Fresh Market mi nie działa

Data: 2013-01-10 12:34:33
Autor: luc
Fresh Market mi nie działa
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:22:35 UTC+1 użytkownik radar napisał:
Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie próbowałem u płaza.

Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.

Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-11 09:08:23
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-10 21:34, luc pisze:

Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

robię tylko 300/m

--
radar

Data: 2013-01-11 00:25:20
Autor: luc
Fresh Market mi nie działa
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 09:08:23 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]

> Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku. Zadzwoń na ich infolinię (numer jest w regulaminie usługi) i zapytaj o co chodzi. A jak nic nie zadziała, to do obsługi Wiewiórek można spróbować Cwanego Billa - nigdzie nie trzeba chodzić, a parę groszy taniej.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-11 10:58:32
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-11 09:25, luc pisze:
Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku.

Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.

Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.

--
radar

Data: 2013-01-11 02:40:49
Autor: luc
Fresh Market mi nie działa
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 10:58:32 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]

Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.

Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.

Sprytny ma listę obsługiwanych typów odbiorców, zawartą w regulaminie. Trzeba do nich pisać i sugerować rozszerzenie o nowych. Mnie np. interesuje płatność za czesne w szkołach niepublicznych.
Możesz w aplikacji dodać odbiorcę ręcznie (zamiast skanowania kodu), ale zablokują Ci go, gdy będziesz chciał zrobić następny przelew albo nawet pierwszego Ci nie puszczą. Miałem tak z rachunkiem do opłacania czynszu, odblokowali mi go, gdy przesłałem im skan tegoż. Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-11 12:06:32
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-11 11:40, luc pisze:
Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?

Wszystko popłacone a prąd nawet z górką; może mi zablokowali to konto. Dzwoniłem do żaby, mają sprawdzić i oddzwonić.

--
radar

Fresh Market mi nie działa