Fronda TV: Zakneblowani

Data: 2011-07-21 20:22:46
Autor: abc
Fronda TV: Zakneblowani
Uniemożliwić głoszenie poglądów sprzecznych z gejowską ortodoksją,
zakneblować chrześcijan i niezależnie myślących ekspertów - taki jest cel
homoseksualnego lobby. I do jego realizacji przystąpiono już także w Polsce.
A przykładem jest nie tylko prof. Aleksander Nalaskowski, ale również poseł
Stanisław Pięta czy redakcja Frondy.pl

Więcej http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/fronda_tv:_zakneblowani_14451

Data: 2011-07-21 21:33:40
Autor: Grzegorz Z.
Fronda TV: Zakneblowani
abc napisał:

Uniemożliwić głoszenie poglądów sprzecznych z gejowską ortodoksją,

Żebyś ty wiedział abc ile oni mi tam kont pokasowali. Będzie z dziesięć
zanim dałem sobie spokój.

Tłuścioch Terlikowski ma naprawdę spory tupet mając czelność krytykować
innych za "uniemożliwianie głoszenia poglądów".

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-21 12:49:55
Autor: Hans Kloss
Fronda TV: Zakneblowani
On 21 Lip, 21:33, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Żebyś ty wiedział abc ile oni mi tam kont pokasowali.  Jeżeli zajmowałeśsię tam tym samym czym zajmujesz się tutaj (czyli wypisywaniem bredni i trollowaniem) to ani trochę się im nie dziwię.
J-23

Data: 2011-07-21 22:07:15
Autor: Grzegorz Z.
Fronda TV: Zakneblowani
Hans Kloss napisał:

[...]

Czym się różni "trolowanie" od polemiki? Bo wg "tłuściocha z camelbakiem" i
jego pomagierów "trolem" jest ten który ma czelność mieć inne poglądy niż
my.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-21 22:25:32
Autor: [HeÂŽSk]
Fronda TV: Zakneblowani
On Thu, 21 Jul 2011 22:07:15 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

Hans Kloss napisał:

> [...]

jego pomagierów "trolem" jest ten który ma czelność mieć inne poglądy niż

 smiechu warte. ten matol smie innych oskarzac o trolowanie.
 typowe pisoiwskie chamidlo, moherowa swieta krowa! pfuu!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-21 13:34:40
Autor: Antenka
Fronda TV: Zakneblowani
abc napisał:

> [...]

Tłuścioch Terlikowski ma naprawdę spory tupet mając czelność krytykować
innych za "uniemożliwianie głoszenia poglądów".

No i dobrze - z opętanymi trzeba krótko.

Antenka

Data: 2011-07-22 00:12:54
Autor: Grzegorz Z.
Fronda TV: Zakneblowani
Antenka napisał:

No i dobrze - z opętanymi trzeba krótko.

http://www.youtube.com/watch?v=4SqPulcJGj4

To jeszcze sobie obejrz, tak apropo janiołów, zwiastowań, niepokalanych
poczęć i opętań.

Fronda TV: Zakneblowani