nie bierze udziału w hucpie pt. "wybory" bez prawa wyboru..

reszta jest cholernie madra:)))))))

Data: 2011-10-09 18:30:19
Autor: u2
Frekwencja wyborcza
W dniu 2011-10-09 18:22, Ikselka pisze:
aktualizacja 17:20
No i dobrze - znaczy reszcie wszystko jedno.

Oby sie nie obudzili z reka w nocniku :)

Data: 2011-10-09 16:33:14
Autor: obserwator
Frekwencja wyborcza
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oby sie nie obudzili z reka w nocniku :)

nie podpuszczaj Ikselki, udawany Polaku.

Data: 2011-10-09 18:39:41
Autor: u2
Frekwencja wyborcza
W dniu 2011-10-09 18:33,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Oby sie nie obudzili z reka w nocniku :)
nie podpuszczaj Ikselki, udawany Polaku.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

:)

Frekwencja wyborcza