Fresh Market mi nie działa

Data: 2013-01-12 00:14:37
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:22:35 UTC+1 użytkownik radar napisał:
Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie próbowałem u płaza.

Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.

Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

Tak mnie zaintrygowałeś że wczoraj postanowiłem sprawdzić. Poszło bez problemu, a od 29-ego poprz. m-ca zrobiłem już 5 czy 6 takich płatności. Trochę więcej na temat tu http://livesmarter.pl/jak-za-darmo-wyplacic-pieniadze-z-karty-kredytowej-drobne-rachunki-w-zabce-test/#comment-2283.
PS Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale u mnie zawsze są to kwoty trochę poniżej 500 zet jednorazowo. Nie wyznaję zasady "Żreć ile wlezie bo to zaraz zablokują" jak tu na grupie był łaskaw się wyrazić pewien bardzo się chwalący swymi sukcesami grupowicz

Data: 2013-01-12 12:08:00
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-12 09:14, eisenberg pisze:
PS Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale u mnie zawsze są to kwoty trochę poniżej 500 zet jednorazowo.

Dzięki za sprawdzenie. Grzecznie robiłem dokładnie 300 miesięcznie aby sprostać wymaganiom pewnego banku z wpływem 5k i obrotem 300 :)))

--
radar

Data: 2013-01-12 05:07:47
Autor: eisenberg
Fresh Market mi nie działa
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 12:08:00 UTC+1 użytkownik radar napisał:

Dzięki za sprawdzenie. Grzecznie robiłem dokładnie 300 miesięcznie aby sprostać wymaganiom pewnego banku z wpływem 5k i obrotem 300 :)))

Z wpisów pod linkiem który podałem w poście powyżej można wnioskować, że dotyczy to gł. KK. Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha

Data: 2013-01-15 08:00:25
Autor: radar
Fresh Market mi nie działa
W dniu 2013-01-12 14:07, eisenberg pisze:
Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha

Chyba mam pecha...
Nie mogę zapłacić ani w FM ani w Żabce. Nawet nie dochodzę do karty. Po zeskanowaniu żaby i blokada występuje zaraz po wpisaniu numeru konta. Chyba zablokowali mi konto tego rachunku :/

--
radar

Data: 2013-01-14 23:40:58
Autor: livesmarter.pl
Fresh Market mi nie działa
On Tuesday, January 15, 2013 8:00:25 AM UTC+1, radar wrote:
> [...]

Nie mogę zapłacić ani w FM ani w Żabce. Nawet nie dochodzę do karty. Po zeskanowaniu żaby i blokada występuje zaraz po wpisaniu numeru konta. Chyba zablokowali mi konto tego rachunku :/

miałem wczoraj to samo choć nie płaciłem >30 dni ze względu na lenistwo. Dziś chce spróbować z nowym kontem (po coś sie je kiedyś zakładało)

Fresh Market mi nie działa