Data: 2013-01-10 12:34:33 | |
Autor: luc | |
Fresh Market mi nie działa | |
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:22:35 UTC+1 użytkownik radar napisał:
Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie próbowałem u płaza. Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść... pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-) |
|
Data: 2013-01-11 09:08:23 | |
Autor: radar | |
Fresh Market mi nie działa | |
W dniu 2013-01-10 21:34, luc pisze:
Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść... robię tylko 300/m -- radar |
|
Data: 2013-01-11 00:25:20 | |
Autor: luc | |
Fresh Market mi nie działa | |
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 09:08:23 UTC+1 użytkownik radar napisał:
W dniu 2013-01-10 21:34, luc pisze:Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku. Zadzwoń na ich infolinię (numer jest w regulaminie usługi) i zapytaj o co chodzi. A jak nic nie zadziała, to do obsługi Wiewiórek można spróbować Cwanego Billa - nigdzie nie trzeba chodzić, a parę groszy taniej. pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-) |
|
Data: 2013-01-11 10:58:32 | |
Autor: radar | |
Fresh Market mi nie działa | |
W dniu 2013-01-11 09:25, luc pisze:
Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku. Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza. Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby. -- radar |
|
Data: 2013-01-11 02:40:49 | |
Autor: luc | |
Fresh Market mi nie działa | |
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 10:58:32 UTC+1 użytkownik radar napisał:
W dniu 2013-01-11 09:25, luc pisze: Sprytny ma listę obsługiwanych typów odbiorców, zawartą w regulaminie. Trzeba do nich pisać i sugerować rozszerzenie o nowych. Mnie np. interesuje płatność za czesne w szkołach niepublicznych. Możesz w aplikacji dodać odbiorcę ręcznie (zamiast skanowania kodu), ale zablokują Ci go, gdy będziesz chciał zrobić następny przelew albo nawet pierwszego Ci nie puszczą. Miałem tak z rachunkiem do opłacania czynszu, odblokowali mi go, gdy przesłałem im skan tegoż. Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd? pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-) |
|
Data: 2013-01-11 12:06:32 | |
Autor: radar | |
Fresh Market mi nie działa | |
W dniu 2013-01-11 11:40, luc pisze:
Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd? Wszystko popłacone a prąd nawet z górką; może mi zablokowali to konto. Dzwoniłem do żaby, mają sprawdzić i oddzwonić. -- radar |
|