Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka

Data: 2011-02-25 02:31:03
Autor: zbig
Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka
No i co ¶cierwojady?
Zamknięto kurek z paliwkiem do obsrywania.
Trzeba wyrazić uznanie dla Terlikowskiego za przeprosiny, Mozna się
było po nim tego spodziewać, bo choć ideologicznie zacietrzewiony to
raczej z niego w porz±dku go¶ć. Ale po Gontarczyku się tego nie
spodziewałem,tym większe brawa.

Data: 2011-02-25 11:40:29
Autor: A. Filip
Fronda przeprasza za nies??uszne oskar??enia pod adresem Geremka = monopol frondy na oskar??anie?
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> pisze:
No i co ścierwojady?
Zamknięto kurek z paliwkiem do obsrywania.
Trzeba wyrazić uznanie dla Terlikowskiego za przeprosiny, Mozna się
było po nim tego spodziewać, bo choć ideologicznie zacietrzewiony to
raczej z niego w porządku gość. Ale po Gontarczyku się tego nie
spodziewałem,tym większe brawa.

Jeśli sądzisz że nie żyjącego Geremka można się czepiać tylko "tak jak fronda" i tylko za to "za co fronda *za siebie* przeprosiła" to chyba urodziłeś się wczoraj.

Wiec może ruszysz ciężką dupę i raczysz podać za co konkretnie fronda (tylko) *w swoim imieniu* przeprosiła?
Czy może będzie brnął z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Baba z wozu koniom lĹĽej.

Data: 2011-02-25 02:55:31
Autor: zbig
Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka = monopol frondy na oskar?anie?
On 25 Lut, 11:40, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
a.

Je¶li s±dzisz że nie żyj±cego Geremka można się czepiać tylko
"tak jak fronda" i tylko za to "za co fronda *za siebie* przeprosiła"
to chyba urodziłe¶ się wczoraj.
No jasne. Geremka się można czepiać zawsze i wszędzie. Nie można się
czepiać tyko Kaczyńskiego bo się od razu jest zdrajc± niepolakiem,
tchórzem, zomowcem i jeszcze parę tam takich...

Wiec może ruszysz ciężk± dupę i raczysz podać za co konkretnie fronda
(tylko) *w swoim imieniu* przeprosiła?
Czy może będzie brn±ł z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?
Ostatni całkiem nieĽle z moj± wag±, ale i tak wolałbym mieć ciężk±
dupę niż ciężki łeb, jak mój przedmówca.
I jeszcze link dla umiej±cych czytać
http://fronda.pl/news/czytaj/przepraszam

Data: 2011-02-25 12:03:51
Autor: cytryna
> [...]

> Je¶li s±dzisz że nie żyj±cego Geremka można się czepiać tylko
> "tak jak fronda" i tylko za to "za co fronda *za siebie* przeprosiła"
-- -- -- --
> Wiec może ruszysz ciężk± dupę i raczysz podać za co konkretnie fronda
> (tylko) *w swoim imieniu* przeprosiła?
> Czy może będzie brn±ł z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?
-- -- -- -- -- -- -- --

Gwoli uspokojenia br±zowników ¶wietlanej postaci Drogiego Bronisława taki
oto cytat z Gontarczyka: "Podstaw± do opisania Bronisława Geremka jako domniemanego TW jest prezentowany na portalu wydruk ze Zintegrowanego Systemu Kartotek Operacyjnych (ZSKO) byłej SB, w której wspomniany figuruje jako &#8222;Tajny Współpracownik&#8221;. Niestety, to bł±d, który powstał w czasie rutynowej pracy kartotek.

Otóż akta Bronisława Geremka z końca lat 60, których dotycz± sporne zapisy, zostały zarchiwizowane jako akta &#8222;kandydata na tajnego współpracownika&#8221;. Czyli KTW. Pewnie z utęsknieniem czekał na awans na TW wien szczacz kropielnicowy nie okazał się lepszy.

Data: 2011-02-25 03:55:17
Autor: zbig
On 25 Lut, 12:03, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> On 25 Lut, 11:40, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Pewnie z utęsknieniem czekał na awans na TW wien szczacz kropielnicowy nie
okazał się lepszy.

A ty pewnie współżyjesz z kotem i tęsknisz za legalizacj± zoofilii.
To taki głos w merytorycznej dyskusji w twoim stylu.

Data: 2011-02-25 19:21:14
Autor: A. Filip
[...]

czepiać tyko Kaczyńskiego bo się od razu jest zdrajcą niepolakiem,
tchĂłrzem, zomowcem i jeszcze parÄ™ tam takich...

Ależ się czepiaj Kaczyńskich (martwego i żywego) jak ci to sprawia
radość albo masz na to ochotę :-)

Tylko że Kaczyński (żywy) *teraz* jest w opozycji a w normalnej
demokracji to opozycja powinna być (trochę) lepiej chroniona przed
"czepialstwem" od koalicji rządzącej której *może* wykorzystywać machinę państwa.

PiS pewnie kiedyś będzie w koalicji rządzącej, *ja* mam nadzieje że już nie pod prezesem Kaczyńskim.

Wiec może ruszysz ciężką dupę i raczysz podać za co konkretnie fronda
(tylko) *w swoim imieniu* przeprosiła?
Czy może będzie brnął z uporem marnego manipulatoreczka w brak detali?
Ostatni całkiem nieźle z moją wagą, ale i tak wolałbym mieć ciężką
dupę niż ciężki łeb, jak mój przedmówca.
I jeszcze link dla umiejących czytać
http://fronda.pl/news/czytaj/przepraszam

Jak zrozumiałem Fronda przeprosiła za posądzenie nie żyjącego Geremka o
bycie tajnym współpracownikiem komunistycznej Służby Bezpieczeństwa na
podstawie "wpisu w indeksie" który to stwierdzał. Dopiero na podstawie
*innych* dokumentów kto inny stwierdził że był to wpis "wprowadzający w
błąd". Jak dla mnie nie da się wykluczyć że działali "w dobrej wierze"
a szybkie wycofanie siÄ™ po sprzecznej "szerszej analizie" *kogo innego*
nieźle o nich świadczy o ile ich uprzednie "ataki" nie były "nadmiernie emocjonalne".

Tobie zaś udało się napisać pościk w stylu że czepiania się nie żyjącego
Geremka *o cokolwiek* to zbrodnia. Mi prawie że wisi czy Geremek był czy
nie był TW SB. Ja mam o nim "nie najlepsze zdanie" za inne sprawy.

  Jak Pan w ogĂłle Ĺ›mie mnie atakować?
  Atakowanie mnie, myĹ›lenie Ĺşle o mnie jest zbrodniÄ…!
    -- WaĹ‚Ä™sa, Lech (1943-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
WolÄ™ jego twarz niĹĽ jego chleb.

Data: 2011-02-25 12:08:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-25 11:31, zbig pisze:
[...]

No to mnie zasmuciła ta wiadomo¶ć, juz zaczynałem mieć Geremka za porz±dnego człowieka. A on jednak nie wyróżniał się niczym od tej bandy sprzedawczyków i zdrajców.

Data: 2011-02-25 15:12:33
Autor: Przemysław Warzywny
Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Nie było naszym celem znieważenie zmarłego, ani pisanie historii na nowo. Chodziło tylko o zaprezentowanie dokumentu, który wydawał się istotny, i o którym - tak w mediach jak i w¶ród znawców archiwów -  plotkowano od dawna.

Terlikowski przyznaje, że prezentuje dokument , o którym "plotkowano". Ja się pytam jakim prawem prezentował niesprawdzony dokument? Może dlatego, iż człowiek, którego dokument dotyczy, nie może się bronić? Skoro dokument znany był od dawna, to dlaczego nie zapytano wprost Bronisława Geremka? W jaki sposób zaprezentowanie tego dokumentu miało nas przybliżyć do prawdy? Bardzo trudno uwqierzyć w uczciwe intencje Terlikowskiego...

Przemek

--

"Za czasów "rz±dów Kaczyńskich" Polska była po¶miewiskiem, z polityk± zagraniczn± naznaczon± dezorganizacj± i małostkowo¶ci±."

Data: 2011-02-25 15:20:33
Autor: Panslavista

"Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ik8dcr$mqe$1inews.gazeta.pl...

[...]

He...he, s± tacy, którzy wiedz± i podł±czyli przyssawkę do chuja...

Data: 2011-02-25 15:30:25
Autor: D. J. MC Donald Musk
Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:ik8dcr$mqe$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jakim prawem Platfonsy prezentuja dokumenty, ktorych wogole nie ma?
np. ten o wywieraniu naciskow przez Blasika?
albo "Laduj dziadu"?

Data: 2011-02-25 15:43:47
Autor: Przemysław Warzywny
Fronda przeprasza za nies?uszne oskar?enia pod adresem Geremka

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

Jakim prawem Platfonsy prezentuja dokumenty, ktorych wogole nie ma?
np. ten o wywieraniu naciskow przez Blasika?

Na ten temat dokument dopiero powstaje, więc nikt nie mógł się na nie go powoływać.

albo "Laduj dziadu"?

S± na to dokumenty, bezmusk. Sami je wyprodukowali¶cie składaj±c doniesienie do prokuratury, oskarżaj±ce pilota o nie wykonanie polecenia pożalsięboże prezydenta. Wtedy, jak zwykle z reszt± mieli¶cie w dupie honor oficera WP, o który tak "walczyli¶cie" w sprawie Blasika.

Przemek