Fresh Market mi nie działa

Data: 2013-01-10 21:22:35
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie próbowałem u płaza.
Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.
Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

--
radar

Data: 2013-01-10 12:34:33
Autor: luc
Fresh Market mi nie działa
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:22:35 UTC+1 użytkownik radar napisał:
Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie próbowałem u płaza.

Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.

Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-11 09:08:23
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-10 21:34, luc pisze:

Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

robię tylko 300/m

--
radar

Data: 2013-01-11 00:25:20
Autor: luc
Fresh Market mi nie działa
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 09:08:23 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]

> Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku. Zadzwoń na ich infolinię (numer jest w regulaminie usługi) i zapytaj o co chodzi. A jak nic nie zadziała, to do obsługi Wiewiórek można spróbować Cwanego Billa - nigdzie nie trzeba chodzić, a parę groszy taniej.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-11 10:58:32
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-11 09:25, luc pisze:
Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku.

Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.

Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.

--
radar

Data: 2013-01-11 02:40:49
Autor: luc
Fresh Market mi nie działa
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 10:58:32 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]

Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.

Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.

Sprytny ma listę obsługiwanych typów odbiorców, zawartą w regulaminie. Trzeba do nich pisać i sugerować rozszerzenie o nowych. Mnie np. interesuje płatność za czesne w szkołach niepublicznych.
Możesz w aplikacji dodać odbiorcę ręcznie (zamiast skanowania kodu), ale zablokują Ci go, gdy będziesz chciał zrobić następny przelew albo nawet pierwszego Ci nie puszczą. Miałem tak z rachunkiem do opłacania czynszu, odblokowali mi go, gdy przesłałem im skan tegoż. Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-11 12:06:32
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-11 11:40, luc pisze:
Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?

Wszystko popłacone a prąd nawet z górką; może mi zablokowali to konto. Dzwoniłem do żaby, mają sprawdzić i oddzwonić.

--
radar

Data: 2013-01-12 00:14:37
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
[...]

Tak mnie zaintrygowałeś że wczoraj postanowiłem sprawdzić. Poszło bez problemu, a od 29-ego poprz. m-ca zrobiłem już 5 czy 6 takich płatności. Trochę więcej na temat tu http://livesmarter.pl/jak-za-darmo-wyplacic-pieniadze-z-karty-kredytowej-drobne-rachunki-w-zabce-test/#comment-2283.
PS Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale u mnie zawsze są to kwoty trochę poniżej 500 zet jednorazowo. Nie wyznaję zasady "Żreć ile wlezie bo to zaraz zablokują" jak tu na grupie był łaskaw się wyrazić pewien bardzo się chwalący swymi sukcesami grupowicz

Data: 2013-01-12 12:08:00
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-12 09:14, eisenberg pisze:
PS Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale u mnie zawsze są to kwoty trochę poniżej 500 zet jednorazowo.

Dzięki za sprawdzenie. Grzecznie robiłem dokładnie 300 miesięcznie aby sprostać wymaganiom pewnego banku z wpływem 5k i obrotem 300 :)))

--
radar

Data: 2013-01-12 05:07:47
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 12:08:00 UTC+1 użytkownik radar napisał:

Dzięki za sprawdzenie. Grzecznie robiłem dokładnie 300 miesięcznie aby sprostać wymaganiom pewnego banku z wpływem 5k i obrotem 300 :)))

Z wpisów pod linkiem który podałem w poście powyżej można wnioskować, że dotyczy to gł. KK. Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha

Data: 2013-01-15 08:00:25
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-12 14:07, eisenberg pisze:
Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha

Chyba mam pecha...
Nie mogę zapłacić ani w FM ani w Żabce. Nawet nie dochodzę do karty. Po zeskanowaniu żaby i blokada występuje zaraz po wpisaniu numeru konta. Chyba zablokowali mi konto tego rachunku :/

--
radar

Data: 2013-01-14 23:40:58
Autor: livesmarter.pl
Fresh Market mi nie działa
On Tuesday, January 15, 2013 8:00:25 AM UTC+1, radar wrote:
> [...]

Nie mogę zapłacić ani w FM ani w Żabce. Nawet nie dochodzę do karty. Po zeskanowaniu żaby i blokada występuje zaraz po wpisaniu numeru konta. Chyba zablokowali mi konto tego rachunku :/

miałem wczoraj to samo choć nie płaciłem >30 dni ze względu na lenistwo. Dziś chce spróbować z nowym kontem (po coś sie je kiedyś zakładało)

Data: 2013-01-21 18:28:01
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
[ciach]

(...)
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania wpłat „Drobne rachunki w Żabce”.

(...)
Szanowny Panie,
poniĹźej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o ktĂłry Pan prosił:  § 1 ust. 1a)  Z listy Drobnych rachunkĂłw wyklucza się: iii. płatności Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osĂłb fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iĹź blokada wpłat na rachunki własne zostanie utrzymana.

(...)
Szanowny Panie,
wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez Klientów na ich konta bankowe.
(...)

No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)

--
radar

Data: 2013-01-21 14:30:07
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
[ciach]

(...)

[...]

poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił:  § 1 ust. 1a)  Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na rachunki własne zostanie utrzymana.

(...)

[...]

Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej

Data: 2013-01-22 04:02:19
Autor: wefe
Fresh Market mi nie działa
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:

> [ciach]

raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
 Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
 którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

Data: 2013-01-22 05:58:25
Autor: mietek
Fresh Market mi nie działa

polecam pierwsze googlowac - tak jak kolega wyzej mowi: http://livesmarter.pl/czy-zabka-ogranicza-platnosci-drobne-rachunki-sprawdzamy/

Data: 2013-01-22 21:27:39
Autor: neoniusz
Fresh Market mi nie działa
On 22.01.2013 14:58, mietek wrote:

polecam pierwsze googlowac - tak jak kolega wyzej mowi: http://livesmarter.pl/czy-zabka-ogranicza-platnosci-drobne-rachunki-sprawdzamy/

Polecam nauke ciecia cytatow.

Data: 2013-01-22 08:01:01
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 13:02:19 UTC+1 użytkownik wefe napisał:

raczej masz blokadę na określony nr rachunku.

 Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,

 którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

Teraz sobie przypominam - wpłacałem na rachunek, przy którym dziewuszka we Freshmarkecie jako dane odbiorcy wpisała moje. Za pierwszym razem przeszło, za drugim w tym roku już nie

Data: 2013-01-22 18:40:56
Autor: Andrzej Kubiak
Fresh Market mi nie działa
Dnia Tue, 22 Jan 2013 08:01:01 -0800 (PST), eisenberg napisał(a):

Teraz sobie przypominam - wpłacałem na rachunek, przy którym dziewuszka we Freshmarkecie jako dane odbiorcy wpisała moje. Za pierwszym razem przeszło, za drugim w tym roku już nie

Podobno blokują jełopów niepotrafiących ciąć cytatów.

AK

Data: 2013-01-22 18:40:00
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-22 13:02, wefe pisze:

raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
  Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
  którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

plis, cytuj po ludzku ;)

--
radar

Data: 2013-01-22 18:39:49
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-21 23:30, eisenberg pisze:

Ja mam blokadĂŞ KIK od piÂątku. PrzekroczyÂłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej

5k ? WTF ?

--
radar

Data: 2013-01-23 09:35:56
Autor: Andrzej Kubiak
Fresh Market mi nie działa
Dnia Tue, 22 Jan 2013 18:39:49 +0100, radar napisał(a):

5k ? WTF ?

Pięć tysięcy.

Przed pytajnikami nie stawia się spacji.

AK

Data: 2013-01-23 17:13:32
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-23 09:35, Andrzej Kubiak pisze:

Przed pytajnikami nie stawia się spacji.

Ale za to umiem cytować a Ty nawet nie masz delimitera ;)
MSPANC

--
radar

Data: 2013-01-23 19:20:33
Autor: Andrzej Kubiak
Fresh Market mi nie działa
Dnia Wed, 23 Jan 2013 17:13:32 +0100, radar napisał(a):

Ale za to umiem cytować a Ty nawet nie masz delimitera ;)

Pisze się "dziękuję", a nie "a u was to Murzynów biją".

delimiter
AK

Data: 2013-01-23 11:22:16
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 18:39:49 UTC+1 użytkownik radar napisał:
5k ? WTF ?

Par. 3 p. 13 lit. e) Regulaminu "Drobne rachunki w Żabce" ;)))

Data: 2013-01-24 07:23:59
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-23 20:22, eisenberg pisze:

Par. 3 p. 13 lit. e) Regulaminu "Drobne rachunki w Żabce" ;)))

Chodziło mi o to skąd miał rachunków na 5k...

--
radar

Data: 2013-01-24 00:04:26
Autor: Kris
Fresh Market mi nie działa
W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 07:23:59 UTC+1 użytkownik radar napisał:
Chodzi�o mi o to sk�d mia� rachunk�w na 5k...
A co za problem przelac 5tys z jednego swojego konta na drugie?

Data: 2013-01-23 12:35:18
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-21 18:28, radar pisze:

No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)

Kontakt się urwał czyli nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?
Trudno. To czego nie łyknie Sync a wcześniej robiłem Wizzem teraz będę robił BGŻ (do 300zł). Strata 6zł na Wizz ;)

--
radar

Fresh Market mi nie działa