Front side bus - jaka wartość optymalna?

Data: 2011-09-04 22:39:04
Autor: Marcin N
Front side bus - jaka wartość optymalna?
Popsuła mi się płyta główna.

Szukam nowej, ale zgodnej z DDR2. Niestety prawie już takich nie ma (pełny rozmiar ATX).

Jedyna, jaką znalazłem ma FSB 1000 MHz. Moja pamięć to 4x 1 GB 667 MHz. Czy FSB 1000 wystarczy, by optymalnie wykorzystać pamięć? Czy dobrze rozumiem, że FSB 2 GHz potrzebna jest dopiero przy DDR3?

Data: 2011-09-05 08:23:59
Autor: Marcin N
Front side bus - jaka wartość optymalna?
Nikt mi nie podpowie?

Powiedzcie, co z tym FSB...

Data: 2011-09-05 08:44:28
Autor: qwerty
Front side bus - jaka wartość optymalna?
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j41ptv$nvi$1@news.onet.pl...
Powiedzcie, co z tym FSB...

Weź sobie kalkulator i policz:
1000 MHz (domyślam się, że efektywna) * 8
Teraz domyśl się jak obliczyć przepustowość pamięci (nawet jest na wiki). :)

Front side bus - jaka wartość optymalna?