Frony i meble kuchenne z możliwosci± dokupienia po latach

Data: 2019-12-30 18:54:17
Autor: ąćęłńóśźż
Frony i meble kuchenne z możliwosci± dokupienia po latach
IKEA zmienia co jaki¶ czas asortyment (w tym fronty szafek i szaf), dopadło mnie to parę razy gdy chciałem co¶ rozbudować (np. kiedy¶ były szafy PAX szeroko¶ci 60 cm ale już ich nie ma, s± 50 cm i 75 cm), a parę lat temu zmienili w ogóle całe korpusy szafek kuchennych.
Ale na kilka lat IKEA dobry kierunek, tylko kupuj jakie¶ fronty, co dopiero weszły do sprzedaży.
Jedn± ich kuchnię (choć to bardziej kantyna biurowa gdzie się czasem drugie ¶niadanie czy lunch podgrzewa, a nie obiad gotuje) mam 20 lat i technicznie trzyma się bardzo dobrze (w tym lodówka Siemens).
Fronty można robić na zamówienie w dowolnych praktycznie wymiarach, jeżeli sam składasz to dasz radę sam zamówić.
Z czasem kolory, szczególnie wystawione na ¶wiatło, mog± płowieć.
Rób na typowych okuciach, np. Blum.

-- -- -
Czy istnieje w którym¶ ze sklepów system meblowy, kuchenny, przewidziany na bardzo długie lata?
Czyli taki gdzie frony dokupie za 10 lat w tym samym kolorze, szafki maj± taki sam rozmiar itd itp?.
Stawiam że co¶ takiego może mieć IKEA ale zapytuje bo może ten genialny pomysł jednak jest poza zasięgiem umysłów marketoidów.

Frony i meble kuchenne z możliwosci± dokupienia po latach