Frytkownica -jaką kupić?

Data: 2010-04-25 15:08:06
Autor: 666
Frytkownica -jaką kupić?
Ostatnio odkryliśmy, że frytki z Makro Cash serii HoReCa wychodzą w Actifry absolutnie rewelacyjnie, i dodatkowo mają najkrótszy czas robienia wychodziło nam ok. 9 minut (inne frytki głównie gatunki z Carrefour potrzebują aż do 25 minut!!).

I tak jak piszesz mozna łatwo dorzucić a to parówkę, a to kiełbaskę itp. i fajnie razem wychodzi.

Największa dla mnie wada (no poza ceną) Actifry to hałas podczas "smażenia", bo to rodzaj Farelki ;-)

Ale wielką zaletą jest brak oparów tłuszczu i zapachu oleju po smażeniu, nawet para wodna się nei wydobywa (nie trzeba filtrów itp.), poza tym nie trzeba urzadzenia rozgrzewać, bo wrzucasz od razu.

Reasumując:
mnie nieco bardziej smakują frytki tradycyjnie z oleju, ale akurat tłuszczolubny jestem.

A kobitki wolą te na "jednej łyżce".

-- -- -

Niestety małżonka w pracy słucha od koleżanki o zaletach Tefala FZ7000,
który robi frytki na jednej łyżce oleju i molestuje mnie o zakup takowej.

--

Frytkownica -jaką kupić?