Frytownica HOLDEN FR-40

Data: 2011-07-20 09:21:22
Autor: ***Einstein***
Frytownica HOLDEN FR-40
Witam
Posiadam frytownicę jak w tytule i mam pewien problem. Dotyczy on samej rączki a dokładniej plastiku z jakiego jest wykonany wkład (mechanizm) podnoszenia kosza. Już raz wymieniali mi w serwisie, a po kilku smażeniach znowu czuję że czeka mnie wymiana. Sprawa jest o tyle dziwna, że podczas smażenia poprzez rączkę skrapla się woda. Aha w serwisie powiedzieli że ukruszenie plastiku (elementu do podnoszenia kosza) w rączce może być spowodowane np. podrzucaniem frytek w celu odsączenia oleju. Ogólnie do samej frytownicy nie mam zastrzeżeń ale ten kosz!!! Czy są może jakieś zamienniki solidniejsze (kosze z rączką)?

Pozdrawiam

Frytownica HOLDEN FR-40