Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu

Data: 2009-07-20 18:27:07
Autor: PWK
Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu
Użytkownik "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl> napisał w wiadomości news:4a648aabnews.home.net.pl...
Witam grupowiczow!
Moze ktos z Was bedzie wiedzial czy istnieje mozliwosc recznego wl/wyl roamingu miedzynarodowego za pomoca "kodow" (podobnie jak w simplusie).
Konsultant z P4 trzymal mnie na sluchawce kilka minut, po czym stwierdzil ze nie ma takej mozliwosci.
W mojej miejscowosci P4 odpalil swoj nadajnik, trzymajac na recznym wyborze sieci w drodze do pracy (inna miejscowosc) oczywiscie gubi zasieg, automat odpada ze zwgledu na zasieg Czeskich nadajnikow. Zostaje pozostanie na recznym wyborze Plusa (strata P4).

Pozdrawiam....
Mirek
Nie wiem, czy można ręcznie (kodami) wyłączyć roaming, ale bez skrupułów używam ręczengo wyboru sieci 26001 (Plus). Jakość połączeń o wiele lepsza niż po sieci Playa. Chcą konukrowac, to oprócz ceny niech dopracują jakość połączeń w swojej sieci.
--
pwk

Data: 2009-07-20 20:43:19
Autor: Valdi.Pavlack
Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu
"PWK" news:h425st$1nir$1opal.icpnet.pl

[...]

Jakość jest "biedna" na ich GSMie. Natomiast na ich 3G wszystko śmiga
rewelacyjnie. Niestety bolączką jest to, że nie wszędzie PLAY ma 3G...

Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu