Fresh do sądu za Fresh

Data: 2009-07-10 00:08:19
Autor: Piotr M
Fresh do sądu za Fresh
"Spółka Fresh Ventures (Polska), prowadząca warszawski klub muzyczny The Fresh, złożyła do sądu wniosek z żądaniem, aby sieć komórkowa Play wstrzymała prowadzone kampanie reklamowe marki Play Fresh - informuje Rzeczpospolita."

http://www.telepolis.pl/news.php?id=15369

He he, kasę trza próbować wyciągać wszelkimi sposobami, podkreślę - próbować, bo myślę że Play ma grubych prawników. A z drugiej strony, i IMO właściwszej, ciekawe który operator za tym stoi :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-09 23:24:48
Autor: Waldek Godel
Fresh do sądu za Fresh
Dnia Fri, 10 Jul 2009 00:08:19 +0200, Piotr M napisał(a):

He he, kasę trza próbować wyciągać wszelkimi sposobami, podkreślę - próbować, bo myślę że Play ma grubych prawników. A z drugiej strony, i IMO właściwszej, ciekawe który operator za tym stoi :)

O kasę raczej nie chodzi, w każdym razie nie o wyciąganie. Sąd raczej nie
uzna za tożsame nazw "Play fresh" i "The fresh" zwłaszcza że rynki jakby
trochę inne. Zwłaszcza polski sąd.
Raczej ktoś doszedł do wniosku, że koszta sądowe, prawników, zastępstwa
procesowego playa itp będą i tak niższe od kosztów wykupienia równoważnej
reklamy w środkach masowego rażenia.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-10 00:27:46
Autor: woohoo
Fresh do sądu za Fresh
Waldek Godel:
Raczej ktoś doszedł do wniosku, że koszta sądowe, prawników, zastępstwa
procesowego playa itp będą i tak niższe od kosztów wykupienia równoważnej
reklamy w środkach masowego rażenia.

Rozwiń, proszę, bo nie wiem, czy masz na myśli reklamę, czy antyreklamę.

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-09 23:43:55
Autor: Waldek Godel
Fresh do sądu za Fresh
Dnia Fri, 10 Jul 2009 00:27:46 +0200, woohoo napisał(a):

Rozwiń, proszę, bo nie wiem, czy masz na myśli reklamę, czy antyreklamę.

reklamę.. sezon ogórkowy, wszystkie media chętnie o takiej zadymie napiszą

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-10 09:48:57
Autor: Kot Prezydenta
Fresh do sądu za Fresh

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:h35pq8$7ue$1news.interia.pl...
Waldek Godel:
[...]

reklamę, bardzo dobrze napisał, nie ważne jak ważne że o nas piszą - zauważ że przed przeczytaniem tego posta (mogłeś) klubu nie znać a teraz go znasz - działa ? czy rzeczywiście tak negatywnie zapadnie ci w pamięć ta nazwa ? myslę że nie

Data: 2009-07-10 08:25:49
Autor: Olgierd
Fresh do sądu za Fresh
Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:48:57 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

[...]

O klubie -- może dlatego, że jestem prowincjuszem, a Warszawę oglądam w telewizji zwykle -- nawet nie słyszałem. Do wczoraj ;-)

(Już widzę jaki on renomowany.)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-10 10:38:06
Autor: Kot Prezydenta
Fresh do sądu za Fresh

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.07.10.08.25.49rudak.org...

O klubie -- może dlatego, że jestem prowincjuszem, a Warszawę oglądam w
telewizji zwykle -- nawet nie słyszałem. Do wczoraj ;-)

No i co z tego wynika ? nie jestes target ;-)

(Już widzę jaki on renomowany.)

to już twoja opinia a raczej przypuszczenie

Data: 2009-07-10 09:06:28
Autor: Olgierd
Fresh do sądu za Fresh
Dnia Fri, 10 Jul 2009 10:38:06 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

O klubie -- może dlatego, że jestem prowincjuszem, a Warszawę oglądam w
telewizji zwykle -- nawet nie słyszałem. Do wczoraj ;-)

No i co z tego wynika ? nie jestes target ;-)

Bardzo możliwe, a zatem...

(Już widzę jaki on renomowany.)

to już twoja opinia a raczej przypuszczenie

.... jest to fakt obiektywny, a nie moje przypuszczenie.

Data: 2009-07-10 00:48:01
Autor: Piotr M
Fresh do sądu za Fresh
Waldek Godel pisze:

Raczej ktoś doszedł do wniosku, że koszta sądowe, prawników, zastępstwa
procesowego playa itp będą i tak niższe od kosztów wykupienia równoważnej
reklamy w środkach masowego rażenia.

Myślisz że to taki chytro-reklamowy plan knajpy? Całkiem możliwe. Ale wtedy to knajpy przecież nie interesują koszta Playa tylko koszta sądowe.

Data: 2009-07-10 01:43:03
Autor: SDD
Fresh do sądu za Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:h35s32$lgr$1inews.gazeta.pl...

Myślisz że to taki chytro-reklamowy plan knajpy? Całkiem możliwe. Ale wtedy to knajpy przecież nie interesują koszta Playa tylko koszta sądowe.

Knajpa sie mogla dogadac z P4, ktore po cichu sponsoruje sprawe sadowa przeciwko sobie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-10 01:52:01
Autor: Piotr M
Fresh do sądu za Fresh
SDD pisze:

Knajpa sie mogla dogadac z P4, ktore po cichu sponsoruje sprawe sadowa przeciwko sobie :)

A sprawę będzie prowadzić sędzia lobbujący :D I taka to jest rzeczywistość szarego dnia..

Data: 2009-07-10 02:00:59
Autor: Titus Atomicus
Fresh do sądu za Fresh
In article <h35s32$lgr$1@inews.gazeta.pl>, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:

Waldek Godel pisze:

> [...]

Myślisz że to taki chytro-reklamowy plan knajpy? Całkiem możliwe. Ale wtedy to knajpy przecież nie interesują koszta Playa tylko koszta sądowe.

No chyba, ze to pieniadze wylozyl Play.

TA

Data: 2009-07-10 07:25:33
Autor: Bolek
Fresh do sądu za Fresh

O kasę raczej nie chodzi,

Zawsze chodzi o kasę.

uzna za tożsame nazw "Play fresh" i "The fresh" zwłaszcza że rynki jakby
trochę inne.

Chodzi o listki naokoło napisu a nie podobieństwo nazw.

Data: 2009-07-10 12:48:44
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Fresh do sądu za Fresh
Bolek wrote:

uzna za tożsame nazw "Play fresh" i "The fresh" zwłaszcza że rynki jakby
trochę inne.

Chodzi o listki naokoło napisu a nie podobieństwo nazw.

Jakby ktokolwiek ruszył 4 litery...

W Urzędzie Patentowym, we zarejestrowanym wzorze nie ma *żadnych* listków

http://www.uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?id=4209049&numer=3105640

M.

Data: 2009-07-12 00:08:28
Autor: Bolek
Fresh do sądu za Fresh

W Urzędzie Patentowym, we zarejestrowanym wzorze nie ma *żadnych* listków

http://www.uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?id=4209049&numer=3105640

Dóbr intelektualnych nie trzeba rejestrować w UP, żeby były chronione
prawnie.

Data: 2009-07-12 09:41:50
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Fresh do sądu za Fresh
Bolek wrote:
[...]

przeczytaj sobie, co to jest znak towarowy

M.

Fresh do sądu za Fresh