Fronda przeprasza za nies??uszne oskar??enia pod adresem Geremka = monopol frondy na oskar??anie?

Data: 2011-02-25 11:40:29
Autor: A. Filip
Fronda przeprasza za nies??uszne oskar??enia pod adresem Geremka = monopol frondy na oskar??anie?
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> pisze:
No i co ścierwojady?
Zamknięto kurek z paliwkiem do obsrywania.
Trzeba wyrazić uznanie dla Terlikowskiego za przeprosiny, Mozna się
było po nim tego spodziewać, bo choć ideologicznie zacietrzewiony to
raczej z niego w porządku gość. Ale po Gontarczyku się tego nie
spodziewałem,tym większe brawa.

Jeśli sądzisz że nie żyjącego Geremka można się czepiać tylko "tak jak fronda" i tylko za to "za co fronda *za siebie* przeprosiła" to chyba urodziłeś się wczoraj.

Wiec może ruszysz ciężką dupę i raczysz podać za co konkretnie fronda (tylko) *w swoim imieniu* przeprosiła?
Czy może będzie brnął z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Baba z wozu koniom lżej.

Data: 2011-02-25 02:55:31
Autor: zbig
Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka = monopol frondy na oskar?anie?
On 25 Lut, 11:40, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
a.

Je¶li s±dzisz ¿e nie ¿yj±cego Geremka mo¿na siê czepiaæ tylko
"tak jak fronda" i tylko za to "za co fronda *za siebie* przeprosi³a"
to chyba urodzi³e¶ siê wczoraj.
No jasne. Geremka siê mo¿na czepiaæ zawsze i wszêdzie. Nie mo¿na siê
czepiaæ tyko Kaczyñskiego bo siê od razu jest zdrajc± niepolakiem,
tchórzem, zomowcem i jeszcze parê tam takich...

Wiec mo¿e ruszysz ciê¿k± dupê i raczysz podaæ za co konkretnie fronda
(tylko) *w swoim imieniu* przeprosi³a?
Czy mo¿e bêdzie brn±³ z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?
Ostatni ca³kiem nie¼le z moj± wag±, ale i tak wola³bym mieæ ciê¿k±
dupê ni¿ ciê¿ki ³eb, jak mój przedmówca.
I jeszcze link dla umiej±cych czytaæ
http://fronda.pl/news/czytaj/przepraszam

Data: 2011-02-25 12:03:51
Autor: cytryna
> [...]

> Je¶li s±dzisz ¿e nie ¿yj±cego Geremka mo¿na siê czepiaæ tylko
> "tak jak fronda" i tylko za to "za co fronda *za siebie* przeprosi³a"
-- -- -- --
> Wiec mo¿e ruszysz ciê¿k± dupê i raczysz podaæ za co konkretnie fronda
> (tylko) *w swoim imieniu* przeprosi³a?
> Czy mo¿e bêdzie brn±³ z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?
-- -- -- -- -- -- -- --

Gwoli uspokojenia br±zowników ¶wietlanej postaci Drogiego Bronis³awa taki
oto cytat z Gontarczyka: "Podstaw± do opisania Bronis³awa Geremka jako domniemanego TW jest prezentowany na portalu wydruk ze Zintegrowanego Systemu Kartotek Operacyjnych (ZSKO) by³ej SB, w której wspomniany figuruje jako &#8222;Tajny Wspó³pracownik&#8221;. Niestety, to b³±d, który powsta³ w czasie rutynowej pracy kartotek.

Otó¿ akta Bronis³awa Geremka z koñca lat 60, których dotycz± sporne zapisy, zosta³y zarchiwizowane jako akta &#8222;kandydata na tajnego wspó³pracownika&#8221;. Czyli KTW. Pewnie z utêsknieniem czeka³ na awans na TW wien szczacz kropielnicowy nie okaza³ siê lepszy.

Data: 2011-02-25 03:55:17
Autor: zbig
On 25 Lut, 12:03, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> On 25 Lut, 11:40, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Pewnie z utêsknieniem czeka³ na awans na TW wien szczacz kropielnicowy nie
okaza³ siê lepszy.

A ty pewnie wspó³¿yjesz z kotem i têsknisz za legalizacj± zoofilii.
To taki g³os w merytorycznej dyskusji w twoim stylu.

Data: 2011-02-25 19:21:14
Autor: A. Filip
[...]

No jasne. Geremka się można czepiać zawsze i wszędzie. Nie można się
czepiać tyko Kaczyńskiego bo się od razu jest zdrajcą niepolakiem,
tchórzem, zomowcem i jeszcze parę tam takich...

Ależ się czepiaj Kaczyńskich (martwego i żywego) jak ci to sprawia
radość albo masz na to ochotę :-)

Tylko że Kaczyński (żywy) *teraz* jest w opozycji a w normalnej
demokracji to opozycja powinna być (trochę) lepiej chroniona przed
"czepialstwem" od koalicji rządzącej której *może* wykorzystywać machinę państwa.

PiS pewnie kiedyś będzie w koalicji rządzącej, *ja* mam nadzieje że już nie pod prezesem Kaczyńskim.

Wiec może ruszysz ciężką dupę i raczysz podać za co konkretnie fronda
(tylko) *w swoim imieniu* przeprosiła?
Czy może będzie brnął z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?
Ostatni całkiem nieźle z moją wagą, ale i tak wolałbym mieć ciężką
dupę niż ciężki łeb, jak mój przedmówca.
I jeszcze link dla umiejących czytać
http://fronda.pl/news/czytaj/przepraszam

Jak zrozumiałem Fronda przeprosiła za posądzenie nie żyjącego Geremka o
bycie tajnym współpracownikiem komunistycznej Służby Bezpieczeństwa na
podstawie "wpisu w indeksie" który to stwierdzał. Dopiero na podstawie
*innych* dokumentów kto inny stwierdził że był to wpis "wprowadzający w
błąd". Jak dla mnie nie da się wykluczyć że działali "w dobrej wierze"
a szybkie wycofanie siÄ™ po sprzecznej "szerszej analizie" *kogo innego*
nieźle o nich świadczy o ile ich uprzednie "ataki" nie były "nadmiernie emocjonalne".

Tobie zaś udało się napisać pościk w stylu że czepiania się nie żyjącego
Geremka *o cokolwiek* to zbrodnia. Mi prawie że wisi czy Geremek był czy
nie był TW SB. Ja mam o nim "nie najlepsze zdanie" za inne sprawy.

  Jak Pan w ogóle Å›mie mnie atakować?
  Atakowanie mnie, myÅ›lenie źle o mnie jest zbrodniÄ…!
    -- WaÅ‚Ä™sa, Lech (1943-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wolę jego twarz niż jego chleb.

Fronda przeprasza za nies??uszne oskar??enia pod adresem Geremka = monopol frondy na oskar??anie?