Fryzjerki bikini

Data: 2010-02-09 17:49:24
Autor: awe
Fryzjerki bikini
Data: 2010-02-09 22:55:17
Autor: awe
Fryzjerki bikini
Data: 2010-02-09 23:31:56
Autor: Polok_prawdziwy
Fryzjerki bikini
awe wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/141437,21,0,pokaz.html

Noi co cito pseskodzo POKRAKO...!?

- som tam podjezdzom łodcasudocasu mojom cuprynem podcinać...

A cheba znos moje preforencje - ino ta środkowo Maryna moze mie cycorami
pocole śmigać...

Podgolanie jojek tes tam majom (łostatnio "namigdałek" nosem!) - tom cynność
nojlepij lubiem - łorgasmus zapewniony...!

Ito pryskom prosto nate cycory wielgachne - jest cudnie....

PS - problem ino momy zdymi smatkami, coje do cycoruw łobciranio uzywajom,
bojak ci wiadomo, plemniki tes dziecioki som i tsa jakisik pogzeb im
wyprawiać....

Data: 2010-02-10 00:18:52
Autor: awe
Fryzjerki bikini

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:qb3947-s98.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

-- -- --
nie rozumiem co pisujesz. domyslam ze sie podnieciles...ale co mnie to obchodzi?
awe

Fryzjerki bikini