Frytkownica -jaką kupić?

Data: 2010-04-13 19:22:08
Autor: Boombastic
Frytkownica -jaką kupić?

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisał w wiadomości news:hq27bm$pl9$1news.task.gda.pl...
Mam od lat frytkownicę tradycyjną na 2 litry oleju taką z najtańszych marki De Longhi. Poza kłopotliwym myciem i tłustością frytek nie widzę wad tego ustrojstwa. Niestety małżonka w pracy słucha od koleżanki o zaletach Tefala FZ7000, który robi frytki na jednej łyżce oleju i molestuje mnie o zakup takowej (wiadomo, tłuszcz wrogiem kobiety). W internecie są dość liczne pochwalne opinie na temat tego Tefala oraz kilka opinii mówiących, że to zupełna porażka.
Czy ktoś z Grupowiczów ma może doświadczenia z taką frytkownicą na jedną łyżkę oleju? Czy frytki z tego smakują naprawdę, jak frytki, czy jak pasza dla nierogacizny? Czy poza frytkami można tam usmażyć jakieś smaczne jedzonko. Czy dla 4 osobowej rodziny trzeba będzie na frytki czekać aż godzinę, jak piszą niektórzy?
A może doradzicie inny model

Inny model żony? :-)
A może wproście się na te frytki do kolezanki i sami sprawdźcie to organoleptycznie?

Data: 2010-04-13 19:26:08
Autor: Jacek
Frytkownica -jaką kupić?
W dniu 2010-04-13 19:22, Boombastic pisze:

Inny model żony? :-)
Można zmienić kobietę, ale to niczego nie zmienia ;-)
Jacek

Frytkownica -jaką kupić?