Frye $30/5

Data: 2010-07-02 13:04:45
Autor: Tomasz Radko
Frye $30/5
I w porównaniu z Goodenem, Amirem, Darko - to ten deal mi się podoba.
Frye jest graczem o bardzo specyficznych umiejętnościach, w odróżnieniu
od typowego "mam 6'10'', będę bronił i zbierał". Byłby trdny do zastąpienia.

Data: 2010-07-02 04:40:42
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 2, 1:04 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
I w porównaniu z Goodenem, Amirem, Darko - to ten deal mi się podoba.
Frye jest graczem o bardzo specyficznych umiejętnościach, w odróżnieniu
od typowego "mam 6'10'', będę bronił i zbierał". Byłby trdny do zastąpienia.

Frye to wysoki, ktory nie zbiera, nie broni ale ciska trójki. Nie
jestem przekonany, ze takiego ziutka trudniej zastapic niz PF'a
zorientowanego na defensywe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-05 00:42:36
Autor: wiLQ
Frye $30/5
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Frye to wysoki, ktory nie zbiera, nie broni ale ciska trójki. Nie
jestem przekonany, ze takiego ziutka trudniej zastapic niz PF'a

Przede wszystkim trzeba sie zastanowic skad sie wziela u 27-latka ta
zabojcza skutecznosc za 3? I czy 40+% to jego nowa norma? W zeszlych
latach jumperkiem nikogo nie zabijal, nauczyl sie w offseason? Nigdy
nikt go nie zachecal do ciskania trojek? Magia systemu Suns? Bo to pytania za circa 28M$... swoja droga, alez Suns by sobie
oszczedzili grosza gdyby podpisali ten kontrakt z "team option"...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-05 02:51:25
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 5, 12:42 am, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> zorientowanego na defensywe.

Przede wszystkim trzeba sie zastanowic skad sie wziela u 27-latka ta

Trenowal, trenowal i sie wytrenowal. Czasami sam sie lapie na tym, ze
uznaje zawodnikow 25 czy nawet 30-letnich za skonczony produkt, ktory
nie ma prawa sie zmienic. A przeciez niektore aspekty gry podlegaja
zmianie. Pewnie jest niewielka szansa, zeby Shaq w przyszlym sezonie
byl najszybszym centrem, ktory rzuca osobiste z 95% skutecznoscia, ale
jak widac po Kobe - mozna z wiekiem sie zmieniac.
Frye pewnie tez to dotyczy zwlaszcza, ze to zawodnik dosc mlody -
Gentry odkryl w nim potencjal do rzucania za 3 i okazalo sie, ze
ziarno padlo na podatny grunt.

I czy 40+% to jego nowa norma?

Jesli bedzie nad tym dalej pracowal - czemu nie?

W zeszlych latach jumperkiem nikogo nie zabijal, nauczyl sie w offseason?

Okazuje sie, ze jego zeszloroczne statsy z Suns przypominaja te z
drugiego sezonu w NYC - z ta roznica ze dalekie rzuty za 2 zamieniono
na trojki.

Nigdy nikt go nie zachecal do ciskania trojek? Magia systemu Suns?

Mozliwe, ze jedno i drugie.

Bo to pytania za circa 28M$... swoja droga, alez Suns by sobie
oszczedzili grosza gdyby podpisali ten kontrakt z "team option"...

Zawodnicy niechetnie daja opcje kontraktowe klubowi. Zwlaszcza tacy,
ktorzy zaliczyli jeden dobry sezon. Ale rozumiem Twoj tok myslenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-05 12:58:57
Autor: wiLQ
Frye $30/5
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I czy 40+% to jego nowa norma?

Jesli bedzie nad tym dalej pracowal - czemu nie?

Bo wlasnie zostal przygaszony glowny bodzien do tejze pracy?
Plus odchodzi Amare, wiec bedzie mniej podwajania pod koszem.

> Bo to pytania za circa 28M$... swoja droga, alez Suns by sobie
> oszczedzili grosza gdyby podpisali ten kontrakt z "team option"...

Zawodnicy niechetnie daja opcje kontraktowe klubowi.

Frye w zeszlym sezonie nie mial zbyt mocnej pozycji negocjacyjnej... w
przeciwienstwie do tego offseason ergo IMHO jest realne by w ostatecznym
rozrachunku okazal sie dla Suns bustem, a nie stealem jakim byl w 09/10.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-05 04:22:23
Autor: sooobi
Frye $30/5
My to i Frye'u a moze powinnismy skupic sie na Warricku. Czy tez
uwazacie ze ten ruch moze byc steal? Zobaczymy co pokaze Warrick jesli
dostanie 30minut na mecz u boku Nasha.

Mamy sleepera na drafcie.

Data: 2010-07-05 05:33:29
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 5, 1:22 pm, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
My to i Frye'u a moze powinnismy skupic sie na Warricku. Czy tez
uwazacie ze ten ruch moze byc steal? Zobaczymy co pokaze Warrick jesli
dostanie 30minut na mecz u boku Nasha.

Mamy sleepera na drafcie.

A tam. Warrick to tylko solidny leszcz. 16M$/4y to pieniadze za role
playera a nie potencjalnego steala.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-05 05:27:35
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 5, 12:58 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Jesli bedzie nad tym dalej pracowal - czemu nie?

Bo wlasnie zostal przygaszony glowny bodzien do tejze pracy?

Stad tez napisalem "jezeli bedzie nad tym dalej pracowal".

Plus odchodzi Amare, wiec bedzie mniej podwajania pod koszem.

Jeszcze nie odszedl. No i nawet jesli tak sie stanie, to Suns beda
mieli okolo 13-15M$ na zakupy.

> [...]

przeciwienstwie do tego offseason ergo IMHO jest realne by w ostatecznym
rozrachunku okazal sie dla Suns bustem, a nie stealem jakim byl w 09/10.

Frye ma IMHO dosc niezle poukladane w glowie. Ale pewnie wiele zalezy
od tego kto przyjdzie do druzyny i o jakie cele Suns beda grali w
najblizszym czasie.
Nic tak nie podcina skrzydel jak walka o wysoki pick w drafcie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-05 05:38:03
Autor: sooobi
Frye $30/5
On 5 Lip, 14:27, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bo wlasnie zostal przygaszony glowny bodzien do tejze pracy?

Stad tez napisalem "jezeli bedzie nad tym dalej pracowal".

A ja nie wierze w to ze zawodnik ktory cale zycie zapierdzielal w
kosza (wiekszosc pewnie robi to bo to kocha od dziecka) nagle po
podpisaniu kontraktu polozy na to laske.
Oczywiscie zdarzaja sie takie przypaki jak Croshere w Pacers, czy Hedo
w Raptors( ale to typowal kazdy z nas) ale ihmo swietne wytlumaczyl to
Jason Williams w swojej ksiazce. Mianowicie opisal jak zachowuja sie
zawodnicy ktorzy maja juz dobre kontrakty i Ci ktorzy o nie walcza. 1
grupa(z zalozenie, oczywiscie nie wszyscy) to taka ktora gra dla dobra
zespolu, zrobi dodatkowe podanie jesli widzi ze kolega jest na lepszej
pozycji, poswieci faul w obronie zeby ratowac swoja druzyne, nie
marudzi nosem jesli trener w konkretnym meczu da mu tylko 20minut,
generalnie nie przyklada ogromnej wagi do statystyk indywidualnych, a
raczej przyklada wage do tego zeby druzyna wygrala. Z kolei gracz
ktory walczy o kontrakt walczy tylko o swoje statystyki, czesto z
korzyscia tylko dla siebie. To by wyjasnialo czesciowo czemu w CY
przewaznie zawodnicy maja lepsze statystyki niz sezon pozniej. Nie
musi to byc jednoznaczne z tym ze nagle zaczal lac na treningi i stal
sie gorszym graczem, ba moze to nawet oznaczac ze stal sie lepszy
graczem.

Data: 2010-07-05 05:43:51
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 5, 2:38 pm, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

kosza (wiekszosc pewnie robi to bo to kocha od dziecka) nagle po
podpisaniu kontraktu polozy na to laske.

A slyszales kiedys o Walkerze? O Colemanie? O Shaqu? O Howardzie? O
Sheedzie? Przykladow na syndrom zabezpieczonej przyszlosci mielismy
calkiem sporo. Zawodnik nawet nie musi wykladac na wszystko laski - ot
po prostu traci chec dawania z siebie wszystkiego. I na camp
przyjezdza z nadwaga, bo sie obzeral burgerami zamiast biegac itd.

[...]

W takim razie popatrz na sezony dookola CY. W zasadzie nie powinno byc
roznicy miedzy sezonem przed CY i po nim.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-05 06:22:37
Autor: sooobi
Frye $30/5
On 5 Lip, 14:43, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

A slyszales kiedys o Walkerze? O Colemanie? O Shaqu? O Howardzie? O
Sheedzie? Przykladow na syndrom zabezpieczonej przyszlosci mielismy

A slyszales kiedy o Bryancie, Jordanie, Kiddzie, Brandzie, Duncanie,
Ginobilim...
Mamy w lidze takich i takich, pytanie jakich mamy wiecej i czy jest
sens przy kazdym extension miec watpliowsci co do zaangazowania
gracza.

Zawodnik nawet nie musi wykladac na wszystko laski - ot
po prostu traci chec dawania z siebie wszystkiego. I na camp
przyjezdza z nadwaga, bo sie obzeral burgerami zamiast biegac itd.

Ciekawe jak sie zaprezentuje zawodnik ktory rozmyslal kilka dni czy
podpisac kontrakt na 120milionow w klubie, ktorego kibice wygwizdywali
go w ostatnim meczu w jego wlasnej hali.
Juz widze ta motywacje JJ'a.
nie moge sie nadziwic jak bardzo Hawks zniweczyli swoja n-letnia prace
jednym kontraktem.

> [...]

W takim razie popatrz na sezony dookola CY. W zasadzie nie powinno byc
roznicy miedzy sezonem przed CY i po nim.

Alez ja wiem ze statykisyki indywidualne w CY i po nim wyjda na
korzysc CY. Nie wiem tylko czy przeklada sie to na wyniki calego
zespolu...

Data: 2010-07-05 07:14:16
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 5, 3:22 pm, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> calkiem sporo.

A slyszales kiedy o Bryancie, Jordanie, Kiddzie, Brandzie, Duncanie,

To jacys gornicy?

Mamy w lidze takich i takich, pytanie jakich mamy wiecej i czy jest
sens przy kazdym extension miec watpliowsci co do zaangazowania
gracza.

Tak. Watpliwosci mozna latwo rozwiac. Niech pracuje jak trzeba a
wszyscy beda szczesliwi.

> [...]

go w ostatnim meczu w jego wlasnej hali. Juz widze ta motywacje JJ'a.
nie moge sie nadziwic jak bardzo Hawks zniweczyli swoja n-letnia prace

Mozliwe, ze logika byla taka: Bez Johnsona polecielimy na ryj w
standings. Przez to za rok pewnie stracimy Horforda, a Smith postanowi
znowu zbawiać swiat rzutami za trzy.
To ile mozemy dac Johnsonowi? 120 baniek? A co tam - wszak to nie moje
pieniadze. Gdzie mam podpisac czek?

> [...]

Alez ja wiem ze statykisyki indywidualne w CY i po nim wyjda na
korzysc CY. Nie wiem tylko czy przeklada sie to na wyniki calego

Ale czy wyniki po CY beda nizsze czy wyzsze niz przed CY? Bo o to
wlasnie mi chodzi. Jezeli zawodnik odpuszcza, to statsy po CY powinny
byc nizsze niz przed nim.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-05 08:05:10
Autor: sooobi
Frye $30/5

> [...]

znowu zbawiać swiat rzutami za trzy.
To ile mozemy dac Johnsonowi? 120 baniek? A co tam - wszak to nie moje

To taka logike trzeba pietnowac.
Hawks powinni zagrac w jeden z dwoch sposobow:
1) poczekac na oferty jakie JJ dostanie od innych klubow. Samemu
ustawic sobie jakis sensowny prog ktory sa w stanie mu placic i
ewentualnie przebic to maxymalna oferte badz odpuscic JJ'a. Dawanie mu
maxa w 1 dniu to jakas farsa.
2) Olac JJ (zakladajac to ze dostanie maxa gdzies indziej) i skupic
sie na innych gracza. Zamiast tych 20baniek dla JJ moze warto sciagnac
M.Millera, Josha Howarda czy innych graczy ktorzy daliby wiecej niz
sam JJ

> [...]
> zespolu...

Ale czy wyniki po CY beda nizsze czy wyzsze niz przed CY? Bo o to

Niestety nie wiem, jak zwykle potrzeba czasu i checi zeby to policzyc:
(

Data: 2010-07-05 23:30:41
Autor: wiLQ
Frye $30/5
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> przyjezdza z nadwaga, bo sie obzeral burgerami zamiast biegac itd.

Ciekawe jak sie zaprezentuje zawodnik ktory rozmyslal kilka dni czy

Prawda? Nad czym on sie zastanawial?!

w klubie, ktorego kibice wygwizdywali go w ostatnim meczu w jego wlasnej hali.

Akurat w tej serii nie tylko on zaslugiwal na takie traktowanie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-05 23:30:56
Autor: wiLQ
Frye $30/5

> Stad tez napisalem "jezeli bedzie nad tym dalej pracowal".

A ja nie wierze w to ze zawodnik ktory cale zycie zapierdzielal w
kosza (wiekszosc pewnie robi to bo to kocha od dziecka)

Nie zartuj z ta miloscia do gry u wiekszosci.
nagle po podpisaniu kontraktu polozy na to laske.

Jak juz pisal Leszczur, polozenie laski to przypadek ekstremalny, w
wiekszosci wystarczy spuszczenie z tonu i zejscie ze 110% na 95%.

[...]

A skad wyciagnal taki wniosek? Z wlasnego doswiadczenia?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-05 16:12:21
Autor: Gerard
Frye $30/5
Leszczur wrote:
[...]

Raczej blizej 11. I wlasnie maja je zamiar wydac na Frye'a i Warricka.

pozdr

Data: 2010-07-05 16:25:53
Autor: Tomasz Radko
Frye $30/5
W dniu 2010-07-05 16:12, Gerard pisze:
Leszczur wrote:
[...]

Suns mają w tej chwili listę płac wartą $43M. Plus hold na Taylora
Griffina. Plus holdy na Frye'a i Stoudemire'a. Frye'a mogą przedłużyć,
bo to ich FA. Gdyby przedłużyli Stoudemire'a, mogliby wziąć Warricka w
ramach MLE. Więc _teoretycznie_ są w stanie podpisać F. i W., oraz
zatrzymać S. Ale S. praktycznie już odszedł.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-05 19:06:58
Autor: Gerard
Frye $30/5
Leszczur wrote:
[...]

Zdaje się że Frye'a mają od roku, więc nie mogą go przedłużyć za taką kasę jaką chciał Frye z exceptions innego niż MLE.

Gdyby przedłużyli Stoudemire'a, mogliby wziąć Warricka w
ramach MLE. Więc _teoretycznie_ są w stanie podpisać F. i W., oraz
zatrzymać S. Ale S. praktycznie już odszedł.

http://nbaroundtable.wordpress.com/2010/07/03/suns-to-renounce-amare/

Gość ma z reguły dobre info, zresztą cytuje Ch. Forda:

"The only way the Suns can afford to sign both Channing Frye and Warrick under collective bargaining rules is to renounce the team's rights to Stoudemire. Once renounced, the Suns no longer will have the ability to exceed the salary cap to re-sign Stoudemire."

pozdr

Data: 2010-07-05 21:29:46
Autor: Tomasz Radko
Frye $30/5
Leszczur wrote:
[...]

Aaaa, bo zapomniałem, że on przyszedł jako FA, a nie w wymianie. Ale
wiki (wiem, wiem) podaje, że to ma być extension, a nie opt out i nowy
kontrakt.

[...]

Jeżeli Frye podpisał extension, to niekoniecznie. BTW że Stoudemire jest
out wiadomo skądinąd. Wypiął się na 5-letniego maxa, bo 4 i 5 sezon
miały niegwarantowane, tzn. stałybyb się gwarantowane, gdyby Stoudemire
zagrał odpowiednią liczbę minut w 3 i 4 sezonie.

Data: 2010-07-05 23:29:21
Autor: wiLQ
Frye $30/5
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

miały niegwarantowane, tzn. stałybyb się gwarantowane, gdyby Stoudemire
zagrał odpowiednią liczbę minut w 3 i 4 sezonie.

Ergo za jego nastepne operacje zaplaca Knicks ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 00:25:45
Autor: Leszczur
Frye $30/5
On Jul 5, 9:29 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

Aaaa, bo zapomniałem, że on przyszedł jako FA, a nie w wymianie. Ale
wiki (wiem, wiem) podaje, że to ma być extension, a nie opt out i nowy

Nie moze byc extension, bo Frye podpisal z Suns kontrakt tylko na dwa
lata a powinien na minimum 4 zeby mozna mu bylo oferowac extension.

Pozdro

L'e-szczur

Frye $30/5