Fresh - Program Doładowań

Data: 2010-07-27 12:16:21
Autor: Piotr M
Fresh - Program Doładowań

Witam.

Mam pytanie. Czy po aktywacji usługi Program Doładowań, są uznawane środki  w "Suma doładowań w tym miesiącu" które już istniały?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-27 13:04:15
Autor: deal?
Fresh - Program Doładowań
nie

Data: 2010-07-27 13:26:22
Autor: Piotr M
Fresh - Program Doładowań
Dnia 27-07-2010 o 13:04:15 deal? <marek_rkomska@kolort.pl> napisał(a):

nie

:((

Data: 2010-07-27 15:33:21
Autor: Piotr M
Fresh - Program Doładowań
A wiecie co zrobiłem? Miałem dwa kody i zamiast 10zł to doładowałem ten za  100zł, a program doładowań miałem już wygasły, i mnóóóstwo bonusów  przepadło..

Data: 2010-07-27 22:57:42
Autor: Grzexs
Fresh - Program Doładowań
A wiecie co zrobiłem? Miałem dwa kody i zamiast 10zł to doładowałem ten za 100zł, a program doładowań miałem już wygasły, i mnóóóstwo bonusów przepadło..

Piliście wcześniej!

--
Grzexs

Fresh - Program Doładowań