Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy

Data: 2009-03-20 10:25:22
Autor: Skylla
Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
Jesli pojawi się znacząco lepsza oferta, to przecież będzie można przenieść się do niej. Na razie nic na to nie wskazuje. My mamy jeszcze sporo na kontach po podwójnym TT, więc czekamy,.

Data: 2009-03-20 10:39:41
Autor: tl

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:gpvnjp$enj$1news.onet.pl...
Jesli pojawi się znacząco lepsza oferta, to przecież będzie można przenieść się do niej. Na razie nic na to nie wskazuje. My mamy jeszcze sporo na kontach po podwójnym TT, więc czekamy,.

No właśnie a tak prosto byłoby to rozwiązać poprzez kupno smsem z TT doładowania
telefonu playa :>>>. Nawet z 50% procentowym podbiciem ceny :>>>

tl

Data: 2009-03-20 14:12:10
Autor: Tony
Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:25:22 +0100, Skylla napisał(a):

Jesli pojawi się znacząco lepsza oferta, to przecież będzie można przenieść się do niej. Na razie nic na to nie wskazuje. My mamy jeszcze sporo na kontach po podwójnym TT, więc czekamy,.

W Play mnie poinformowano, że saldo powyżej 61 zł (to pobiera stary
operator) przechodzi na nową kartę. A Wy te podwójne doładowania macie jako
normalny stan konta?

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-20 14:17:58
Autor: Tomek
Tony pisze:
[...]

a mnie pani powiedziała ze muszę mieć 50 zł, to jak to jest, czy już ktoś to przerabiał?
az

Data: 2009-03-20 14:28:30
Autor: Tony
Dnia Fri, 20 Mar 2009 14:17:58 +0100, Tomek napisał(a):

Tony pisze:
[...]

Ja na razie na próbę przenoszę jeden numer z TT, więc to TT pobiera te 61
zł, Ty może przechodzisz od innego operatora i tam przejście jest tańsze?

Data: 2009-03-20 15:05:12
Autor: tl

Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:nasgy9lopac3$.15493odl4ewbe.dlg40tude.net...

Ja na razie na próbę przenoszę jeden numer z TT, więc to TT pobiera te 61
zł, Ty może przechodzisz od innego operatora i tam przejście jest tańsze?

TT pobiera 50pln . Orange bierze 61

tl

Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy